keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Meikkejä

Dior Beige Massai
( tekisi mieli ostaa isona kun sopiikin mulle yllättävän hyvin vaikka olen tätä aina vierastanut ! )
Rajaus Lumene Blueberry eyeliner, ripsiväriä en muista.





Lumenen valkea luomiväri sisänurkassa, keskellä MAC Moon´s Reflection, varjostus MAC Freshwater ja kulmaluulla MAC Shroom. 
Rajaus Urban Decay Zero ja ripset Snowcrystal kuitumascara.
Tämä on uusi lempparimeikki, sopii minulle erittäin hyvin! Olen meikannut tällä combolla monta viikkoa melkein joka päivä!






MAC Copperplate ensitestissä. Ostin tämän kun olen pitkään jo himoinnut. Laitoin tätä varjostuksiin, luomella MAC Da Bling ja MAC Wintersky kulmaluulla. Pohjustus UDPP + MAC Paint Canton Candy. 
Rajaus Lumene Sydäntalvi duon musta ja ripsissä Snowcrystal kuitumascara.

Luulin Copperplatea vähän tummemmaksi, on tää kyllä aika vaalea...tuli kyllä tosi tylsä meikki, en tykännyt yhtään...voi olla että pohjustus imi osan väreistä kun sitä tuli aika paksu kerros.
Ei kukaan haluaisi ostaa, kerran käytetty? Sannin innoittamana ostin tämän mutta varmaan sopii sinisilmäiselle paremmin?






Hei ja yksi kiva uutinen joulukuusta! Eli huomenna alamme avaamaan luukkua joulukalenterista. Juu-u, myös täällä blogissani ;) muistan että viime vuonna lukijani ehdotti joulukalenteri ja taisin luvata toteuttaa sen. Itseasiassa olen väsännyt sitä syyskuusta lähtien, olen hyvissä ajoin liikkeellä.

Joten pysykää kuulolla :)

10 kommenttia:

  1. Ihanaa, blogijoulukalenteri! Helpotus, minä hyvämuistinen en ole ostanut joulukalenteria... Paitsi paikallislehden välissä tullut mainoskalenteri, joka on ihan kurja.. :(

    VastaaPoista
  2. Minä voisin olla kiinnostunut tuosta luomiväristä.

    VastaaPoista
  3. Minä kyllä tykkään tuosta viimeisestä meikistä! :) Ja jos joku ei ole vielä ehtinyt varata niin minä kyllä mielelläni ostan tuon Copperplaten!

    VastaaPoista
  4. Hihii, mun mielestä taas tuo Copperplate on tosi nätti, myös sun meikissä. :-) Mä voisin kyllä olla kiinnostunut ostamaan, ellei sitten muut ole ehtineet ensin.

    Kiva nähdä taas meikkejä täällä. Ja jeiii, joulukalenteria odotellessa! :-)

    VastaaPoista
  5. Himottaisi nuo Macin meikit, mutta tarvisi lähteä Helsingistä asti hakemaan :/ Ehkä vielä joskus..

    Joulukalenteri on aika kiva idea :) Täytyy pitää silmällä millaisia juttuja sieltä tulee.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: En julkaise yht.tietojasi kuten pyysit. Luomiväri varattu sulle.

    LemonJuice: Sulle jos edellinen ei ostakaan :)

    BO: Kolmantena varausjonossa :) minusta tuo viimeinen meikki oli aivan järkyttävä, meni niin pieleen kun vaan voi...

    Sara: Joulukalenterissakin tulee sitten muutamia meikkejä ainakin :)

    Kätsy Kisu: Niitä voi myös tilata omalle Stockkan Beautylle jos sellainen lähellä on. Harvoin minäkään pääsen livenä ostamaan ja parempi niin ;)
    Monipuolisia juttuja tulossa, jokaiselle jotain!

    VastaaPoista
  7. Jee! Omaa joulukalenteria en ole saanut ostettua, onkohan minusta tullut joku aikuinen? Saa nyt sulta sitä sitten seurata =)

    Copperplatesta tykkään paljon, laitan sitä joko luomivakoon Shaden kanssa tai yksinään koko liikkuvalle luomelle.

    Ihania meikkejä!

    VastaaPoista
  8. ^Kiitos! Mä ostin Veikkauksen joulukalenterin...voittoja odotellessa ;)

    VastaaPoista
  9. Aivan ihanan persikkainen sävy tossa ekassa meikissä!!! Pakko saada :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥