tiistai 31. toukokuuta 2011

Diva of Geneva


Jo kolmatta kertaa kynsilläni, OPI Diva of Geneva. Ihana purppura-luumu shimmerlakka joka kimaltelee auringossa kultaisena.

Elegantti ja näyttävä lakka johon olen ihastunut nyt jälkikäteen enemmän. Sopii hyvin pitkiin kynsiin mutta olisi makea myös lyhyissä siististi lakattuna ;)



Hyviä uutisia Charming Nailsin lukijoille!

Biodellystä koodillani 3SDP7T9E alennusta 10% Lily Lolo meikeistä! Koodi voimassa 15.6.2011 saakka.

Tästä pääset tutustumaan sarjan tuotteisiin.

Minä tahtoisin...



Aivan ihanan näköisiä! Olen joskus käyttänyt Lily Loloa ja miksei tulisi tilattua uudestaan, nyt kun sitä saa suomesta :)

11 kommenttia:

  1. onko toi suomesta tilattuna paljonki erihintasta kun se et tilaa lololta suoraan?

    VastaaPoista
  2. OHHH! Tiedätkö saatoit juuri PELASTAA mun yhden meikki ongelamani!! Maybelinellä Oli vielä joskus syksyllä mineraalimeikkivoidepuuteria mutta eipä ole enää. Eikä vastaavaa tuotetta ole kellään ihan halpaan hintaan, lorealin maksaa jonkun 22-25e muistaakseni :/ Ihoni ei kestä mitään voidemaista meikkivoidetta tms ja nyt tuolla huomasin lily lolan cover upin!! Kuulostaa siltä että päiväni ovat pelaastettu sekä hinnan että tuotteen suhteen! Oletko itse kokeillut ikinä cover uppia?

    VastaaPoista
  3. Beautiful nail polish!!

    http://todoslosesmaltessonpocos.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Tuo on kyll upea viovvvletti!!! :) Mä en saa violeteista kynsilakoista tai luomiväreistä ikinä tarpeekseni. ;D

    Olen tsiigaillu tuon Lily Lolon mineraalipohjaa jo jonkun aikaa, kun ei olisi hirveän kallis. Minä kun en tykääny Jane Iredalesta. :/ Ja asiakkaitakin varten olisi hyvä olla myös mineraalipohjia. ;)

    VastaaPoista
  5. malla: Tuotteet ovat ihan vähän kalliimpia ainakan tämän hetken kurssin mukaan, euron-pari. Lilyn postareita ulkomailta en muista, Biodellyssä postarit oli muistaakseni alle 5 e.

    SugarRat: En ole kokeillut mutta Lolon pohjia olen joskus vuosia sitten käyttänyt. Kokeile ihmeessä jos sopisi sulle. Eihän nämä asiat selviä kuin testaamalla :)

    La loca de los esmaltes: Thanks :)

    Minna: Ja niistä mineraalipohjista on helppo mixata sopiva sävy asiakkaalle :)
    DOG on aivan järisyttävän upea lakka!

    VastaaPoista
  6. Tuo koodi on muuten yleinen, lähetettiin kaikille bloggareille. :)

    Mutta joo, aivan mahtavaa että Loloa saa vihdoin noin edullisesti Suomesta. Hintaeroa britteihin ei ole kuin jokunen euro.

    VastaaPoista
  7. Sanni: Niin mä huomasin että muutkin sai koodit mutta en katsonut onko ne samat. Minustakin on kiva että tänne meille rantautuu kaikkea kivaa :)

    milipili: Se on ;)

    VastaaPoista
  8. Tilasin sampleja noista meikkipohjista pari päivää sitten lilylololta, ja postikulut oli 4 puntaa.

    Mutta lilyloloa myy myös feelunique, ja sieltähän ei tule postareita, ja tuotteet ovat samanhintaisia kuin lilylolon omassa kaupassa.

    VastaaPoista
  9. Mä tilasin suoraan nyt kuitenkin vielä lilylolta, kun sieltä saa sample kokoja. Tilasin useamman sävyn testiin. Tuntuisi hiukan turhalle laittaa useampi kymppi menemään hukkaan, jos sävyt ei mätsääkkään oman ihon kanssa.

    Tuolta biodonellystä voisi kyllä tilata, kuhan sävy on löytynyt :) . Jos hinnat on todella lähellä toisiaan, niin mieluummin tukee aina suomalaista työvoimaa.

    VastaaPoista
  10. Sohvi: Kiitos tiedosta :) ai niin FeelUnique myy myös, ei tule muistettua kaikkea :D

    Vauhtimamma: Minä tuen myös aina kotimaista jotta meillä pysyisi täällä paljon valikoimaa.
    Totta myös että kannattaa aina aloittaa sampleilla, näin olen tehnyt itsekin :) mikäpä harmittaisi enemmän kuin laittaa hukkaan rahaa :(

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥