maanantai 12. syyskuuta 2011

Neeka

En tykännyt Zoya Dannii ( Minogue ) lakasta. Näytti pullossa kivalta mutta ei sopinut mulle yhtään. Mietinkin tätä Neeka lakkaa onko se liian Danniin värinen mutta ajattelin kokeilla.



Neeka on harmaan violetti kultaisella glitterillä. Glitter sopiikin lakkaan erinomaisesti koska kulta näyttää korostavan violettisuutta. Laitoin 2 kerrosta. Hyvä lakka levittää ja kuivuu hyvin. Ei mulla ikinä ole ongelmia Zoya lakkojen kanssa, niissä on tasainen hyvä laatu :)


Haluan myös esitellä meikkipöytäni :) tiedättekö kun olen himoinnut sellaista pitkään! Nyt sain sellaisen ja se on täydellinen! Kaikki meikkini mahtuvat sinne, eikä tarvitse enää pitää noita kirottuja pakkeja joihin olen kypsä!


Tämä meikkipöytä on tavallaan koulupöytä mutta välttää mulle erittäin hyvin, koska siinä on se avattava kansi jossa peili. Monet tietänevät nyt mitä tarkoitan.
Pöydällä on myös helppo lakata tai Konadoida kynnet. Pöydän saa myös sivuttain joten siinä on helpompi lakat muiden kynsiä.




Avattavan kannen alle saan päivittäiset meikit.


Isoon hyllyyn hiusjutut yms. kaikkea sekalaista + isot Konad laatat sekä kynsilehdet.


Vetolaatikoissa MAC luomivärit sekä kaikki voidemaiset silmämeikin pohjustajat.


MAC poskituotteet sekä isot luomiväripaletit.


Sekalaiset luomivärit.


Sekä viisikot ja muutama muu selektiivinen :)


Onko kellään tälläistä pöytää?

28 kommenttia:

  1. Onnea uudesta pöydästä! Itselläni on myös meikkipöytä, laatikoissa tosin asustelee lakat, pöydällä omat laatikostot meikeille. Peilinä on valaistu kaksipuolinen peili. Tänään muuten kynsillä ekaa kertaa CN laattaa :) Ihanat on :)

    VastaaPoista
  2. Ihana lakka tämäkin, ei siitä pääse mihkään. Vähäsen tulee mieleen Essie Smooth Sailing, ainakin siinä mielessä, että täytyisi saada jo lakkaus aikaan sillä..
    Mulla on just tollanen samanlainen pöytä valkoisena, ja se on ihan täydellinen meikkipöytä.

    VastaaPoista
  3. Ei ole mutta voi pojat kunpa olisikin! Kotiuttaisin mielelläni tuon pöydän SISÄLTÖINEEN ;)

    VastaaPoista
  4. Näyttää hyvältä! :)
    Itselläni jäi aikoinaan vanhempien luokse rakas meikkipöytäni. Samanlainen kuin tuo sinun nykyinen, mutta valkoinen ja todella _VANHA_. Mutta ihana!
    Ehkä sen käyn noutamassa takaisin itselleni kun tästä yksiöstä joskus siirryn tilavampaan asuntoon :).

    VastaaPoista
  5. Hihih :). Mulla on samantyyppinen pöytä (jonka oon ostanut kylläkin 10-vuotiaana ja vielä ihan omilla rahoilla! :D) ja luonnoksissa postaus työpisteestäni. Aika hauskaa :).

    VastaaPoista
  6. Onpahan näpsäkän näköinen pöytä! Saanko udella, että mistä ostit?
    Entä aijotko luopua noista pakeista?
    Voisin tarjota uuden kodin ainakin tuolle punaiselle.. :)

    VastaaPoista
  7. ittelläni on tuollainen samanlainen pöytä, mutta mulla o erilaiset kahvat. Mulla on näin kuvien perusteella samanvärinen kanssa toi pöytä. :)

    VastaaPoista
  8. Weezer: Kiva että tykkäät :) kyllä minäkin säilyttäisin pöydällä meikkejä jos ei olisi noita juoksevia paholaisia...

    Vanity: Muutenhan ne on ihan erilaisia :) lakkaa jo ja laita kuvia! Pöytä on täydellinen meikkaukseen ja lakkaukseen :)

    Martina: No voi ei, en ehkä raaski luopua :D

    Anonyymi: Ehdottomasti, kampauspöydät ovat aika hinnoissaan mitä olen katsellut...

    Sannu: Heh, aika sattuma :)

    ekkuliini: Ostin työkaverilta :) mietin vielä noita pakkeja, on ne kuitenkin aika käteviä...

    Anonyymi: Kiva juttu :)

    VastaaPoista
  9. Ei tartte tosiaan mitään summia sanoa tai laskea, mutta ootko koskaan mielessäs miettinyt, että paljonkohan sun koko meikki- ja/tai kynsilakkakokoelman arvo mahtaa olla..? :)

    Ja postausidea tuli tänään mieleeni! Kun teit tuon postauksen käytetyimmistä meikeistä ja joskus olet tainnut tehdä postauksen parhaimmista kosmetiikkatuotteista, niin miten olisi tämä? Postaus, jossa esittelet huonot ja käyttämättömäksi jääneet kosmetiikat? (Vai laitatko tuollaiset tuotteet aina nopeesti kiertoon..?)

    Tuli tuo mieleeni, kun käytin tänään Mavalan MavaDry - sprayta ja se oli kyllä niiiiin "pikakuivattaja" my ass että morjes..

    VastaaPoista
  10. Ihana pöytä ja sisältö! Heti pitää tutkia mitä kaikkea toisten kätköistä löytyy ;) Mikä tuossa bareMineralsin lapun päällä oleva meikkipohja tai puuteri on? Tuo valkoinen korkki ja vaaleanvihreää tekstiä. En saanut nimestä selvää ja jäi kiinnostamaan :)

    VastaaPoista
  11. Martina: Ollaan joskus laskettu ja tuhansissa euroissa pyörii :) harrastukselle ei voi kyllä laskea hintaa ;)
    En ole tuota Mavalaa kokeillut enkä kokeile koska merkki itsessään on niin huono. Olen joitakin lakkoja joskus kokeillut ja ei niillä kyllä tehnyt mitään.
    Laitan kyllä kiertoon jos en tykkää. Ilmaiseksi saamani itselle tarpeettomat annan kavereille tai vaikka kirppisostajille ylläreinä jos tulee samoilla postereilla.
    Voin laittaa idean hautumaan mutta tällä hetkellä ei ole yhtään tuotetta mihin tarttua kun olen laittanut ne kiertoon. Nykyään ostan myös melko tarkasti ettei tulisi huteja.

    Elna: Se on Everyday Mineralsin meikkipohja. Kohta loppuu, siirryn varmaan vaihteeksi Lily Loloon :)

    VastaaPoista
  12. AH! Mää niin haluaisin tulla hipelöimään noita sun meikkejä ja lakkoja ja kaikkee mitä sulla on tuolla! Oon aina kadehtinu niitä, joilla on kosmetiikkaa niin paljon että ne voi ottaa niitä sylin täyteen ja heittää ilmaan :-)

    VastaaPoista
  13. Eipä löydy tuollaista pöytää mutta tämän postauksen lukemisen jälkeen kova hinku tuli saada. Ihan hirveen kätevä :P

    VastaaPoista
  14. Haa!:D itse omistan täsmälleen samanlaisen pöydän,sisältö tosin vähän erilainen mutta muuten :D

    VastaaPoista
  15. Moikka!

    Tässä ajattelin kysellä, minkä merkkiset koristelulakat on parhaita? Olen harkinnut nail art linereiden hankkimista jo tovin, onko esim. color clubin linerit minkälaisia?

    Oletko koskaan tehnyt postauksia käytössäsi olevista meikkisiveltimistä? Niitäkin olisin hankkimassa, en vain tiedä minkälaiset olis hyviä...

    Terkuin Saara

    VastaaPoista
  16. Mulla on tollanen pöytä koulupöytänä pitäis varmaa vähän järjestellä et saa kynsitarvikkei tilaa :)

    VastaaPoista
  17. Ihana lakka!

    Mulla on Iskun valkoinen klaffipöytä johon periaatteessa mahtuu paljon,mutta suurinosa jää sen "klaffin" alle joten ne unohtuvat ja jos meinaa jollain tietyllä meikata, se pitää jättää pöydälle esille eli rojua lojuu ja paljon.

    VastaaPoista
  18. Olen alakanut vasta lukemaan blogiasi niin olen vähän pihalla :D tajuan kyllä että kerrot meikaammisesta ja kynsien lakkausesta, mutta mistä olet esim. saanut noin paljon meikkejä ja lakkoja vai oletko vain ostanu ja käyttännyt tuhansia euroja noihin ? ;o

    VastaaPoista
  19. strange: Ei kai nyt sentään ilmaan heitellä :D vaikka välillä ilmalentoja kokevatkin ;)

    Henna: Niin on :)

    Susski: Hauska sattuma :) en tiedä missähän pöytää on aikoinaan myyty, tämä ei ihan tuore tapaus ole?

    Saara: Meikkisiveltimistä olen postannut, löytyy varmasti blogin sivupalkin haulla meikkijutuista. MAC siveltimiä ei voita mikään :)
    Ja kyllä ne Color clubin Art linerit on parhaita, niitä saa Cesarsshopista. Hankala vaan valita mielettömästä tarjonnasta:

    http://www.cesarsshop.fi/koristelutuotteet-club-linerit-c-55_104.html

    Anonyymi: Hyvin siihen kynsijuttujakin mahtuisi jos ei omista niitä yhtä paljon kuin minä :)

    milipili: Sulla ei ole sellaisia sotkijoita jotka pääsevät pöydälle riehumaan meikkien sekaan :)

    Anonyymi: Kyllä olen ostanut tuhansilla euroilla meikkejä ja lakkoja. En häpeä myöntää sitä. Osan tuotteista saan sponsoreilta ja muualta mutta se on pieni osa :)

    VastaaPoista
  20. Se on kyllä totta! Ei tulis yhtään mitään jos joka aamu pitäs klaffi nostaa ylös. Kisumisukaan ei ollut pöydälle hyppivää tyyppiä.

    VastaaPoista
  21. Wau, mistä saa noita ihania meikkipakkeja ?

    Itselläni on juurikin tuo samainen pöytä, mutta sen joudun jättämään nuoremmalle sisarukselleni muuton vuoksi :( nyyh

    VastaaPoista
  22. milipili: Kerran nämä riehuivat ja juoksivat rallia. Mulla oli tuo kansi auki pöydässä ja Pipsa lensi sinne meikkien sekaan. Onneksi yhtään ei mennyt rikki :D

    Anonyymi: Osan olen ostanut huutiksesta, tutuilta, yhden sain veljeltä ja yhden Puuilosta. Eli kannattaa koluta Vapaa valinta, Maxi, Robin Hood yms. halpiskapuat :)

    VastaaPoista
  23. Mulla on!! :) Oma pöytäni on suht pieni, pelkästään yksi vetolaatikko, mutta sinne mahtuu päivittäiset meikit ja paljon muuta :) Seinälle pöytää vastapäätä on kiinnitetty ihana pöyreä peili ja meikkausvalo. :)

    -Chatte

    VastaaPoista
  24. ^Mulla puuttu vielä meikkausvalo. Ikea avataan tänne ja sinne menen ostoksille, poikaystävä jo asensi ensihätään spottivalot kattoon :)

    VastaaPoista
  25. Mulla on suunnitelmissa "kynsistudio" yläkertaan. Vaikka yleensä laitan kynteni telkkarin ääressä alakerrassa ja kavereille ihan keittiön pöydän äärellä. Mutta sinne sais sitten levitellä ne kamat, kun yläkerrassa ei tuu ihan päivittäin oltua edes.

    Nyt siellä on vaan lipasto kaikille kynsijutuille, onhan se parempi kuin ei mitään.

    VastaaPoista
  26. ^Sellainen kynsistudio olisi ihana. Mä haaveilen omasta kynsikaupasta mutta en tiedä toteutuuko ikinä. Onhan tämä kiva harrastus kun saa laitella itselleen ja juurikin kavereille :)

    VastaaPoista
  27. Mulla saman tapainen pöytä.Se on valkonen ja kun "peiliosan" aukoisee niin siellä takana on syvempilokero ja sitten edessä pieniälokeroita.Minulla on kaikki meikit laatikoissa,ne mahtuu kahteen laatikkoon toisessa luomivärit ja toisessa muut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvältä kuulostaa! Harmittaa kun piti tämä pöytä hävittää muutossa..

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥