maanantai 9. toukokuuta 2011

Secret Agent

Lisää Alter egoa, tällä kertaa sitä toista puolta ;)


Secret Agent on upea violetti lakka jossa frost koostumus. 2 kerrosta.


Edelleenkin liian sininen kuvassa, tämä on luonnossa ihan violetti. Jotenkin kamerani vääristää tämän aina. Päällyslakkana tällä kertaa uutuus, Vivid color Top coat. Onhan tätä ollut myynnissä mutta minä en ollut tätä ikinä kokeillut. Uudistaa vanhan lakkauksesi ja antaa lakalle intensiivisyyttä. Tykkään!


Oman salaisen agenttisi saat ostettua CesarsShop verkkokaupasta tai noutopisteeltä Liisankadulta Helsingistä :) Cesars myy myös näitä Color club hoitotuotteita.

10 kommenttia:

  1. Tosi nätti lakka ja päätit sitten esitellä sen juuri tänään kun olen menossa Helsinkiin...
    Taidan kuitenkin ostaa Pink Lustin.

    VastaaPoista
  2. Violetit lakat on ihan parhautta, mutta kieltämättä vaikeita kuvata. Mulla on just kynsissä CG:n Midnight Ride, jonka vasta hankin, jumalainen, vaikka näyttääkin melkein mustalta. :-)

    Sitten yks juttu ihan OT: oisko sulla vinkata, mistä voisi metsästää vanhempia lakkoja? Mun melkein ekoja OPIn lakkoja on ollut Strawberry Fields, joka ilmestyi vissiin kesällä 2007 ja tykkään siitä niin, että haluisin hankkia lisää.

    VastaaPoista
  3. Nunanna: Jos Pink lustia ei ole niin kurkkaa Poptastic kokoelma, siinä on vastaavat värit mutta uusilla nimillä :)

    Sara: eBayn varmaan tiedätkin mutta täältä löytyy myös jotain:

    http://www.mbeautylounge.com/

    http://www.nailpolishdiva.com/

    Divasta mulla ei ole kokemusta, lounge on ok.

    VastaaPoista
  4. Moikka!! Ajattelin kysäistä, kun itsekin tykkään kynsien lakkaamisesta ja laittelusta ja oon huomannu et sä et lakkaa iiihan loppuun saakka? siis sinne kynsinauhaan asti,vai onko mulla joku näköharha kenties? :D mutta siis, jos näen oikein, niin mikä oon syy siihen? :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos vinkeistä! Täytyykin tutustua molempiin, etenkin toi Diva vaikuttaa aika kiinnostavalta. Toivottavasti vaan postittavat Suomeen, postikulut löytyi vaan Kanadaan...

    VastaaPoista
  6. Bambi: Mun mielestä on kiva kun ei sotke ihan kynsinauhoihin kiinni. Lakkaan aina niin ettei tarvitse siistiä vanupuikolla joten sekin on osasyy siihen etten laita lakkaa kynsinauhoihin kiinni ;)

    Sara: Ei tosiaan ole mitään hajua tuosta Divasta mutta voitko kertoa jos saat tilattua sieltä?

    VastaaPoista
  7. Ääh, kävin nyt tutkailemassa tarkemmin tuota Nail Polish Divaa ja kyllä taitaa olla niin, että toimittavat vaan USAan ja Kanadaan. :-/ Muita vaihtoehtoja ei anneta postikuluille eikä kotimaalle. Mälsää.

    VastaaPoista
  8. ^Tylsää :( sit tulee nämä vielä mieleen mut Miraclesta en ole tilannut enkä ole tutkinut miten vanhoja kokoelmia on...Slapitonista olen kerran tilannut.

    http://miraclemilebeauty.com/index.php?main_page=index&cPath=5_56

    http://www.slapiton.tv/

    VastaaPoista
  9. okei juu ja oon kyl huomannu et aika monien kynsiblogeis he ei lakkaa loppuun saakka..no täytyypi kokeilla :) muuten, innostuin itekki noista konad - kynsilaatta jutuista ja tilasin semmosen aloittelijan pakkauksen, tyksin toosi paljon!! :)

    VastaaPoista
  10. Konadit on ihania ja siitä pakkauksesta on hyvä aloittaa :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥