tiistai 17. toukokuuta 2011

Mitzi

Zoya Matte 2011 kokoelmasta ostin vain Mitzi lakan. Se näytti niin ihanalta! Kirkas matta limenvihreä.


Onhan se kaunis mutta aarrgghhh sitä koostumusta! Todella hankala levittää ja saada tasaiseksi :( 3 kerrosta. Kiitos kuitenkin kestosta, ei lohkeilua ekana päivänä. Taitaa kyllä jäädä varvaslakaksi, niissä voi olla tosi kiva. En voi sietää näin huonosti käyttäytyviä lakkoja koska haluan lakkauksen onnistuvat heti.

Kynsilakasta aurinkosuojiin. Muistaahan kaikki niitä käyttää? Minä ainakin koska en halua vanhentua enkä halua maksaläiskiä!




Frantsilan ekologinen aurinkovoide sisältää suojakertoimen 15. Tuote sopii kasvoille ja vartalolle. Ei jää tahmeaksi :)




Santen isompi pullo vartalolle ja pieni kasvoille. Nämä saa levittää melko äkkiä ettei jämähdä. Olen kyllä tykännyt silti ja ovat riittoisia, avasin nämä viime kesänä.




Clarins Sun Wrinkle Control Eye Contour Care Very High Protection SPF 30 on silmänympäryksille jotka haluan erityisesti suojata vaikka pidän aina arskoja päässä.
Tämä on todella hyvä tuote, ei ole tahmainen eikä jämähtävä vaan imeytyy nopeasti.

Millä te suojaudutte auringossa?

16 kommenttia:

  1. Hah, ihan häikäsee näin aamusta unen tokkuraisia silmiä toi kynsilakka. :D Ihana väri!

    Itse kun olen aurinkoallerginen, niin saan ikävää ihottumaa auringosta, joten tällee alkuun suojaudun olemalla varjossa ja käyttämällä Eucerin aurinkoallergisten aurinkorasvaa. Loppukesästä voin jo sit jopa olla vähän auringossa.

    VastaaPoista
  2. Eh, hyvä tietää, mulle saapui Zoyan mattalakoista se pinkki Lolly juuri viime viikolla ja just eilen mietin, kokeilenko, mut laitoin vielä toista lakkaa. Tahtoisin sen sinisen/turkoosinkin, koska näyttää kuvissa niin ihanalta, mutta kieltämättä jos koostumus on kökkö, ei taida maksaa vaivaa hankkia. Onneksi sentään Sunshine-lakkojen koostumus on tuttua Zoya-laatua. :-)

    VastaaPoista
  3. Minna: Mullekin tulee auringosta ihottumaa, alkaa syyhyttää käsiä ja nousee näppylöitä. Ihanaa!

    Sara: Tuli mieleen että ihan kuin olisin jostain lukenut sinisen ja pinkin olevan parempia kuin tämä lime. Helpompia levittää. Jos inhoat pinkkiä niin voin tehdä vaihtareita :)
    Sunshineistä hankin vain oranssin, muut näytti liian lämpimiltä minulle :)

    VastaaPoista
  4. ^Hih, mä pidän mielessä, jos pinkki ei miellytä. :-) Sunshinet oli tosiaan aika lämpimiä, mäkin otin vaan Fayen ja Tanzyn ja toivon, ettei Tanzy oo liian lämmin.
    Niin ja unohdin edellisestä kommentista aurinkojutut eli mäkin suosin apteekin aurinkorasvoja enkä kauheesti tykkää olla tosi pitkiä aikoja auringossa.

    VastaaPoista
  5. ^Tanzyä olen kokeillut jo kerran. Ensin olin että onkohan ok mutta ihastuin kyllä, ei ainakaan mulle ole yhtään liian lämmin vaan juuri sopiva.

    VastaaPoista
  6. Oisko sulla vinkkiä jostain paremmasta limen sävyisestä lakasta? Sellanen ois etsinnässä, ihana sävy kesäkynsiin. :)

    VastaaPoista
  7. Aah... siis Charming Nails on kanssa ollu vampyyri edellisessä elämässä. ;D Iho ei siedä aurinkoa. ;)

    Mulle tulee käsiin. Taipeisiin pahimpana ja decolte-alueelle lievästi. Onneksi enää ei tule kasvoille, niin kun joskus 10 vuotta sitten kun tämä allergia puhkesi.

    VastaaPoista
  8. Viivi: Limen väriset kynnet onkin ihania :) Mavalan tai Rimmelin kesäkokoelmassa ei muistaakseni ole limeä, onkohan IsaDoralla tai Lumene Natural codella? Jos etsit marketista :)
    Kicksistä olen ostanut Depend lakan 196:

    http://charmingnails.blogspot.com/2010/07/snowcrystal-depend-summer-colors.html

    Ja Nailfixistä Color clubin tuoksuvan lakan:

    http://charmingnails.blogspot.com/2011/04/paasiaiskynnet.html

    Minna: Käsiin mullekin :( joo jos olen vampyyri niin Bill vois olla mun mies :)

    VastaaPoista
  9. Natural Codella on ihana kesänvihreä gitterilakka! oletkos leijona-aiheisia kynsiä meinannut tehdä? ;)

    VastaaPoista
  10. ^Kiitos tiedosta :) en meinaa, en oikein välitä jääkiekosta :D ärsyttää kun Facebook on täynnä leijonat päivityksiä :D

    VastaaPoista
  11. Osaisitko neuvoa jotain hyvää, suudelmankestävää huulipunaa? Mun poikkis ei tahdo että sen turpa on jatkuvasti täynnä hileitä ;)

    VastaaPoista
  12. Onpas kirpakan omenan sävyinen!

    Tuota Frantsilaa voisikin miettiä tän kesän tuotteeksi, tahmaus onkin pahinta aurinkorasvoissa. Santeakin olisi, mutta vaikka saan sen toimimaan sävyttävän voiteen kanssa, sitä ei voi lisätä, se ei kertakaikkiaan levity normaalisti.

    VastaaPoista
  13. Lotta: Mulla ei kamalasti ole kokemuksia eri huulipunista mutta itse pdän MAC huulipunista koska värivalikoima on laaja, todella hyvät nudesävyt, hyvä vaniljainen tuoksu ja sopiva hinta.
    Yleensä mattapunat pysyvät paremmin kuin muut :) en tiedä haitko kalliimpaa vai markettituotetta joista mulla ei oikein ole kokemuksia...voithan sä testailla kaupassa kädelle ja katsoa mikä merkki pysyy pitkään :)

    Viivi: :)

    milipili: Ei voi lisätä, menee valkeaksi :) muuten kyllä on hyvä, erittäin riittoisa :)

    VastaaPoista
  14. Tämä ei nyt liity ihan aiheeseen, mutta onko sulla antaa vinkkejä siihen, miten kannattaa poistaa lakat, joissa on kauheesti glitteriä ym mikäei tahdo millään lähteä irti? Mulla on aina kuauheet ongelmat niihen koristelujen kanssa... Olisko neuvoa? :) Kiitos.

    VastaaPoista
  15. ^Glitterien poisto tosiaan on kamalaa ja kuivattaa kynsiä jos se on pakko tehdä vahvalla aineella.
    Ota vanulapusta vähän kynnestä isompi pala tai puolita lappu. Laita siihen kynsilakanpoistoainetta, aseta kynnelle ja vuoraa foliolla kiinni. Anna vaikuttaa, olikohan 5min. vai enemmän ja ota foliot pois. Glitterien pitäisi olla poissa :)
    En ole itse kokeillut mutta näin monet tekevät. Kerro mulle toimiko :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥