sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Välillä tikrua

Ei aina lepardia vaan välillä tiikeriä :)


Lakat Color clubit Wild and willing ja With abandon.


Lakkasin kynnet ensin Wild and willing lakalla. Tuputin kynnen puoleen väliin vinottain With abandonia. Rajauksen tein Color club Art liner lakalla Limeade glitter
Leimasin mustalla Konad lakalla tiikerit ja vaaleanpunaisella kukat, molemmat Konad m57 laatasta.


Wild and willing on mielettömän upea lakka! Ihana pinkki duochrome oranssin pronssisella pohjalla. Ja ihan tiikerin värinenkin!

17 kommenttia:

  1. Toi Wild and willing on ollut jotain sata vuotta mun ostoslistalla... Pitänee hankkia e kun taas näki miten upea se on. :D

    VastaaPoista
  2. Siis aivan mielettömän ihanat!!! Me like! *kuolaa* *tahtoo samanlaiset*

    VastaaPoista
  3. Ääneen huokaisin ja ihastuin kynsiisi :D

    VastaaPoista
  4. Ah, kun kauniit. Mulla on joku eläinkuosi-kausi, kuolaan kaikkea lepardi/raita matskua.

    VastaaPoista
  5. Kääk, ihanat! Oot kyllä löytänyt todella upean, täysin tiikerin värisen lakan alle. Vau!

    VastaaPoista
  6. Upeat kynnet!!! Mä olen muuten itse yhdistäny nuo kaksi kynsilakkaa aina omissa lakkauksissa. ;D

    VastaaPoista
  7. gloria: Kyllä se on niin upea lakka :)

    Kellyta: Thanks :)

    Sara: Kiitos kuolauksesta :)

    Paulina: Thanks :)

    Karoliina: Kiitos :)

    SarahLouise1986: Thanks :)

    milipili: Mulla on aina eläinkuosi-kausi ;)

    Vauhtimamma: On kyllä todella sopiva lakka :)

    Minna: Kiitos :) ne sopiikin hyvin yhteen!

    VastaaPoista
  8. OMGGGGGGGGGG ihanat! Mulla ois jopa toi lakka..
    Van

    VastaaPoista
  9. Mulla on tuo Wild and willing, enkä oikein oo osannu käyttää. Se meni jo kerran kirpparikasaankin. Näyttää tässä tosi kivalta, joten enköhän anna sille mahdollisuuden vaikka jossain eläinkuosileimaillussa sitten...

    VastaaPoista
  10. apua, ihan tajuttoman ihanat kynnet! :))

    VastaaPoista
  11. Ihanat!!! Ei ole tullut mieleenkään että leopardikuovion kanssa samalla m57 laatalla on myös tiikerikuvio :D

    VastaaPoista
  12. da_lindchen: Thanks :)

    asetonihuuruja: Anna ihmeessä :)

    hannian: Kiittää :)

    Tigerraww: Onhan siinä, se on kaikin puolin ihana laatta :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥