tiistai 12. huhtikuuta 2011

Wonder woman meikkejä

MAC Wonder woman kokoelman meikkikuvat...vähän kesti mutta hyvää kannattaa odottaa?

Sini-harmaa paletti Lady Justice + Gosh Love that Platinum!




Rajaus UD  Zero + ripset Benecos.

Luomella Insurmountable, varjostus Bold babe, alaluomella Deep thruth ja kulmaluulla Lady Justice.




Vihreä paletti Valiant + MAC Paint pot Pharaoh



Luomella Valiant ja Spinning transformation, varjostuksessa Diana undercover ja kulmaluulla Manila paper.

Rajaus Lumene Blueberry eyeliner ja ripsissä Benecos.

Tykkäsin enemmän sinisestä paletista. Vihreä sen sijaan ei ole mieleinen ja saikin uuden kodin :)




Pinkki meikki tehty Coastal scents 88 paletilla. Käytetty pinkkiä, violettia, mustaa ja vaaleaa.



Viimeinen myös 88 paletilla. Keltaista, limeä, violettia, ruskeaa ja vaaleaa :)

17 kommenttia:

  1. Kiva nähä pitkästä aikaa sulta meikkikuvia. :) Nättejä! Mun suosikki noista on pinkki-violetti. ;) Aikas näyttävä!

    Ostaisin WW:n sulta pois, mut noi vihreät ei olisi mullakaan ahkerassa käytössä. :(

    VastaaPoista
  2. IHANIA nuo sinun meikkisi! Ja aina. Yksi, mitä kuvista vielä hieman toivoisin, olisi että ottaisit hieman kauempaa (kuten olit jo ottanutkin), mutta silmät normaalisti auki. Silloin meikistä saisi mielestäni hyvän "peruskuvan" :)

    Jaja blogiasi olen lukenut jo ties kuinka kauan, nyt vasta olen google-tilin tehnyt & liittynyt lukijaksi.. Olen se Anonyymi, joka silloin kommentoi niihin pinkkeihin Halloweenkynsiin joskus miljoona vuotta sitten, mahdatko muistaa? ;><3

    VastaaPoista
  3. Aaaah, Wonder Woman! <3 Sulle sopii kyllä tuo eka meikki ihan älyttömän hyvin! Hassua, että vaikka periaatteessa oon väreiltäni aika lähellä sua (kylmä + vihreät silmät) ei mulle esmes siniset eikä etenkään harmaaseen menevät luomivärit käy yhtään, näytän niissä vaan kalvakalta.

    VastaaPoista
  4. Hienoja meikkejä!

    Minustakaan Valiant ei ole mitenkään iih, ihku, niin ihana sittenkään =( Olen yrittänyt keksiä erilaisia tapoja käyttää sitä, mutta mikään ei näytä niin hyvälle kuin olis tarkoitus.

    VastaaPoista
  5. Mä taas en ostanut sinistä kun en siniharmaasilmäisenä kauheasti sinisestä itselläni tykkää niin otin silloin tuon vihreän. Mä tykkään niistä väreistä mutta ainahan se on ihan henkilöstä itsestään/väritykestä kiinni sopiiko vai ei :)

    Kauniita meikkejä kaikki :)

    VastaaPoista
  6. Pysy vaan kynsissä, ei nää sun meikit mitenkää kummosia taidonnäytteitä oo. :P

    VastaaPoista
  7. Haha, onpa siinä taas annettu anonyymisti rakentavaa palautetta. Joopa. :-D

    VastaaPoista
  8. toi sun kulmakoru on ihana ! (=

    VastaaPoista
  9. Minna: Vaikka meikkaan joka päivä niin ei tule aina otettua kuvia :) nyt olen meikannut parina päivänä Diorin Stylish movella ja se on aikas ihana :)

    LittleKittyMonster: Muistan mä sut :) mulla ei aina onnistu nuo silmät auki kuvat raskaiden luomien takia. Meikkihän ei näyy ollenkaan silmien ollessa normaalisti auki :)

    Sara: Harmaat on ihania, Diorin Silver goddess on ehkä paras harmaista.

    milipili: Jospa joku adoptoisi tämän minun palettini kun en viitsi säilöä sitä kun en varmasti käytä :/

    Duvessa: Joku siinä tökki. Laatu oli hyvä ja kokonaisuus toimii mutta ei mulla...

    Anonyymi: Ihanko totta?

    Sara: Rakkaudesta se hevonenkin potkii :)

    ilona: Mä tykkään siitä :)

    VastaaPoista
  10. hei.. Ois kiva nähdä noi miekatut silmät yms joskus 'kauempaakin', että sais semmosen kokonaiskuvan :) Koska tuskin ihmiset koskaan tulee katsomaan toisten, varsinkin tuntemattomien, meikkejä noin läheltä kuin kuvat on otettu... Ihana blogi muuten, oispa mullakin aikaa/taitoa ja innostusta panostaa itseeni (kynsiini) noin.

    VastaaPoista
  11. ^Kiitoksia :) eipä sitä kenenkään meikkejä katso noin läheltä mutta kauempaa otetusta ei taas näe meikkiä tarkasti. Eli mitkä värit missäkin yms.
    Kasvokuvia en tänne laita joten näihin on tyytyminen ;)

    VastaaPoista
  12. Musta toi vika (paletti 88) on paras! Ei niin että se sopis mulle....mutta siis ne värit on ihania, näyttää tosi kivalta yhessä.

    VastaaPoista
  13. Joo sama vika. Ei tule otettua kuvia aina meikeistä. :/ Yleensä on niin kiire, ettei ehdi kuvailla, kun se kuvailukin vie aikaa. :D

    Mä nakuttelen tänä iltana tekstejä huomenna ulos tulevaan meikkitutorialiin... *huh* On niissä hommaa... ;D

    VastaaPoista
  14. Ihanat meikit, etenkin viimeinen! Mitä kulmakynää muuten käytät?

    VastaaPoista
  15. KarzU: Kiitos :)

    Minna: Niinpä ;)

    Nunanna: Kiitos, mulla on Lumenen ja MACin kulmakynät, käytän molempia :)

    VastaaPoista
  16. Aivan ihana tuo lime-violetti -yhdistelmä!

    Hassua kuinka jotkut ovatkin Wonder womanien paketteja haukkuneet rumiksi ja halvan näköisiksi, mutta minä olen niihin täysin rakastunut.

    VastaaPoista
  17. ^Mä fanitan niitä kuoseja myös :) hienoin kokoelma pitkään aikaan :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥