torstai 22. syyskuuta 2011

108 Degrees

En oikein osaa sanoa onko tämä enemmän punainen vai pinkki? Mitä mieltä sinä olet?



Minä miellän tämän punaiseksi vahvalla pinkillä shimmerillä. Jelly koostumus on mukava levittää. Lakkaa 2 kerrosta.

Joudun kuitenkin vähän toteamaan ettei ole minun lakkani. Joku tökkii ja jos tökkii niin tämä lähtee eteenpäin. En viitsi säilyttää kun kuitenkin on paljon lakkoja. Samanlaisia kyllä löytyy jo :) varsin herkullinen lakka kuitenkin jos sopii ihonväriisi :)

8 kommenttia:

  1. Nam, aika herkku! Mun mielestä myös enempi punainen kuin pinkki. Ja ihan hyvinhän se sopii sulle, ihanan kylmä sävy!

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä aivan ihana lakka <3 Eli jos oot luopumassa (=myymässä), olisin kiinnostunut ostamaan pois ;)

    VastaaPoista
  3. Ihana!
    Millä hinnalla myyt?

    Ilina

    VastaaPoista
  4. Sara: Jotenkin tökki ja pahasti, minusta tää on lämmin ja inhottavan punainen :D

    Anonyymi: On jo myyty valitettavasti...

    Ilina: Möin jo aiemmin tämän :)

    VastaaPoista
  5. Beautiful polish on your lovely nails!

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä toi on ihana lakka. Mulla on se itsellä ja oon pohtinut varastoon ostamista :D Niin niitä makuja on erilaisia :)

    Niin ja mä oon aina ajatellut että se on pinkki. Täytyy katsoa seuraavalla lakkauskerralla tarkemmin.

    VastaaPoista
  7. Sminkan: Thank you very much :)

    Anonyymi: On tämä kaunis ulkonäöltään mutta ei sovi minulle yhtään niin en oikein tykkää siksi :)

    VastaaPoista
  8. Nätti lakka, mullakin taitaa olla pri samansävyista ja juuri Chinalta.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥