tiistai 23. elokuuta 2011

Kiki

 
Nyt en muista kuka kyseli Zoyan pinkeistä mutta sain siitä muistutuksen, tätäkin lakkaa pitäisi käyttää joskus :) mites ne meinaa aina unohtua?


Tämä näyttää pullossa todella hienolta! Ihanalta karkkipinkiltä! Neon karkkipinkki jossa shimmeriä.

Olin kuitenkin vähän pettynyt tähän. Muistin heti kun aloin lakkaamaan että tämä oli ihana pullossa mutta ei niin kiva kynsillä. En oikein osaa selittää mutta nyt tämä ei tuntunut hyvältä. Ei kuitenkaan lähtenyt poistolistalle, taidan mä pitää tämän. 


Käykö muille ikinä näin?  Muistelet lakan olevan ihana mutta ei se sitten kynsillä olekaan? Vai olikohan vuodenaika väärä? Syksy tulee niin ei kiinnosta pinkit.
Ei kai ole vaan Pinkkiahdistusta O_O

Haluan myös muistuttaa kilpailustani jossa palkintoina oli Color Clubin Fractured lakkoja! Aikaa osallistua enää tämä viikko! Kilpailusta lisää tässä :)

Laittakaa oikeasti ihan rohkeasti niitä kuvia tulemaan!

18 kommenttia:

  1. Joskus käy, pullossa näyttää taas aivan ihanalta = muistelee että sama oli kynsillä vaan eeei, kynsillä ollaakin jo sitten aivan eri lakka.. :/

    - Hannavee
    http://likoorikahvi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Toi on tosi kivannäkönen lakka :)!! Onko kuinka kallista ?

    - Eve / http://karamellin-savyissa.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Minäminäminä!! :)
    Kyselin siis sekä myös haluuuuuun, just tän Kikin, eli jos luovut, niin kiitti, voin ostaa pois :))). Ihanan värinen, tosiaan karkki <3. Ja todellakin kynsillä yhtä upea (ainakin kuvissa!)!

    VastaaPoista
  4. aww ihana toi sävy. Mist noit lakkoi saa ostettuu? Sil toi sävy on niin ihana >.<

    VastaaPoista
  5. Ai hitsi se skaba!!! Uuuh... kun meinaa olla kiire!!! Katotaas saisinko inspiraatiota tänää ja saisin luotua jotain. ;)

    VastaaPoista
  6. ihanat :o onko noi sun omat kynnet?

    VastaaPoista
  7. Hannavee: En tiedä onko tämä sitten liian lämmin vai mikä tässä tökkii...

    eve: Olen tilannut tämän vuosia sitten Nail De Royalelta eli ei montaa euroa :)

    Sannu: Minä mietin, varaan sulle jos aion luopua tästä :) on se todella upea pinkki kynsillä mutta ei vaan sovi mulle :)

    Anonyymi: Nail De Royalesta jos tätä enää on siellä :) eBay myös toinen.

    Minna: Osallistu ihmeessä :) meikkejä ei nimittäin ole tullut kuin pari :)

    Maryanneh: On omat :)

    VastaaPoista
  8. Lhana ihana ihana lakka!

    VastaaPoista
  9. tykkään sun blogistas ihan mielettömästi, ja ollut lukijanakin jo tosi pitkään :) teet jatkuvasti ihan älyttömän upeita kynsiä jotka inspiroi muakin laittamaan omiani :) sen verran kysyisin sulta että osaatko antaa mulle vinkkiä millasta silmämeikkiä suosittelisit mulle vanhojentansseihin, kun pukuni on hieman tummemman pinkki, itse olen todella vaalea (hiukset sekä iho) ja silmät siniharmaat ? :)

    VastaaPoista
  10. Jepa! Tein meikin ja en ole sata tyytyväinen, mutta antaa mennä. En ehdi tekemään toista, kun huomenna on taas matka Kotkaan palaveeraamaan. Jos mun nimilappu ei näy kuvassa kokonaan, niin tunnistatko minut? :D

    VastaaPoista
  11. ÄÄÄ. Olen lykännyt kilpailuun osallistumista koska on ollut niin huono sää kuvata kynsiä, mutta todellakin aijon osallistua! :)

    VastaaPoista
  12. nomnom minkä värinen lakka - niin pullossa kuin kynsilläkin!! :)

    ps. pinkkiin ei voi ikinä kyllästyä, oli vuodenaika mikä tahansa ;) vai voiko? ;o minä en ainakaan<3

    www.tahtipolya.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: Kiitos :)

    Anonyymi: Kiitos :) miten olisi meikkiväreiksi persikka tai vaaleanpunainen luomelle, varjostuksena ruskeaa tai tummaa harmaata?

    Minna: Kyllä minä saatan tunnistaa ;)

    Mirka: Kuvausilmat eivät kyllä ole olleet suotuisia :(

    haidi: Ehkä olen kyllästynyt sopimattomiin pinkkeihin?

    VastaaPoista
  14. Nätiltä tämä näyttää kynsilläkin!

    Joskus käy niin ettei millään yhdestä kerrasta ymmärrä ettei joku lakka näytäkään kivalle kynsissä, sitten laitat sitä taas ja voihan peeeeeeee!

    Ostin tänään uudet Chanelit, tai kaksi niistä Peridot ja Graphite!!

    VastaaPoista
  15. Haluaisitko koskaan lapsia? :)

    VastaaPoista
  16. milipili: Chanelit on varmasti ihania :) mulla ei ole yhtään Chanelin lakkaa, yksi oli joskus...

    Anonyymi: Ei ole himotuslistalla :)

    VastaaPoista
  17. oih ♥ sulla on ihan järjettömän ihania lakkoja & kuvioita kynsissäs : ) ja vielä tuollaiset pitkät kynnet ♥ =)
    tuli vaan mieleen että tietäisitkö miten kynnet kasvais nopeemmin, kun oon lopettanut kesän alussa kynsien puremisen eikä mun kynnet oo kasvanu juuri yhtään ja oon kokeillut niitä 'kynsien kasvattaja' aineita :/
    oiskohan sulla mitään vinkkejä ?

    VastaaPoista
  18. Anonyymi: Kiitos :)
    Kannattaa alkaa syödä kalkkitabletteja, saa ihan marketista :) ne auttavat :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥