tiistai 9. elokuuta 2011

Sparrow Me The Drama

Hankin vasta nyt tämän Pirates Of The Caribbean kokoelman Sparrow Me The Drama lakan.


Alussa ajattelin tämän olevan normi vaaleanpunainen mutta aikani kuvia katsottuani ajattelin tämän olevan juuri sopiva minulle!


Kylmä vaaleanpunainen joka taittaa violettiin. Juuri tälläinen vaaleanpunainen onkin paras väri minulle, tulee mieleen Essie Splash of Grenadine.

Laatukin tässä on värin lisäksi hyvä, kuivuu nopeasti ja 2-3 kerrosta peittää. Hieman saattaa raidoittua mutta ei pahasti tosiaan :)

Muita kyseisen lakan faneja?

17 kommenttia:

  1. Tuo näyttää erittäin hyvältä, vaaleanpunainen mutta ei liian vaaleanpunainen. Tosi nätti.

    VastaaPoista
  2. Onpas kauniin värinen! Miten tuo näytti muka tylsältä pullossa.. sehän on ihana! Mulla on tuosta sarjasta vain se lila, mutta haluaisin muitakin =)

    VastaaPoista
  3. Toikin lakka on tosi kaunis!Oon täysin rakastunu Skulls & Glossbones lakkaan siitä samastakokoelmasta, ja se on himotus listalla ollu jo pidemmän aikaa(:

    VastaaPoista
  4. En ole fani, mutta nätti lakka. Muutenkaan en ole vaaleanpunaisten suurin ystävä omilla kynsillä. Niissä pitää olla sitten metallisuutta, shimmeriä, glitteriä tmv. :D

    Mutta, mutta... kyllä mä toisinaan tykkään ja toisinaan himoitsenkin. :D

    VastaaPoista
  5. Voih, tosi ihana! Mä ostin tuo eBaysta yli kuukaus sitten, mutta se ei ole vielä tullut. Ilmeisesti hukkunut matkalla :/

    VastaaPoista
  6. Minä! :D Musta toi on ihanan värinen ja ainakin mun mielestäni laadultaan aivan unelma! Levittyy hyvin ja kesti kynsilläkin pitkään kauniina.

    VastaaPoista
  7. I love pink!:) and this shade is really adorable!

    VastaaPoista
  8. Mulla tää lakka on ollut jo jonkun aikaa ja tykkään hirmuisesti. Tästä tulee mieleen värin puolesta alppiruusu. Oon huomannut tän Pirates of Caribean kokoelman kanssa, että jos painaa leimasinta vähääkään, niin tosi helposti leimasin lähtee liukumaan. Mulla on sen verran kuperat kynnet, että joutuu väkisinkin jonkun verran painamaan. Eli mun kynsille aika haastava lakka leimata lakkauksen päälle.

    VastaaPoista
  9. Komia väri! Kylläpä kyntesi ovat kasvaneet pitkäksi - hienot ovat!

    VastaaPoista
  10. Minä minä minä!! Kesäkuun alussa ostin, ja tämä on ainoa ja ensimmäinen O.P.I:ni ja tämän perusteella kyllä rakastuin niin, että haluan ainakin sata lisää! <3

    VastaaPoista
  11. Ooh... <3
    Olen niin rakastunut Pirates-kokoelmaan, vaikka omistankin vasta Do You Lilac It? lakan... Se on täydellinen lila, ja tuo pinkki vaikuttaa juuri sellaiselta lakalta mille kyllä löytyisi tilaa joukosta. ;)

    Ja taas löytyy kysyttävää... (mahtaako sinua jo kyllästyttää... :) )
    Tiedätkö täydellistä valkoista lakkaa? Itselläni ei ole tällä hetkellä kuin jotain pulilakkoja valkoisten suunnalta, ja nyt olen aikeissa hankkia kunnollisen valkoisen. Olen jo jonkin aikaa kuolannut valkoisia OPI ja China Claze lakkoja... Voisitko kertoa mitä valkoista lakkaa käytät, ja mistä olet tämän hankkinut? Kiitos todella paljon etukäteen vastauksesta! :)

    VastaaPoista
  12. Katkera täällä taas huutelee =) Tää näyttää jälleen kerran niin paljon paremmalta pitkissä kynsissä!

    VastaaPoista
  13. Bronwyn: Vaaleanpunaisten eliittiä :)

    Mia: Mulla taas ei ole sitä lilaa :) tämä kyllää yllätti kynsillä, pullosta ei olisi uskonut!

    Mmeri.: Se on myös todella ihana :)

    Minna: Minä taas tykkään kaikista vaaleanpunaisista ja pinkeistä :) kaikki kelpaa...melkein ;)

    gloria: No höh :( epäilyttävän pitkään kyllä matkaa mutta jospa se ( muita lainaten ) ei olisi haaksirikkoutunut?

    Papu: Olen laadusta täysin samaa mieltä :)

    SCSE: I love this shade :)

    Vauhtimamma: Laita lakkauksen päälle väritöntä lakkaa ja yritä sitten leimata?

    Anonyymi: Kiitoksia :)

    Prinsessa itse: Kyllä OPIt ovat erittäin laadukkaita, oikeastaan parhaita :)

    KaniFani: Mä tykkään myös Lilacista, varmaan täydellinen lila :) jos tykkäät siitä niin tykkäisit varmasti tästäkin!
    Ei tietenkään kyllästytä, rakastan kysymyksiä :) olen käyttänyt useamman pullon China Glazen valkeaa cremelakkaa White on white. Se on täysin valkea eikä kuulla läpi. Nyt se on mulla ihan loppu kohta ja hädissäni ostin Lumene Natural Coden lakan Have Fun joka näyttää täysin peittävältä. Toivottavasti on sitä myös kynnellä :)

    milipili: No höpsistä, sulla näyttää lakat aina tosi hyvältä!

    VastaaPoista
  14. Just tänään pitelin tuota putelia Sokoksessa kädessäni, mutta annoin sitten kuitenkin olla - jo senkin takia, että muualta tilaamalla tuon saa takuulla halvemmalla. Mikä näitä Suomen kauppojen hintoja oikein vaivaa? Ei korkeaa hintatasoa voi pelkillä logistiikkakuluillakaan selittää. Silkkaa ryöväystä kosmetiikan hinnat!

    VastaaPoista
  15. tuo on niin ihana! itellä vielä harkintavaiheessa se osto :( mieli kyllä tekis hankkia tuo.. ihminen joka ei hirveästi pidä vaaleanpunaisesta(vasta sisäistämässä kuinka ihana se väri on)

    VastaaPoista
  16. Mulla on varmaan joko maanantaikappalepläjäys tai muuten vain vikaa levittäjässä, kun mulla ei nuo Pirates -lakat levity kunnolla. Aina tulee kauheaa raitaa, ihme muhkuraa ja pahkuraa. Päällyslakkakaan ei auta. Mulla on siis se minisetti, mutta mun kaveri valitteli samaa tässä taannoin ja hänellä on täysikokoisia. Harmi vaan kun sävyt on niin ihania! Sulla kyllä näyttää hyvältä, eikä ole epämääräisiä kohtia, mikä sun salaisuus on? :D

    VastaaPoista
  17. Kutri: Niinpä...ajatelkaa kun kaikki olisi halvempaa. Se olisi ihanaa. Diorin viisikotkin alkaa olemaan jo kipurajoilla :(

    rips: Mä en tykännyt ennen vihreästä mutta entäs nyt? Huomasin etä sehän on sittenkin hieno väri :)

    Minsku: Ei ole mitään salaisuutta vaan hyvät lakat :) en mä tiedä, kyllä tämä raidoittui vähän mutta paikkaan ne kohdat aina ennenkuin levitän uuden kerroksen. Sillä tavalla saan sen tasaiseksi. Poshe ja Seche tasoittavat viimeistään muhkurat mutta en ole niitä tässä käyttänyt. Mun mielestä omistamani Pirates lakat ovat ihan priimaa, täydellistä laatua :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥