maanantai 6. kesäkuuta 2011

100% Nail Art Week - Ate Berries in the Canaries

Minusta on niin hauska lakata näillä vanhoilla lakoilla ja katsoa sitten blogistani milloin olen sitä viimeksi käyttänyt :D
Eli tällä on lakattu viimeksi Syyskuussa 2009 :) 

Lakkahan on varsin näyttävä. Sellainen purppura-pinkki. 2 kerrosta, ohut ja hyvin levittyvä lakka. Kuivuukin nopeasti. Pinkki on siitä hyvä väri että se sopii mulle aina. 

Hiuksiin.


Ja vaatteisiin :)


Sain aiemmin Cesarilta uusia tarroja. En löytänyt nettikaupasta suoria linkkejä tähän hätään mutta tarrat ovat tämän näköisiä:




Liimasin hopeita tarroja kynsille. Aika ihania ja erilaisia. Pysyivät hyvin, vain yhdestä lohkesi kulma. Eivät tulleet törröttämään eivätkä takertuneet mihinkään.
Tarrojen kanssahan piti muistaa ettei käytä pikakuivattajaa vaan normaalia päällyslakkaa.


Minulla siis Cesars Sunblocker Top coat josta olen tykännyt paljon. Kuivattaa lakan nopeasti vaikka ei ole pikakuivattaja. Kaunis pullo vetoaa myös minuun. Lakassa on hyvä korkki ja kapea suti mitä arvostan myös. Ehdottomasti hankin lisää.

Usein minulta kysytään mätsäänkö vaatteita ja kynsiä. En yleensä mutta pinkissä on kiva olla :) 
Mätsääkö joku muu vai onko sillä väliä?

Tein myös varpaisiin kivan manikyyrin :) haavat kertovat kissoista, älkää välittäkö niistä!




Tykkään tehdä varpaisiin ranskalaisen manikyyrin.  Käytän siinä aika usein Color clubin Tree hugger minilakkaa koska varpaisiin ( tai lyhyiin kynsiin ) on helpompi lakata pienellä sudilla.
Leimasin Fauxnad laatasta kukat ja kiinnitin kynsitimantit. Päällyslakkana OPI Heart of gold sekä Sally Hansen Insta-dri.


Perinteisesti taas kysyn, miten viikko alkoi? Olette ollut niin hiljaa, ovatko lukijat kesälomalla?

18 kommenttia:

  1. Söpöt varpaankynnet :) Jaksaispa/osaispa itsellekin tehdä tuollaiset!

    VastaaPoista
  2. Onpa nättejä tarroja!

    Itse mätsäilen kynnet satunnaisesti. En siis joka kerta. Meikin ja vaatteet mätsäilen useammin... kun mulla tosiaan nykyää on muutakin väriä vaatteissa kun vaan mustaa. ;D

    VastaaPoista
  3. Miksi tarrojen kanssa ei saa käyttää pikakuivattajaa?
    Ihan uus juttu mulle....

    VastaaPoista
  4. Pinkki on hyvä väri! :-) Ja pitäiskin itsekin laittaa taas pitkästä aikaa tarroja, jostain syystä käytän niitä tosi harvoin, vaikka ovat helppoja. Ehkä vähän ärsyttäviä kyllä poistaa, siinä voi olla syy. Ja kiitos kysymästä, viikko on alkanut kivasti vapaapäivällä ja sääkin näyttää kivan kesäiseltä. :-) Aurinkoista viikkoa!

    VastaaPoista
  5. ai että vaikeampaa tällä viikolla ? no jos tarrojen liimaus ja konadointi on sitä niin miten vaan.

    VastaaPoista
  6. Olen samaa mieltä noiden varpaankynsimanikyyrien kanssa, niitä on hauska tehdä kun ne saavat omat (balettitanssijan ruttuiset ja rikkinäiset yms) varpaani näyttämään terveemmiltä ja kynnet pidemmiltä mitä ne ikinä ovat. :) tykkään todella paljon! Nyt lomalla onkin oikein tuplasti enemmän aikaa lakkailla, vaikka taidan sittenkin saada kesätöitä, tänään nimittäin työhaastattelun paikka !

    VastaaPoista
  7. Nää kummatkin on aivan valtavan ihanat! Siis sekä varpaiden lakkaukset että kynnet. Kiitos muuten tuosta vinkkauksesta tuohon Cesarsin päällyslakkaan. Menee kyllä ehdottomasti ostoslistalle, kun luin kuvauksesta, että suojelee geelejä ja akryylejä auringonvalolta.

    VastaaPoista
  8. rakastan sitä että päivität blogiasi niin useasti. <3

    VastaaPoista
  9. Ei sentään vielä olla lomalla, vaan kauheassa työruuhkassa, huhhuh.
    Onneksi sentään joskus ehtii katsoa näitä sinun ihanuuksiasi, edes lounastauolla. :)

    Mätsään jonkun verran vaatteisiin, mutta useimmiten mätsäilen kynnet ja korut keskenään. Silloin ei ole väliä, vaikka vaatetus olisi kokomustaa tai vaihtuisi päivästä toiseen. Noh, täytyyhän niiden vaatteidenkin hiukan mätsätä, eli ei violettia lakkaa vihreän puseron kanssa tms.

    VastaaPoista
  10. ihana tuo pinkki (:! Mite sulla säilyy noin pitkää kynsilakat kuivumatta, niinku tääki jostai vuodesta 2009? :o

    VastaaPoista
  11. Kesäloma ♥ Ja hienoi lakkauksii on molemmat ! (= Harmi et mul on niin pienet varpaankynnet ku oikkulapseen turmelin niit, ettei niihi saa oikein mitää.. Paitsi isoovarpaasee.

    VastaaPoista
  12. Cherierie: Kiitos :) kyllä sä jaksat, mukavahan näitä on näpertää :)

    Minna: Musta on hyvä väri, oon kyllä aika pinttynyt siihen. Kaikki sopii sen kanssa ja voi piristää jollain värillä :)

    Kuorotipu: Ne tarrat valahtaa sinne pikakuivattajan sisään oudosti ja manikyyri on ihan pilalla! Trust me, olen kokeillut :D

    Sara: Aurinkoista viikkoa, eikös se helleviikko nyt ala :) onhan ne tarrat vähän ärsyttäviä poistovaiheessa mutta ei pahimmasta päästä :)

    Anonyymi: Ai mä luulin että tää on sikavaikeeta. Anteeksi aliarviointini. Pitäiskö ennustajan kuitenkin katsoa koko viikko loppuun ja antaa sitten mielipide. Kiitos :)

    I wish I was Joanna: Onnea haastatteluun vai joko kävit? Miten meni?

    Vauhtimamma: Ja on muutenkin hyvä ja pysyvä päällyslakka. Sopivan ohutta, mä tykkäilen :)

    Anonyymi: Mukava juttu :) joka aamu klo 6 :)

    Helmisusi: Voimia! Työruuhkat sucks! Mä en käytä koruja enää, sain ihottumaa ja jätin kaikki pois. Mulla on vaan kulmakoru ja kihlasormus :)

    Laura: Kyllä ne säilyy kun niitä kohtelee rakkaudella <3 oikea säilytys, pullonsuut putsaan aina jos lakkaa alkaa siihen kertyä, ravistelen lakkoja usein sekä tarkkailen muutenkin.
    Mulla on nyt lähiaikoina mennyt 2 lakkaa pilalle eli niissä vaaleni värit. Shokkipinkki ja neon violetti. Vaikka olin nekin säilönyt oikein mutta jotkut värit näköjään menee herkemmin pilalle.

    Nebu: Mulla on kyllä sopivan kokoiset varpaat ja jos kasvattaa niin mahtuu enemmän koristeluja :D
    ette halua nähdä pitkiä varpaankynsiäni :) enää en kasvata niin pitkiksi koska joku vuosi sitten kävi haaveri niiden takia ja kynsi lähti irti :(

    VastaaPoista
  13. Nii katos, kun mä pukeuduin vuosia mustaan ja lisäsin joskus väriksi harmaata... ihan hulluina aikoina jopa tumman violettia... ja aivan totaali kreisinä ja rohkeana turkoosia. ;D Nykyää voin lisätä mustan kanssa mustan hameen missä on palloja. xD Nii ja jopa keltaista, punaista, vihreää... ei yhtään entisen Minnan tyylistä.

    VastaaPoista
  14. Oi vitsi, kauniit kynnet taas vaihteeks! Ihanan värinen toi pinkki.

    Mä en koskaan jaksa näpertää varpaankynsiin mitään peruslakkausta kummempaa, ja se sama lakkaus voi ihan hyvin olla siinä vaikka kuukauden.

    VastaaPoista
  15. milipili: Kyllä on :)

    Minna: Mä en hirveästi ostele vaatteita niin sitä aina turvautuu tuttuihin väreihin. Lime ja turkoosi vois kyllä olla vaatteissa kiva :)

    Rins: Kiitos :) mulla on tämä manikyyri ollut lauantaista ja yhtään timanttia ei ole irronnut! Ehkä vaihdan 1-2 viikon välein varpaiden lakat. Manikyyrit pidän pidempään mutta peruslakkaus kyllästyttää äkkiä.

    VastaaPoista
  16. Hyvältä näyttävät nuo tarrat! Ja kaunis väri niiden alla. Voi kun varpaankyntesikin on söpöt ja niissä on tos kiva lakkaus! Omiani en kyllä ikinä saa noin näteiksi, kun on niin rumat varpaat. Joskus koetan sitä vain värilakalla vähän peittää. :D

    VastaaPoista
  17. ^Kiitos :) sinun pitää tehdä pedikyyri ja sitten väkrätä ranskis niin kynnet näyttää hienoilta. Mun mielestä mun varpaat on rumat :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥