lauantai 11. kesäkuuta 2011

100% Nail Art Week - Cupcake Nails

Sorry, tulin nyt vasta koneelle ( klo 14 ) ja huomaan ettei ajastus ole toiminut! Toivottavasti ei mennyt aamu pieleen kun ei postausta heti ollut. Kävin kampaajalla ja ostin muutamia kosmisjuttuja mutta esittelen ne myöhemmin :) tässä siis tämän päivän postaus:

Huomenta,
saako olla leivoksia heti aamusta:)


Kokeilinpa minäkin leivoskynsiä, oma ideahan tämä ei ole vaan kopioitu toisen tekemistä kynsistä. 
Idea on ihana ja kokeilen ehdottomasti joskus uudestaan! Lisäksi nämä ovat helpot tehdä ja melko nopeat.


Minä käytin:

Koko kynnellä OPI Princesses rule!
Color Club Art liner lakat Creme De Razzerry ja Freesia Spirit ( pilkut ja viivat )
OPI Heart To Resist ( sydämet )
Etusormi China glaze Peachy Keen ja Essie Mink Muffs.
Keskisormi China Glazet Mom´s Chiffon ja White On White.
Nimetön China Glazet Lemon Fizz ja Pink Underground.
Pikkurilli Essiet Mink Muffs ja Mint Candy Apple.


Maistuivatko leivoskynnet?

19 kommenttia:

  1. Söötit! :)

    Täytyy kyllä sanoa, että mun aamu oli vähän ankea, kun ei ollut CN:n kynsiä katseltavana ennen kun lähdin tekemään koemeikkiä morsiamelle. :D

    Mulle kävi pari päivää sitten niin, että unohdin laittaa ajastuksen... joten tänää aamulla tokaisin vain mielessäni, että tätä on nyt näköjään liikenteessä muillakin. ;D

    VastaaPoista
  2. noi on ihan älyttömän ihanat! miten oot tehnyt noi :)?

    VastaaPoista
  3. http://weheartit.com/entry/10568386 ?

    VastaaPoista
  4. Herkullisen näköiset kynnet <3 Ja söpötkin vielä ovat :) Tuli nälkä:D

    VastaaPoista
  5. Minna: Kiitos :) välillä saattaa unohtua ;) minäkin näin tänään kampaajalla kauniin morsiamen :)

    Minna: Ensin lakkaan Princesses rulella, sitten tuo leivoksen alaosa, sitten päällysosa ja sitten pilkut ja viivat :)

    Anonyymi: Niin enkös minä sanonut että nämä ei ole oma idea :) mulla on tapana mainita jos kopioin ;)

    Kukkakynnet: Kiitos :)

    VastaaPoista
  6. Mä lähdin tänään ennen kukonlaulua töihin enkä ehtinyt koneelle sitä ennen, joten säästyin aamupostauksettomuuden aiheuttamalta järkytykseltä...

    Mutta noi kynnet... krääk, miten herkut. Tollasia on useampi kynsibloggari näyttänyt tekevän, mutta nää o kyllä yhdet hienoimmista mitä oon nnähnyt. Slurps!

    VastaaPoista
  7. Oiiiiii, ihanat! Mun aamu kyllä vähän tökähti, kun aamukahvin kanssa ei saanutkaan lukea sun postausta. Onneksi muistin tulla tänne nyt! :-)

    VastaaPoista
  8. Söpöt on :) Itekin oon tehny samanlaiset töppökynsiini, tosin laitoin silloin cupcaken toisin päin. Niillä sai kyllä paljon ihastusta aikaan, varsinkin päiväkodilla vaikkei lapset niitä tajunnukaan, mutta ku oli paljon värejä :)

    VastaaPoista
  9. Oijjj siinä on söpöt kynnet, nomnom =D
    http://dudusadventure.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Mmmm, herkulliset! Nimetön on ihan ykkönen.

    VastaaPoista
  11. gloria: Kiitos paljon :)

    Anonyymi: Kiitos :)

    Sara: Pahoittelen, onneksi näitä ei satu usein ;)

    LaesaK: Kyllä minunkin kynnet on todella usein lapsien ihastelun kohteena :D

    Dudu: Kiitos :)

    milipili: Mä en osaa valita suosikkia :)

    Anna: Kiitos :)

    VastaaPoista
  12. Aivan ihanat kynnet!♥

    VastaaPoista
  13. Nämähän oli ihan törkeän ihanat! <3 Ottaisin! :)

    VastaaPoista
  14. Vähänkö sä olet hyvä tekemään kaikkia kynsi juttuja! :) Itse olen myös erikoistunut erikoisten lakkauksien tekemiseen. Teen esim. vesimeloni kynsiä, peace kynsiä ja yhtenä päivänä tein marianne kynnet. :D

    VastaaPoista
  15. Kiitos :) mä tein kanssa joskus Marianne kynnet :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥