torstai 16. kesäkuuta 2011

Pinkit Halinallet! + Essie Braziliant swatches

Halinallet on varmaan yksi tykätyimmistä kynsistä mitä olen tehnyt :) 

Jos joku ei tiedä mikä Halinallet, niin sateenkaari kuvio ilmestyy omassa laatassani joka on siis tulossa. Info laatasta täällä. 

Halusin tehdä toisetkin Halinalle kynnet, tällä kertaa vaaleanpunaisina. Valitsin lakaksi Color club Peppermint twist lakan josta olen tykännyt paljon. On sellainen jännä vaaleanpunainen, kirkas, ei possunpinkki vaan tyylikäs 80´s lakka joista tykkään. 2 kerrosta peittää ja creme koostumus on laadukas. Tämä on Electro candyn jälkeen lemppari pinkki.


Mutta siihen kuviointiin. Sateenkaaret Charming Nails laatasta mustalla Konad lakalla, tähdet Bundle monster laatasta ja ne painoin Chinan 2030 lakalla. Sateenkaaret väritin eri värisillä Color club Art liner lakoilla. Kaipasin vielä kimmellystä joten Chinan Golden enchantment päällyslakaksi. 


Voittavatko nämä aiemmat Halinallet vai teenkö vielä yhden version joka mulla on mielessä?

---------------------------------

Sain eilen Essie Braziliant lakkani ja halusin swatchata ne heti! Kaikissa on nopeasti kuivuva koostumus, laatu on aina varmaa Essietä :)


Smooth Sailing
Periwinkle hopealla näkyvällä shimmerillä. Laitoin kaksi kerrosta. En tiedä vielä tykkäänkö tästä. Vähän huono kuva, pahoittelen...tuli heti mieleen Coat Azure mutta se on paljon vaaleampi, eivät siis ole samanlaisia!



Meet Me At Sunset
Näyttää kuvissa lähes samalta Braziliantin kanssa mutta tämä on vähän ohuempaa eikä peitä heti. Onko jelly koostumus? Ainakin 3 kerrosta sain laittaa ettei kärjet kuulla läpi.
Silti tosi kiva oranssi. Todella kiiltävä, kamera heijastuu lakkaan :)


Braziliant
Lämmin oranssi shimmerillä. Peittää jo yhdellä kerroksella, minä laitoin kaksi. En ole varma väristä sopiiko minulle. Lakka on kyllä kaunis ja tykkään siitä silti :)


Super Bossa Nova
Tumma magenta jossa pinkkiä shimmeriä. Pari kerrosta peittää jo hyvin. Tästähän minä tykkään eniten.



Absolutely Shore
Vaalea versio Mint Candy Applesta, myös hyvin lähellä St.Martin Mint lakkaa.
Vaalea harmaa / minttu? Tämä vaatii enemmän kerroksia, minulla neljä. Koostumus on siis ohut ja saattaa raidoittua helposti.

Tiedättekö mikä fiilis näistä? Odotin näitä tosi kovasti ja olin ihan innoissani miten hienoja nämä ovat! Nyt on sitten ihan Blääh fiilis! What a Hell? Mulle kyllä käy usein näin että saan lakat, swatchaan ne ja työnnän kaappiin. Myöhemmin kaivan ne sieltä ja sitten ne ovat hienoja :D katsotaan nyt miten näille käy, tuo sininen, oranssi ja vaalea on vähän epävarmoja...

30 kommenttia:

  1. Inanat kynnet!!! :) Niin yltiö söpöt. ;D

    Mulle on käynny kanssa noita blaah reaktioita, kun on odottanu niin paljon joltain lakalta ja sit tuntuukin, et BLAAH! :D Myöhemmin ne sit onkin saattanu olla tosi kivoja. Mä kiinnostuin tuosta Smooth Sailingista ja Absolutely Shoresta.

    VastaaPoista
  2. Tykkäsin ehkä enemmän niistä aiemmista Halinalle -kynsistä. Tee ihmeessa vielä kolmannet jos on kerta mielessä :)

    VastaaPoista
  3. Tuo vaaleanpunainen lakka tuo kyllä 80-luvun Barbien mieleen, minä pidän :D lisää vaan Halinalleja!

    VastaaPoista
  4. Awwww, halinallet on parhautta! <3 Tee näitä mun puolesta vaikka joka päivä! :-) Tykkäsin ekoista ja tykkään näistä. Toi sateenkaari on vaan niiiiiiin hieno, kun saat vielä väritettyä sen!
    Jaa, enpä mäkään kyllä hirveesti syttynyt noille Brazilianteille. Ehkä tuon oranssin jellyn voisi hankkia, se näytti aika jännältä ja mä tykkään jellyistä.

    VastaaPoista
  5. Super Bossa Nova on kivoin noista Essien lakoista, Halinalle-kynnet on minunkin nyt pakko tehdä :D

    VastaaPoista
  6. Nätit kynnet :) En oikein itekään lämmennyt tuolle kokoelmalle, joten tylsähkö. Sininen on kyllä ihan kiva!

    VastaaPoista
  7. Oi hitsi! Brazilliant on niin niin nätti

    VastaaPoista
  8. ooo ihan mahtavat!! halinallet on ehkä hienoimmat kynnet ikinä joten ehdottomasti vielä yhdet!

    VastaaPoista
  9. Hyvä että pystyin antamaan inspiraatiota kyselylläni tuosta BM-tähtikuviosta ja Milleniumista.. ;DD

    Väritätkö nuo sateenkaaren raidat nail art lakoilla vai miten..? :o

    VastaaPoista
  10. Halinallet♥ Ihanan raikkaat ja pirteät kynnet <3

    VastaaPoista
  11. Minna: On ne söpöt ennenkaikkea :)

    miss_psycho: Ehdottomasti :)

    Duvessa: 80´s lakat on ihania ;)

    Sara: Mä tykkään myös paljon jelly koostumuksesta. On niin helppo ja kiiltävä loppuutlos :)

    Anonyymi: SBN oli mulla tän päivän lakkana ja pitää kehua miten hyvin pysyi lohkeamatta!

    Mirssiina: Ihan ok, siniset ei ikinä ole lemppareita mutta joukossa on aina jotain erikoisia, yleensä hankin vaan ne :)

    Nunanna: Onhan se ihan kiva :) kesäinen ainakin!

    Anonyymi: Ainakin yhdet ;)

    Celia: Juu Nail art lakoilla, luki se tekstissä mutta piti itsekin tihrustaa että missä...
    Nämä olen kyllä tehnyt jo aikoja sitten mutta niinhän me näistä äsken puhuttiin! Juuri näihin kynsiin yritin leimata niitä pieniä tähtiä BM laatasta ja ne ei onnistuneet :/ olisin tehnyt niitä tuon ison tähden rinnalle.

    Kukkakynnet: Kiitos :)

    VastaaPoista
  12. Tosi söpöt kynnet! :) Voi kunpa itselläniki olisi noin pitkät kynnet, joihin voisi taiteilla erilaisia juttuja :D

    VastaaPoista
  13. Que delicadeza ...
    Amei.


    Beijos ...

    Elaine
    http://useihoje.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Tänne tulossa Essien kesäkokoelmasta kolmikko Braziliant, Too Too Hot ja Super Bossa Nova.

    VastaaPoista
  15. Ihanat kynnet taas kerran! Niitä alkuperäisiä halinalleja on kyllä vaikea voittaa, ovat sen verran täydelliset! Mutta lisää vaan näitä!

    VastaaPoista
  16. Johanna: Pitkiin kyllä mahtuu mutta lyhyetkin ovat kauniit ( paitsi mulla... )

    Thriszha: Thank you :)

    Usei Hoje!: Thank you :)

    Anonyymi: Minä passasin TTH:n kun en yleensä käytä punaisia :)

    Anonyymi: Kiitos :)

    VastaaPoista
  17. Upeat halinallet, iiiihanat!
    Onhan nuo Essiet ihan nättejä, ei kyllä tosiaan tulee aah-fiilistä, mutta jos tahdot Braziliantista eroon, olen halukas ;-)

    VastaaPoista
  18. ^Pidetään mielessä! On sitä varmaan kokeiltava toisen kerran niin näkee onko se hyvä.

    VastaaPoista
  19. Ihanat sateenkaaret! :> Tahtoisin kysäistä, kun itselläni on suuri ongelma saada suoraan juuri tuollaiset kaaret, jotka voivat tulla keskelle tai kynnen kärkeen. Onko siihen jotain konstia? Lisäksi välillä pyöräyttäessä kuviota kynnelle, se katkeaa (olen aloittanut keskeltä kynttä ja sitten painanut toiselle puolelle ja sitten toiselle, jotta kuvio menisi enemmän oikeaan kohtaan, mutta sitten käy näin. Mitä tehdä? (saikohan tuosta edes selvää) :D

    VastaaPoista
  20. Mikään ei voita ensimmäisiä halinalleja ;)

    VastaaPoista
  21. tosi ihanat ja söpöt kynnet! =)

    VastaaPoista
  22. Anonyymi: Jos ymmärsin oikein niin voisin neuvoa kokeilemaan omaa tapaani. Leimaan kaarevat kuviot kerralla eli siis kynnen sivulta keskelle koko kuvio kerralla :) yhdessä osassa, ei kahdessa :)

    Kiiva: Olihan ne aika hienot :)

    Jonna: Kiitos :)

    VastaaPoista
  23. Anonyymi jonka kommentteja ei enää julkaista: Ei se vaan ole :D älä viitsi nolata itseäsi enempää.

    VastaaPoista
  24. Charming Nils -> Anonyymi: Jos ymmärsin oikein niin voisin neuvoa kokeilemaan omaa tapaani. Leimaan kaarevat kuviot kerralla eli siis kynnen sivulta keskelle koko kuvio kerralla :) yhdessä osassa, ei kahdessa :)

    Entäs miten saat ne menemään niin suoraan? Mulla menee ihan miten sattuu jos yritän tehdä noin :O

    VastaaPoista
  25. ^Katson vaan että menee varmasti oikeaan kohtaan. Hankala vähän neuvoa mutta kokeile mikä tapa sulle sopii :) kyllä mä saan kerralla koko kuvion onnistumaan vaikka mulla on melko leveät kynnet :)

    VastaaPoista
  26. Okei :> Varmaan ja toivottavasti harjoittelemalla aukee mullekin ;>

    VastaaPoista
  27. ^Harjoittelemalla oppii ja löytää omat tavat :) lykkyä!

    VastaaPoista
  28. Saako noita Essien kynsilakkoja tilattua mistään suomenkielisiltä sivuilta?

    VastaaPoista
  29. ^Mun mielestä ei saa :) huuto.netissä voi joskus olla :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥