sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Muistatteko vielä?

Kuka muistaa C.C. lehden? Tämä ilmestyi vuosina 2005-2007. Olin tosi harmistunut kun tämän teko lopetettiin :( oli paras lehti mitä ilmestyy, parempi kuin Cosmo tai Trendi joissa ei ole mitään lukemista.


Suomessa on kyllä tosi huono lehti valikoima. Tässä C.C.:ssä oli julkkis, tyyli, meikki, hius ja ihonhoitojuttuja, siis kaikkea mitä tytöt tykkää lukea. Siksi ihmettelin kovasti miksi lehti ei kannattanut.



Ahmin tämän aina kannesta kanteen ja mulla on kaikki lehdet ihan uudenveroisina tallessa. Siksi mulle tulikin mieleen kirjoittaa tästä, siivosin nimittäin kaappeja ja törmäsin näihin. Kyllä näitä vaan tulee luettua uudestaan.


Eniten pidin värikkäästä ulkoasusta ja mielenkiintoisista jutuista. Jos vertaan vaikka Trendiin niin se on ihan väritön ja mauton. En tiedä kelle se on suunnattu mutta henkilöhaastattelut ovat outoja, kuvat ihmeellisiä jne.


Cosmopolitan on taas niin vuodesta toiseen itseään toistava ja suunnattu nuoremmille etten saa siitä mitään irti. Olivia, Evita ja Sara tulee joskus selattua mutta en niitä ikinä osta. Kauneus ja Terveys on ok mutta kaipaan vähän sellaista hömppälehteä jossa on näin ihania tuotemainoksia.


Nämä mokajutut on myös aina niin hauskoja :)



Kuka muistaa vielä ajan kun Täydelliset naiset alkoivat telkkarissa? Tässä lehdessä esiteltiin joka hahmo kivasti.


Kaipaako joku muu tätä lehteä?

25 kommenttia:

  1. Mä kaipaan!! En myöskään voi ymmärtää, miksi se lopetettiin! Mulla oli myös jokainen numero, mutta ovat jääneet johonkin matkan varrella... Siinä lehdessä oli just niinkuin sanoit, sopivasti kaikkea ja raikas ulkoasu :)

    VastaaPoista
  2. No höh, kaatui sitten ehkä siihen, että ei viitsitty markkinoida, sillä en muista tuota koskaan lukeneeni. Vaikuttaa kyllä sellaiselta, että olisin tykännyt! Ja samaa mieltä, suomalaiset naistenlehdet on niiiiin tylsiä, en niitä viitsi koskaan ostaa tai tilata.

    VastaaPoista
  3. joo täällä ihan samat fiilikset, nyt äkkiä joku manifesti pystyyn että C.C.tä jatkettais! :D

    VastaaPoista
  4. Koskaan kuullukkaan kyseisestä lehdestä, mutta oikeastaan näytti melko kiinnostavalta (:

    VastaaPoista
  5. Lotta: Juuri visuaalinen puoli houkuttaa tässä eniten, hyvin tyttömäinen lehti kokonaisuudessaan :)

    Sara: Muistelen että ihan kannen perusteella ostin ekan numeron. Myös Seiskassa oli aika paljon mainostusta tästä. Muuta en kyllä muista...

    Terhi: Heh, hyvä idea!

    Rainbowdancer: On tämä jo varmasti monella painunut unholaan :(

    VastaaPoista
  6. Voi miten olenkaan kaivannut tätä lehteä yli kaiken! Mulle tuli tää lehti ihan kotiin asti kannettuna aikoinaan. Oli kyllä täydellinen paketti. Aika usein kuitenkin lehteen oli eksynyt kirjoitus- tai asiavirheitä, sen minä muistan. Mutta eipä nekään muuten niin täydellistä lehteä haitanneet!

    VastaaPoista
  7. Mun sivistyksessä oli aukko... en tiennyt tuollaisesta lehdestä. :D Mä luin Cosmoa, mutta peruutin sen lopulta juuri samasta syystä mistä mainitsit, eli toistaa vuodesta toiseen itseään.

    Mun huomion kiinnitti tuo sivu missä luomivärit testissä... tuo viimeinen luomiväri on saanut 4 tähteä!!! Mulla on sama nelikko ja ei antsaitse neljää tähteä. ;D

    VastaaPoista
  8. Mä muistan nähneeni tuon kaupoissa mutten koskaan ostanut sillä se näytti aika Seiskalta (kannesta). Eikä kai ihme, muistaakseni tuossa oli Seiskan tyyppejä tekemässäkin tuota.

    VastaaPoista
  9. En oo ikinä lukenut, mutta muhun tuo lehti ei varmaan niin hyvin uppoaisi. Ehkä ostaisin joskus, mutta en fanittaisi. Kannen perusteella aika julkkispainotteinen lehti ja mua ei julkkisjutut kiinnosta, ellei kyse oo vaikkapa juuri minun lempimuusikoista. Kansi ei muutenkaan uponnut minuun. Minusta tuo näytti liian juorulehden kannelta. Nuo meikkijutut vaikutti kivoilta.

    Minä tilaan trendiä ja tykkään juuri sen ulkonäöstä. Innostun kun uusin trendi tulee, mutta on trendissäkin paljon puutteita. :/ Tahtoisin sinne ainakin konkreettisempia meikkijuttuja! Tyhmää kun on vaan meikkikuvia, joista en missään nimessä haluaisi ottaa oppia meikkaamiseeni.

    VastaaPoista
  10. Täytyy sanoa, että en edes huomannut tuon aviisin poistumista lehtihyllyjen valikoimista. :D Ulkoasultaan tuo on kamala, jotenkin halvan ja mauttoman ja brittiläisen roskatabloidin tai seiskapäivän näköinen. Värimaailma on jämähtänyt 80-luvulle, nimestä tulee lähinnä mieleen Nanny-sarjan "pahis" CC Babcock jäykässä kampauksessa ja valtavissa olkatoppauksissa. Sisällöstä en osaa sanoa kun lehden ulkoasu oli jo niin luotaantyöntävä. :D Minä pitäydyn Ellessä, siinä on sopivasti muotia, kauneutta ja kuvia ja myös ihan kiinnostavia juttuja.

    VastaaPoista
  11. En muista kyllä edes lukeneeni koko lehteä. :) Itseasiassa Suomessa en muista edes nähneeni koko lehteä.

    Cosmo kyllä on ehkä maailmankaikkeuden turhin lehti, se tuli (nolottaa myöntää) joskus jopa kotiin, mutta aina ne samat asiat. Jos kannessa on jotain mielenkiintoista, voi se (harvoin kylläkin) tarttua kaupasta mukaan.

    Elle <3

    Glamour on kiva, joskin englanniksi. Vastaava olisi huippu Suomeksi. Ei oikein kyllä ole sellaista justiinsa täydellistä naistenlehteä Suomessa olemassakaan. :(

    VastaaPoista
  12. Oi, vaikuttaa täydelliseltä lehdeltä... Ei liian "mummon ullakko" tyylinen, eikä silti liian prinsessa. Kuvasta ei juuri saa selvää, joten minua jäi kaivelemaan "puolikuumanikyyri" jonka esittelit yhdessä kuvista. Mikä se on? Voisitko värkätä tällaiset puolikuukynnet (tuton kanssa), kunhan ehdit?
    Terveisin, KaniFani

    VastaaPoista
  13. En ole koskaan törmännyt tuohon lehteen, mutta nuo kuvat nähtyäni voisin tilata sitä vaikka pelkkien meikkijuttujen takia... ;)

    VastaaPoista
  14. itsekkään en alkuun trendistä välittänyt mutta muutaman numeron selattua rupesin lukemaan ja kuvat ovat ainakin minun mieleeni. Toki tuollanen "hömppä" -lehti olisiin myös kivaa luettavaa, jota ainakaan cosmo ei ole....

    VastaaPoista
  15. Mäkin taisin ihan kannen perusteella ostaa ensimmäisen kerran :) Harmillista että ei enää myydä.. sieltä sai lukea kaikki parhaimmat julkkisjuorut ja bongata uusimmat tyylit =)

    VastaaPoista
  16. Ite en tota oo huomannu (olin tuolloin aika nuorikin joten ei kai kiinnostanutkaan), mutta muistatko sellasta lehtä kuin Hot Now? Se tuli joskus vuonna 2009, jos nyt oikein muistan :) Tosta mulla taitaakin olla kaikki lehdet, ja se oli kivasti erilainen muihin naistenlehtiin verrattuna :)

    VastaaPoista
  17. Mää en tätä koskaan lukenut, mutta kaipaamaan jäin vastaavaa, olisikohan ollut nimeltään Hot (?).

    VastaaPoista
  18. Jokin hämärä muistikuva on, mutten muista itse ikinä ostaneeni. HARMI! Koska todennäköisesti olisin tykännyt ja ostaisin vieläkin ko. lehden! :)

    Adressi vaan pystyyn lehden jatkamiseksi! :D

    VastaaPoista
  19. M: Minä en muista virheitä joten eivät ole haitanneet :)

    Minna: Taitaa olla Maybelline? Mulla ei ole kokemusta mutta tuossahan on myös arvosteltu huiput Gosh puikot! Hyvä C.C. :)

    Duvessa: Juu Seiskan kanssa samaa. Olen tilannut Seiskaa kymmenen vuotta, en pysty lopettamaan kun ostaisin kuitenkin kaupasta ;P

    muumi_otus: Sepä se, niitä meikkejä tuskin kukaan kopioi päivittäiseen lookkiin, on ne kuitenkin aika erikoisia.

    Anna Gramm: Kaikkia tämä ei tietenkään voi miellyttää, minuun tämä kyllä vetosi :D

    Maryah: Kyllä minäkin Cosmoa olen vuosikaudet tilannut mutta lopetin sen kun vanhenin :D on mulla monet vuosikerrat Cosmoa ja Trensiä tallessa, en heitä lehtiä menemään vaikka vievätkin kaappitilaa.

    KaniFani: Ehdottomasti, kiitos ideasta :)

    meikkifriikki: Kyllä tilaisin minäkin :) meikkikuvat on niin herkkuja!

    saara: Joskus on kiva nollata aivot ja lukea hömppää :)

    Henna: Julkkisjuorut on parhaita :)

    Jonsku: Muistan senkin hämärästi, taisin kuulua vakkarilukijoihin :D

    milipili: Hot now?

    Celia: Kannatetaan :)

    VastaaPoista
  20. Kyllä kaipaan ja joka viikko ilmestynyttä Hot Nowta myös<3

    VastaaPoista
  21. Oooaaauuiiii ei saa kääntää veistä haavassa! Mä ajattelen CC:tä joka kerta kun ohitan lehtihyllyn! No ei nyt ihan, mutta melkein :)

    Mulla on varmaan jokainen numero tallessa. Lueskelen uudelleen aina silloin tällöin.

    VastaaPoista
  22. Anonyymi: Hot now tosiaan oli ihan hyvä lehti :) piti ihan googlettaa millainen lehti se oli ja kyllähän mä sitäkin luin :)

    HeiN: Mullakin on kaikki ja luen kyllä niitä :)

    VastaaPoista
  23. Mä muistan myös ton lehden ja ostin sitä paljon! En ehkä ihan joka numeroa, mutta melkein. Oli tosi juorulehden näköinen minustakin, mutta sisälsi myös paljon muuta kivaa ja hyödyllistäkin luettavaa. Ja mä tykkäsin paljon just niistä tyylimokista ja mutenkin semmoisista julkkisten tyylien arvioinnista jne. Mutta oli siellähyviä meikkijuttuja myös. Ja Hot Nowta oon myöskin lukenut, joka sekin oli musta ulkoasultaan aika samaa kategoriaa..? Mutta eipä tuommoiset lehdet näytä kauaa kestävän... Harmi. Muista olleeni tosi ihmeissäni, kun C.C. katosi lehtihyllystä.

    VastaaPoista
  24. ^Minäkin odotin tosi pitkään uutta numeroa ja olisinkohan kysynyt sieltä ja sanottiin että lehti on lopetettu :(

    VastaaPoista
  25. haluistkohan myydä noit lehdet?=)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥