maanantai 15. elokuuta 2011

Meikkikuvia

UDPP + MAC Paint pot Pharaoh. 
MAC Aquavert + Humid + Cloudburst + Grand Entrance.

UDPP + MAC Big Bounce Black Diamond. 
MAC Golden Glaze + Goldmine + Grand Entrance.




UDPP + MAC Big Bounce Free As Air. 
MAC Moon´s Reflection, Freshwater, Knight Divine ja Shroom.

 
UDPP + MAC Big Bounce Free As Air. 
MAC Blue Sheen Mineralize e/s.





UDPP + Clinique Soft Heather. 
Urban Decay Naked sävyt Naked, Darkhorse, Creep, Gunmetal ja Sin.



What is your favourite?

18 kommenttia:

  1. Väriltäänhän tuo kultainen on upein, mutta sun silmien väriin toi sininen on paras... vihreäkin on hirmuisen kaunis... mutta... Naked meikki on sun silmän mallille kaikkein paras. Eli Naked meikin värien sijoittelussa hämätään se raskaampi silmäluomi "piiloon".

    Kiva kun sulla on nyt joka päivä tullu myös silmämeikkejä. :)

    VastaaPoista
  2. Ylin ehdottomasti! Aivan ihanat sävyt ja sopii sun silmille tosi hyvin!

    - Hannavee
    http://likoorikahvi.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Oih, onpa taas hienoja! Tykkäsin ehkä eniten ekasta sinisestä. Hei on pitänyt jo pidempään kysyä, mutten oo muistanut: onko tällaiset sulle ihan "arkimeikkejä" eli ootko esim. töissä tällaisissa?

    VastaaPoista
  4. Minna: Kyllä, paras asettelu mun silmille on tuo vahva varjostus mieluiten mattavärillä. Mulla on myös kamalan ryppyinen kohta silmän sisänurkassa ja on ihan kamalan näköistä jos erehdyn siihen kohtaan laittamaan glitteristä luomiväriä! Diorin Iridescentitkin alkaa olemaan siinä ja siinä uskaltaako käyttää.
    Tule lottovoitto niin suuntaan heti Tiina Jylhälle leikkaukseen!

    Hannavee: Harmi kun en saanut siitä järkevää silmät auki-kuvaa :)

    Sara: Kyllä nämä on ihan arkimeikkejä. Ja olen töissä ainut joka meikkaa niin voit uskoa että herätän mielenkiintoa jo pelkkien kynsien perusteella, meikkejä ei ole kukaan vielä kommentoinut ;)
    Mutta mullahan luomet peittää koko meikin eli mulla ei näy väriä luomelta ollenkaan silmien ollessa normaalitilassa.

    VastaaPoista
  5. Kultainen on ihana! Vihreä on myös kaunis, mutta silmä auki olisi tosiaan tullut parempi käsitys siitä. Tai värejähän sinä tässä esittelet ;)

    VastaaPoista
  6. Hehee, joo voin kuvitella, meillä on töissä vähän sama tilanne eli kukaan ei juuri meikkaa. :-) Mä oon kyllä vähän arka meikkaaja enkä tee noin värikkäitä meikkejä, jotenkin tulee niin joulukuusiolo. :-D Tosin mulle ei (mun mielestä) tumma silmämeikki kovin hyvin sovikaan, kun on aika pienet silmät. Eniveis, tykkään silti meikata ja tehdä kunnon silmämeikin, mutta välillä tuntuu hölmöltä, kun töissä muut on ihan naturel. Mutta eipä kai se niiltä ole poissa, vaikka mä meikkaankin. :-)

    VastaaPoista
  7. Niin ja piti kysyä, että mitä kultaista lakkaa suosittelet konadilla leimaukseen? Kun muistaakseni kerroit ettei konadin oma ole siihen hyvä.

    VastaaPoista
  8. Sää hemmottelet mua! Jos pitää parasta valita niin vihreä eka. Tai tummansininen. Tai ehkä se vihree =))

    VastaaPoista
  9. En nyt halua kuulostaa epäilevältä, mutta mietin, että voiko se sun "ryppyinen" kohta olla vaan kuiva? Mulla kun on herkästi kuivuvat silmäluomet, niin siloin tulee niitä hieman rypistyviä kohtia. Sitten ne häviää kun ovat hyvin kosteutetut luomet. Jos en hoitaisi silmäluomia hyvillä silmänympärysvoiteilla, niin mulla hilseilisi silmäluomet. Tähän mennessä paras on ollu Laveran silmänympärysvoide. Ensimmäinen voide, joka ei kirvele, vaikka menisi vähän silmään. :)

    VastaaPoista
  10. Mirka: Meikkejä yleensä :) aina ei vaan kuvat onnistu, tottakai yritän parhaani :)

    Sara: Ei niin, jokainen saa olla sellainen kun haluaa. Ja kivahan se on että meitä on erilaisia :)
    Mulle taas ei sovi "vähän meikkiä" look :)

    Mirka: Se ei peittänyt tarpeeksi hyvin, en kyllä tiedä sen sävyä. Mulla on ollut pari erilaista kultaista Konadilta. Käytän China Glaze 2030 lakkaa kultaisena leimauslakkana :)

    milipili: Just for you :)

    Minna: Eikun se on sellainen löysä kohta joka rypistyy :( mä kyllä kosteutan kunnolla, nytkin on naamio silmänympäriksillä. Sitä tietty meni silmään, toivottavasti eivät valu vettä huomenna...mulla on Oliv` voide kosteuttamaan sekä Dioria ja Estee Lauderia rypyille :)

    VastaaPoista
  11. Nyt heti kerrot, että mistä saa silmille naamion????????? Tuossa kevät talvella googletin ja etsin ja hitto kun en löytäny mun hakusanoilla mitään. En siis tiedä mikä valmistaa edes. :/ Edes ammattilaisten hoitolatukusta ei löytynyt, vaikka onkin kosmetologien verkkokauppa.

    VastaaPoista
  12. http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=11414/Clarins_Eye_Mask/Clarins/Masks

    Käytän tuollaista Clarinsin naamiota ja olen tykännyt todella paljon. Imeytyy ihan itsestään eikä tarvitse edes huuhtoa pois jos laittaa maltillisesti :)
    Muistaakseni Hisamitsulla on myös omat kangaslappunaamiot silmänympäryksille kuten myös Sensailla :)

    VastaaPoista
  13. Kiitos, kiitos, kiiiiitos! Tiesin, että niitä on olemassa, mutta en löytäny, että millä ja missä. :D

    VastaaPoista
  14. Ihania meikkejä taas! Eniten tykkäsin tosta kultasesta, tosi hieno väri.

    VastaaPoista
  15. Ihan törkeen ihana tuo 2-meikki!

    VastaaPoista
  16. Minna: Ole hyvä :)

    Elli: Kiitos, se on todella kaunis :)

    Sanni: Kiitos, näistä MES:istä sai kyllä tapella Beautyn kanssa, tilasin lopulta eBaystä.

    VastaaPoista
  17. Oi, sulla on upeet kynnet ja meikkaatki tosi nätisti. (: Voisitko tehdä sellasen Bill Kaulitz Humanoid meikin? Se on niin hieno... ^^

    VastaaPoista
  18. ^Eikös Karkkipäivän Sanni tehnyt jonkun Tokio Hotel meikin? Minä en osaa :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥