maanantai 3. lokakuuta 2011

Strike

Strike on ensimmäinen Illamasqua lakkani.


Aurinko on armoton ja  paljastaa pienet pölyt lakkauksen pinnasta :) Strike peittää jo kahdella kerroksella. Illamasquan lakkoja ei minulla ole ennen ollut, sarjalla on kivoja meikkejä ja uniikkeja lakkoja mutta en ole sillä tavalla enempää innostunut.

Tämä turkoosi on hieno tottakai mutta ei mitenkään uniikki, mulla on kyllä pari samanväristä lakkaa joten tuleekohan käytettyä...toivottavasti :)


Mulla oli tylsä olo pelkässä lakassa koska väri ei ollut minulle uusi niin en jaksanut sitä ihastella enempää. Kaipasin siis koristeluja mutta tuli olo että mulla ei ole mitään koristeita!

Se ei varmastikaan pidä paikkaansa mutta tylsästi ja nopeasti laitoin vaan Water decals tarroja...


Kyllä ne koristelut piristää aina kummasti!



Omistaako kukaan muu Illamasquan lakkoja?

16 kommenttia:

  1. Nätti lakka, vaikkei kieltämättä niin uniikki. Ja noi koristelut kyllä sopii lakan kanssa hyvin, ihanan kesäiset. :-) Mulla on yksi Illamasquan lakka, se on ihan jännä vaaleahko lila creme, josta tulee vähän neonvaikutelma, kun väri on aika voimakas. Ihan jees, mutta en sen enempää noista sitten ole innostunut.

    VastaaPoista
  2. Hienot kynnet olet taas taiteillut. :)

    Ajattelin tilata Konad-laattoja ja leimausvälineet, mutta en ole varma, tilaisinko koristelulakkoja myös. Minulta löytyy aika paljon China Clazen ja OPI:n lakkoja, vetävätkö ne leimauksessa yhtään vertoja Konadin lakoille? Vai kannattaisko kuitenkin tilata ainakin musta Konad-lakka? :)

    VastaaPoista
  3. Oi miten upeet! En ois ees välttämättä tajunnu että noi on tarroja :o

    VastaaPoista
  4. mistä tilasit/sait? :) mulla on ollut mielessä yksi llamasquan lakka vähän pitempäänkin, olis kiva vertailla hintoja tai jotain :)

    VastaaPoista
  5. Kaunis väri, mutta ei tosiaan mikään uniikki. Tarrat kyllä piristävät kivasti :) Mulla on Illamasquan lakoista ainoastaan Rampage (yllättäen vihreää ;D ).

    VastaaPoista
  6. Oi hitsi, vaikka turkooseja lakkoja kuolaankin niin kyllä se wow-efekti tupsahti koristeiden kohdalla! :)

    VastaaPoista
  7. Jälleen taasen kerran nätit :) Käyn sivuiltasi hakemassa säännöllisesti vinkkejä omiin kynsiin ja koskaan ei ole tarvinnut pettyä!

    Hei, mulla on yksi ongelma, johon tarvitsisin muiden apua. En nimittäin pääse mitenkään Transdesignin sivuille, onko muilla ollut samaa ongelmaa tai onko tietoa missä voisi olla vika??

    VastaaPoista
  8. Sara: Onkohan se sama mitä olen joskus miettinyt? Joku violetti on nätti ainakin ;)

    Manna: Kiitos :) kyllä mä käytän normilakkoja leimauksessa mutta en mielellään paljoa koska siinä menee aika paljon lakkaa hukkaan. Mustaa ja valkeaa käytän niin paljon joten on parempi että ne on Konadin.

    strange: Kiitos :)

    Anonyymi: Sain tämän kaverilta :) eikös näitä Illamasquan lakkoja saa niiden omilta sivuilta tietääkseni?

    Polishaholic: Senkin vihreän fani ;)

    Elli: Kiitos :)

    Anette: Kiitos :)

    milipili: Kiitos :)

    smettis: Kiitos kivasta palautteesta :)
    Kokeiles Nailsupplies.us, on Transulan uusi kauppa :)

    VastaaPoista
  9. Tykkään kaikista sinisen sävyistä kynsissä, joten hienot ovat ! :)

    VastaaPoista
  10. Vautsi, tuo on kyllä tosi kaunis turkoosi, mutta nuo tarrat tosiaan tuo siihen ihan erilaista fiilistä. Tarroilla kynsistä tuli tosi romanttiset ja tyttömäisemmät :)

    VastaaPoista
  11. Tiia: Kiitos, siniset on aina kivoja :) etenkin turkoosit!

    HeidiB: Kiitos, tosi tylsät olis olleet ilman tarroja ;)

    Anonyymi: Kiitos :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥