sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Jem

Tänään Zoya syksyn kokoelmasta Jem.



Jem on upea! Todella näyttävä vampy lakka. Punapohjainen violetti jossa paljon kultaa ja pinkkiä duochrome shimmeriä. 2 kerrosta. Nopeasti kuivuu :)



En voi liiaksi kehua tätä. Rakastuin! Nämä lakat joissa on jotain erikoista jaksavat miellyttää minua.

Vielä perään lukijan toiveen toteutus. 

Kuluneimmat meikkini :) pyysit kuvaamaan myös kynsilakkoja mutta olen aika vasta tehnyt niistä postauksen joten ihan laiskana myönnän etten viitsi tehdä uutta koska aikalailla samoissa kulutuksissa ollaan. Tässä kuluneimmat lakkani postaus.

Mutta ne meikit tänään... 



Tämän kesän suosituimmat huulipunat; MACin Lazy Day, IsaDora Lilac Tulle ja Maybelline Juicy Bubblegum.


Eniten käyttämäni luomivärin pohjustajat. Gosh puikot Beige ja Violet. MAC Bare Study, Pharaoh ja Haunting.


NYC Mosaic poskipuna jonka sisko toi Englannista. Tämä kuluu nopeasti koska koostumus on halpa ja jauhoinen. Dior Flower Blossom hohtotuotteen ostin alesta, oli jo vähän rikki mutta on kulunut enemmän käytössä. Matkalle tätä ei voi ottaa koska särkyisi ja sitten tulisi itku!


NYX on myös jauhoinen koostumukseltaan ja helposti pöllyävä. Eli helppoja kuluttaa äkkiä pois. Esim.MACiin ei tule kuoppaa koska koostumus on erilainen, ei pöllyä ja on paljon laadukkaampi. Siksi en varmasti ikinä saa kulutettua MACin poskipunia loppuun...
We Care Icon näköjään helppo tapaus myös, tämä oli kyllä kiva poskipuna :)
Muistatkos F kun ostin kanssasi tämän sieltä Sokkarilta ;)


Nämä NYXit on seuraavia pohjan esittelijöitä mutta matkaa on vielä...


Tuo nude Anytimen trio on vanha...muistan vielä tilanteenkin kun ostin sen. Olen käyttänyt siitä vain yhtä väriä joskus kuten huomaa...tämä vihreä trio on myös kiva ja pigmenttinen.


Ben Nyen luomivärit ovat niin pigmenttisiä että kuoppaa ei tule. Tätä valkeaa Ice luomiväriä olen käyttänyt n.6 v ja ei ole kuoppaa, kulunut kyllä on...MSHIC Surf alkaa painua kuopalle, tämä on kiva mattaväri kulmaluulle.


Ensimmäisiä itsekoottuja MAC paletteja. Nämä on matkanneet pitkin Suomea ja käyneet Tallinnassakin. Käytön jälkiä alkaa olemaan, onneksi kaikki värit ovat vakiotuotteita joten uutta tilalle vaan ;)


MAC Satin taupe alkaa painumaan matalalle toiselta puolelta, tämäkin ekoja Mäkkejä.


Ihanaakin ihanampi Dior Secret Charm viisikko, tunnearvo on suuri! Pientä kuoppaa, pari kertaa vuodessa jos käyttää niin saa vielä mummonakin meikata tällä.


Lattiaa nähneet Charming Fantasy ja Myriad. Ehjiä silti, olen tosin näitä kuluttanutkin :)


Night Dust on varmasti kulunein viisikkoni, Mystic Jade on ekoja viisikkojani ja etenkin ruskeat alkaa menemään montulle.



Mites lukijoilla, onko näkynyt kuoppia?

23 kommenttia:

  1. Ihanan pitkä postaus näin sunnuntaille! Aika vähän näkyy kuoppia täälläkin, luomiväreistä taitaa eniten kuoppaa olla yhdessä Clarinsin vaniljanvaaleassa mattaluomivärissä. Poskipunissa pohja näkyy mun Macin Damessa, mutta se johtuu siitä, että olen sen joskus pudottanut lattialle. :-/ Mutta suurin ilonaihe on, että oon saanut yhden huulikiillon kohta kulutettua loppuun!!! Se on vielä ostettu joskus viime keväänä! Tapaus on Natural Coden Soft Papaya, ilmeisesti sen verran neutraali persikka, että on tullut sudittua huulille ahkerasti. :-)

    VastaaPoista
  2. ^Mulla olisi aina niin paljon asiaa ettei yksi postaus päivälle edes riittäisi :)
    Mä sain kulutettua yhden huulikiillon tänä vuonna. Aika hyvin :D kyllä ne kestää vuosia vaikka kuinka yrittää käyttää...mutta kun ei raaski kun on niin ihania sävyjä :)
    Nyt olen MAC kiiltojen + punien ostolakossa kun omistan niitä pussillisen mutta en saa yhtään loppumaan vaikka käytän joka päivä...mä en siis voi käsittää miten Virvekin sai MAC kiillon parissa viikossa loppumaan. Tuntuu että ne on niin riittoisia ettei niitä tarvitse edes koko ajan lisätä??

    VastaaPoista
  3. Mulla on mennyt noita NYXin Taupe - poskipunia jo varmaan kolme. Myöskin NYX Mosaic Powder Highlighter on ollut kovassa käytössä, niitäkin on kulunut loppuun monia! Ehkä tosiaan halvan hinnan takia uskaltaa pöllyytellä ihan reilummalla kädellä, tuleehan se pohja näkyviin sieltä melko pian :)

    VastaaPoista
  4. Oi ja voi miten ihanan pitkä postaus! :)

    Kynsilakka on upean värinen! Minun mieleeni. ;)

    Paljon ihanaa kosmetiikkaa... oli jotain sellaista jota minultakin löytyy. ;) Mun NYXin Latte on kulutettu jo niin, että pohja näkyy vähäsen. :D Mutta osa syynä on se, että sitä on käytetty myös asiakaskäytössä.

    Jäin tässä miettimään, että missähän luomiväreissä olisi kuoppia? MUSin Pink Frost ja Muffin on sen verran kovassa käytössä olleita, että niissä näkyy pohja, mutta ne on jo vanhoja ja käytössä highlightina. MUSin Pollution on myös vanha ja paljon käytössä, mutta koska on niin pigmenttinen musta, niin ei se mihinkään kulu. ;D

    Ei mulla taida olla luomiväreissä kuopallaan tai pohja näkyvissä muissa kun MUSin luomiväreissä, koska ne ovat vanhoja. Minä tosiaan heitin kaikki muut pois 2 vuotta sitten ja kaikki muut minulla olevat luomivärit ovat sen jälkeen ostettuja... niin ja kaiken aikaa tulee osteltua uusia, joten ei kuoppia pääse tulemaan. Ehkä Naked paletin Virgin alkaa olla vähän kuopallaan. ;D

    VastaaPoista
  5. miten pidät kyntesi noin pitkinä?;o

    http://janitainka.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Olen yrittänyt kuopattaa Nyxin nudepalettia ahkerasti, jotta saisin henkisen oikeutuksen Urban Decayn Nakedin ostoon. :D Eivät nuo nudesävyt kyllä meikäläisellä yhteen palettiin jää, mutta jos edes sen yhden saisi hupenemään niin...! ;)

    VastaaPoista
  7. Mulla on kesällä ostamassani Enchantress kiillossa jo kolmasosan kuluma, en ole sitä edes monesti käyttänyt, joitakin ilmeisesti laittaa enemmän kerrallaan. Samoin keväällä ostettu L'Orealin bronzeri on good as gone, pohjaa on enemmän kuin puolet ja sitä on vaikea käyttää. Koostumus on pehmeä, ne näyttävät kuluvan helpommin.

    Lakkaukseen, nätti ilma on sattunut =) Ihana auringonvalo tuo hyvin esiin lakan monipuolisuuden.

    VastaaPoista
  8. Blush Overdone: No huh huh! Aika hyvin kyllä olet saanut käytettyä :) minäkin varmaan tilaan kaikki kerralla kun saan näitä NYXejä loppumaan :)

    Minna: Aika hyvin jos nyt olet saanut Nakedin napin menemään kuopalle! Paletti on kuitenkin niin tuore tapaus :)

    inka: Hyvällä hoidolla enkä räplää kynsillä mitään. Joskus joku katkeaa eikä sille mitään voi :)

    Anna Gramm: Hahah, voin hyvin kuvitella kun sudittelet NYXiä aina joka aamu? :D voi kuule, osta vaan se Naked ennenkuin ne loppuu!
    Kyllä se NYX joskus loppuu, ellei jää täysin Nakedin varjoon ;)

    milipili: Nyt alkaa olemaan aika harvassa hyvät kuvausilmat! Aamulla kuvasin yhtä lakkaa ja huh kun oli pimeetä!
    On kyllä todella helposti hupeneva tuo Lorkun bronzer jos se on niitä tämän kesän uutuuksia?

    VastaaPoista
  9. Oi nam nam tuota Zoyan lakkaa! Todella herkun värinen.

    VastaaPoista
  10. Näin ensimmäisen kuvan niin suusta pääsi "Oij! " On upea lakka. Mua ärsyttää kun ostaa lakan ja sitten huomaa et se on selkeesti kesälakka kun sen värit/shimmer ei tuu esille talvella/pimeällä/kökössä sisävalaistuksessa. Ulterior Motive on mulla sellanen.. Täytyy pistää tämä varmaan himotuslistalle ;)

    VastaaPoista
  11. No joo, onhan Naked aika uusi, mutta mullahan on ollut se jo puoli vuotta ja se Virgin on niistä se vaalein jota kuluttaa melkein kaikissa Naked meikeissä. *etsii syitä siihen, että miksi Virgin on vähän kuluneen näköinen jo* :D

    VastaaPoista
  12. Pyytelit kuvia sillä Q1 laatallasi tehtynä, ja tein blogiini postauksen noista kynsistä (: Ihana laatta muuten on!

    http://opportunitiesfornails.blogspot.com/2011/09/over-rainbow.html

    VastaaPoista
  13. Aijai en kaipais yhtään lakkahimotuksia! Kuluneet meikit on senkin takia pelottavia, että luonnollisesti se tuote on ollut käyttäjän suosiossa ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä se lopetetaan/ on lopetettu..
    Unohdin viimeksi sanoa tuosta telkan katselukuvasta; (pipsako se siinä), ihana, aina naurattaa kun näkee sen!

    VastaaPoista
  14. Vau. Toi. Zoyan. Lakka. On. UPEEEE!! Toi on varmaan ihanin duochrome minkä oon nähny! Ja aika hyvin, 2 kerrosta! Useet duochromet mitä oon nähny on tarttennu vähintään 3 kerrosta...

    VastaaPoista
  15. Vauhtimamma: On se kyllä :)

    Mirka: Ulterior on upea! Minusta sopii erittäin hyvin syksyyn. Luonnonvalossa upeus tulee esille :)

    Minna: Olen kyllä itsekin Virginiä käyttänyt paljon, on kyllä parhaita värejä siinä paletissa. On laadukas sekä monikäyttöinen :)

    Iitu: Kiitos, käyn tsekkaamassa :)

    Vanity: Pipsahan se, terkkuja laittaa Vanity tädille. Lionit oli hyviä, pari söin eilen :)
    Se siinä on, eipä Secret charmia enää niin vaan löydy...toisaalta esim. MAC Pharaoh alkaa kuivamaan joten se on käytettävä äkkiä mutta kallis taitaa olla jos nyt alkaa hankkimaan. En mä kyllä jemmaa voidemaisia tai mitään ripsareita, eihän ne säily. Siksi nuo kiillotkin olisi kiva käyttää äkkiä pois...

    KarzU: Niin ne yleensä tarvitsee, tämä on normaalia paksumpaa :)

    VastaaPoista
  16. Ihanaa, KIITOS! :D

    Noi NYX:in poskipunat kuopittuu kyl helposti, olen jo yhden sävyn (Angel) käyttänyt loppuun ja nyt on Peach pahalla kuopalla.

    Ihana nähdä MACit kuopalla, tuntien koostumuksen niitä on pitänyt käyttää melko ahkerasti.

    Ja noi huulipunien sävyt on ihania pinkkejä, harmi ettei noin räikeät pinkit meinaa mulle sopia mut tummemmat fuchsiat sitten kyllä.

    Näissä kulutetuissa meikeissä on vaan se paha puoli että syntyy uusia meikkihimotuksia kun saa vinkkejä mitä meikkejä voisi tosiaankin tulla käyttöön =D

    VastaaPoista
  17. Mistä tuo Zoya on ostettu??? Ihana väri!
    http://powderpuff-powderpuff.blogspot.com

    VastaaPoista
  18. Lenita: Satin taupe on niin hyvä perusväri että olen käyttänyt ahkerasti. Tänä kesänä olen tykännyt kiiltopunista ja nuo kaksi olivat hyviä koostumukseltaan, eivätkä liian pinkkejä :)

    powderpuff: Nail de royalesta :)

    VastaaPoista
  19. Ihan huippua, että juuri Haunting ja Lazy day on kulutetuimpien joukossa :) -sh-

    VastaaPoista
  20. ^Kiitos vaan Hauntingista, ihan täydellinen violetti pohjustaja ;) ja etkös sä ne Lazy day kaupat tehnyt mun puolesta, muistanko väärin :D

    VastaaPoista
  21. Tuo Zoyan lakka! OMG! Jäin tuijottamaan ekaa kuvaa ihan lumoutuneena :)

    Ei näy pohjia täällä, ei. Tai no, oon saanu Dependin minikynsilakkoja kulumaan loppuun, hehe. Mulla ei kulu kuin Lily Lolon meikkipohja niin, että ois pakko ostaa uusia. Ja tietty ripsarit, kun ne kuivahtaa.

    VastaaPoista
  22. Kyllähän siinä niin tais käydä :D Kyllä mä tiiän, mikä näyttää hyvältä, hehe. -sh-

    VastaaPoista
  23. asetonihuuruja: Dependin pullot on niin pieniä että ei niillä montaa kertaa lakkaa...

    sh: No niin tiedät :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥