lauantai 6. elokuuta 2011

Sand Tropez

Innostuin Essie Sand Tropez lakasta muiden kynsifriikkien takia. Rupesivat ylistämään Essien nudeja. Olen kyllä aina niistä tykännyt, aivan ihania sävyjä. Helposti levittyviä, harmonisia ja hempeitä.


Tämä lakka oli ihana yllätys! Olin varautunut monta tuntia kestävään lakkaukseen mutta ekan kerroksen laitettuani tajusin että ei tämä cremelakka vaadi kuin 2 kerrosta. Levittyy tosin hyvin, ei jää raidoille koska on heti niin peittävää. Väriltään on harmahtava beige nude. Hyvin vaalea maitokahvi joka taittaa vähän harmaaseen. Kyllähän tälle keksisi kuvauksia mutta nude se on ja hyvin peittävä :)

16 kommenttia:

  1. On kyllä todella hyvän värinen nude, tykkään!

    VastaaPoista
  2. Kynsilakkakirppis? Mikä kumma se on :o

    VastaaPoista
  3. Mahti väri on!Voi harmi mä en ole kirppiksen aikaan paikalla:/No tuleehan niitä :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Minä myös, kiitos :)

    KaniFani: Myyn täällä kynsilakkoja kirppiksen tapaan :)

    Susski: Kyllä tulee :)

    VastaaPoista
  5. ^
    Anonyymi kirppisostaja:
    Nuo kaikki on jo valitettavasti menneet. Poistan kommenttisi niin ei jää sun mailiossa näkyviin.

    VastaaPoista
  6. Kaunis lakka! :)

    Mä missasin kirppiksen, kun nukuin yöunia kolmeen asti! Vähänkö oon kipeä ja flunssanen... :(

    VastaaPoista
  7. Oi ompas ihanan värinen lakka :)

    VastaaPoista
  8. Minna: Voi ei, paranehan pian! Virtuaalitervehdyksiä!

    milipili: Kiitos vaan yllytyksistä :)

    Kukkakunnet: On kyllä ihana, aina sopiva :)

    VastaaPoista
  9. anni: Kommentoit kirppispostaukseen mutta poistin sen ettei jää mailiossat näkyviin. On omat kynnet, kiitos :) mukavaa kesää!

    VastaaPoista
  10. Onko sulla toiminut aina hyvin tilaus nailetc:ltä?
    Tilasin alkuviikosta ja keskiviikkona tuli sähköpostia että tilaus on lähetetty. Tänään kuitenkin sieltä ilmoitettiin että 2 tilaamaani lakkaa ei ole varastossa..! Se sähköposti on kuulemma automaattinen missä ilmoitetaan että tilaus on lähetetty! Harmittaa kauheesti.. Pyysin sitten kaikki rahani takaisin, tilasin kuitenkin vaan 3 lakkaa..

    Mari

    VastaaPoista
  11. Mari: Kyllä mulla on aina toiminut. Ei ole vastaavaa sattunut. Eihän se kuitenkaan kivaa ole :( mutta plussaa siitä että ilmoittivat itse, kaikki eivät ilmoita ja olen itsekin odotellut viikkoja ja ihmetellyt kun tilausta ei lähetettä...

    VastaaPoista
  12. Voi höh, missasin kirppiksen totaalisesti. :( Mutta ehkä hyvän ystävän polttarit kuitenkin menevät kynsilakkojen edelle.. ;) Ja ihana nude-lakka, olen itsekin tuota jo aiemmin kuolaillut. :)

    VastaaPoista
  13. ^Kyllä ehdottomasti menevät. Oliko hauska ilta?

    VastaaPoista
  14. Tosi upea lakka ja on kyllä pitkät kynnet. :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥