sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Lovea Bio aurinkovoide

Juhannuksen bonusjuttuna esittelyssä Lovea Bio merkkinen mineraaliaurinkosuoja.


Tämä ranskalainen merkki on minulle ihan outo, en ole ennen kuullut. Olen ollut kyllä kiitollinen kaikista tuotteista joita minulle on tupsahdellut, olen tehnyt niin paljon hyviä löytöjä joista on ilo kirjoitella muillekin :) erityisesti minua ilahduttavat myöhemmin tulevat kiitokset lukijoilta jos he ovat löytäneeet kivoja tuotteita minun kauttani.

Aurinkovoide on pakattu spray pulloon ja sisältää suojakertoimen 30. Sprayta voit käyttää kasvoille tai vartalolle. Itse käytin tätä vartalolle niinä päivinä kun aurinkoa on näkynyt. Eli ei kovin usein, tänään on vasta ensimmäinen päivä kun aurinko paistaa viikkoon!

Oikeastaan taidan tykätä enemmän suihkutettavasta voiteesta. Tämä on helpompi ja nopeampi. Tuote tulee valkoisena suihkeena mutta on helppo hieroa iholle. 
Tämä vaikutti hieman öljyiseltä ja nihkeältä mutta imeytyi todella nopeasti. Iholle jäi hehkua ja piti kokeilla onko se imeytynyt ja olihan se! 
Bonuksena iholle jää Yves Rocherin Monoï de Tahiti tuotteista tuttu tuoksu :)

Tuotetta saa seuraavista nettikaupoista:


Käy lukemassa myös Naturellen blogittaren mielipide tuotteesta :) blogista löytyy muutenkin paljon tietoa mm.iHerb tuotteista. Tosi kätevä tietopankki, kiitos blogista :) olen saanut sieltä paljon infoa ostoksia miettiessäni.

Viimeisenä pieni info aurinkosuojan käytöstä:

Käyttö
Valitse ihollesi sopivin suojakerroin.
Lisää aurinkosuojaa säännöllisesti ja erityisesti, jos olet peseytynyt, hikoillut tai kuivannut itseäsi.
Lisää aurinkosuojaa myös vähintään kahden tunnin välein.
Vaikka käyttäisitkin aurinkosuojaa, vältä keskipäivän aurinkoa 11-16 ja ole auringossa vain lyhyitä aikoja kerrallaan.
Lasten tulisi käyttää hattua, aurinkolaseja ja paitaa altistuessaan auringolle.
Älä altista vauvoja ja pieniä lapsia auringolle. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Thanks For The Comment ♥