lauantai 16. huhtikuuta 2011

Pool party

China glaze Pool party, tämä ilmestyi Pool party kokoelmassa vuosi sitten. Tämähän on tosi mahtava ja näyttävä lämmin koralli-pinkki neonlakka. Mattapintainen ilman päällyslakkaa. 2 kerrosta, oikein hyvin levittyy.

On oikeasti niin kirkas että häikäisee!



Ja miltä se näyttää Cracked concrete lakan kanssa?


Laavalta :D

-------------------------------------------------

Eilen piti tehdä pikainen pyrähdys Sokokselle kun luin uuden Diorin lookin tulleen myyntiin :) oletteko pistäneet merkille etten ole vähään aikaan ostanut uusia viisikoita? Viimeisin hankinta nimittäin oli viime syksyn Misty Mauve! Joulun ja kevään lookit sivuutin täysin. Hyvä minä!

Kesän lookista hankin Rosy tan viisikon. Kokeilen palettia vasta tänään meikissä mutta swatchasin teille tämän jo eilen...



Aivan ihana! Näyttää tosin tutulta...Spring bouquet ja Silk satin ovat äkkiseltään samannäköisiä mutta ei kuitenkaan. Olenkin aina halunnut Silk satinin normaalina versiona niin nyt mulla on se :) jee!

Ostitteko uudesta lookista jotain?

13 kommenttia:

  1. Mun dior kuume on lässähtänyt täysin. Jotenkin tartun aina helpommin macin ja inglotin paletteihin.

    Täyty tulla oikein sanomaan.. opiskelun ja työn yhdistelmällä sosiaalista elämää ei mulla juurikaan ole. Hyvä kun kynsiä ehtii laittaa. Tää on aina joka-aamuinen piristysruiske :)

    VastaaPoista
  2. Just tilasin ton lakan(ja kymmenen muuta..) netistä, näyttää varmasti vieläkin paremmalta ruskettuneella iholla! Ihanaa että kesä tulee ja tekee mieli vähän rohkaistua noiden sävyjen kanssa:)

    VastaaPoista
  3. Kuule Charming sun pitää lopettaa tää mun Dior kuumeen kasvattaminen! Sain juuri hankittua esittelemäsi Cannagen paletin joka on aivan ihana! Ja tämä Rosy Tan tai Nude pitää myös saada :)

    -Felicity

    VastaaPoista
  4. Nuo kynnet näyttää ihan laavalta! Wauh! Aika hauskat.

    VastaaPoista
  5. Ihastuin juuri tuohon Rose Tan palettiin. Nyt kun mainitsit Spring Bouquetin muistuttavan sitä laitan jarrut päälle, sillä kyseinen paletti ei vain toiminut minulla.

    Onko paletti mielestäsi lämmin vai viileä yleisilmeeltään?

    VastaaPoista
  6. Weezer: Mulla tämä kuume ei taida laskea ikinä? Diorit on kestosuosikkeja, aina vaan niin ihania että RAKASTAN niitä enkä voisi ikinä luopua :)
    Voi kiitos kivasta kommentista, ihanaa kun käyt aina lukemassa :)

    Anonyymi: Mä olen ihan himona kirkkaisiin väreihin tällä hetkellä eikä tee mieli lakata tummilla :D

    Felicity: Niin Cannagen minä ostin kyllä...mutta sitä ei lasketa viisikoihin?
    Rosy Nude oli myös ihana ja ehkä saatan sen joskus ostaa jos sattuu eteen...

    Minna: Kiitos :)

    Eiko: Mullakaan SB ei toiminut, ei sitten yhtään. Mutta siinä oli huonompi pigmentti. Tässä sen sijaan laatu on ihan loistava, luomivärien aateliaa! Ja olihan SB:ssä harmaita vai hopeita, ei niissä vikaa ollut mutta se ei ollut niin kiva.
    Paletti on mielestäni neutraali, sopii mulle oikein hyvin vaikka olen viileä. Ja ihan viileäksi en tätä lue, ainakin yksi ruskea on lämpimähkö sävy.

    VastaaPoista
  7. Ihana sävy! Oon lueskellut sun blogia ja kaikki näyttää todella upealta!
    Haluaisin kysyä, että ootko koskaan tilannut mitään eBaysta ja jos olet, voiko siihen luottaa ? :)

    VastaaPoista
  8. Moi CN:) oon miettiny josko oisit käyttäny ikinä kiss nail art paint-lakkoja?(olen nähnyt niitä esi. anttilassa ja sokoksissa) ja olen miettinyt niiden ostamista, mutta se että paketissa on kolme koristelulakkaa arveluttaa... tai ei muuten, mutta jos ne ovatkin sitten ihan huonoja,niin meneekö rahani hukkaan:S

    VastaaPoista
  9. ja vielä edellisestä kommentista unohtui kirjoittaa että tiedät niiden kuvamuottien uudelleen käytettävyydestä?

    terveisin. sama anonyymi:)

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Olen tilannut ja kaikki on toiminut hyvin. Ostan myyjiltä joilla on hyvät palautteet :)

    Anonyymi: Moi :) en ole kokeillut mutta eiköhän ne toimi, en usko niiden olevan huonoja :)
    Mistä kuvamuoteista, en ymmärtänyt?

    VastaaPoista
  11. Ostinko? Juu, taisin ostaa ;-) Sähäkkä lakka!

    VastaaPoista
  12. This color is so hard to capture! Love it with the grey crackle.

    VastaaPoista
  13. milipili: Hihih, ostithan sinä :)

    TheNailAddict: Thank you :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥