sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Neon flowers

Mulle on jäänyt mieleen eräs kommentti miespuoliselta lukijaltani. Hän antoi palautetta jossa toivoi minun harjoittavan enemmän käsinmaalausta koska se on ehkä heikoin puoleni. Tuumasta toimeen :)


Lakka OPI Happy anniversary! Mustat jutut maalattu mustalla akryylivärillä ja pienellä siveltimellä. Tarvitsisin muuten kovasti uusia siveltimiä. Ja hyviä sellaisia! Eikä näitä askartelukaupan huuhaasiveltimiä.


Pinkki väritys Color club Nail art lakalla Pink glow ja vihreät väritykset saman sarjan Cosmic treature lakalla. Lisänä eBayn helmiä ja kiinnityksessä Poshe pikakuivattaja.


Mitä tykkäät? Minusta nämä onnistuivat ihan hyvin :) tottakai on vielä harjoiteltava, ehkä mä joku päivä olen tosi hyvä käsinmaalauksessa.

36 kommenttia:

  1. Kauniit kynnet, ihanan kesäiset :)

    VastaaPoista
  2. Upeat! Ja ihanat värit. Onnistui tosi hyvin mun mielestä! Itse olen ihan toivoton käsimaalauksessa ja ajattelin hankkia siveltimet ja alkaa harjoittelemaan. Saa nyt nähdä mitä siitäkin tulee :D

    VastaaPoista
  3. The OPI nailpolish looks great and of course your nails!

    VastaaPoista
  4. Waude! Tosi hyvä yhdistelmä tuo pohjalakka ja kukkien värit, paljon kivempi kuin joku tavallisempi creme ja creme. Me like!

    VastaaPoista
  5. Tosi nätit! Käsinmaalas on kyllä hirmu vaikea taiteenlaji. Etenkin tämmöiselle poropeukalolle kuin minä. No ehkä sitten joskus, kun on harjoitelut vuosia, niin homma alkaa hanskaantua :D .

    VastaaPoista
  6. Vau! Ihanat kynnet jälleen kerran :) Luuletko, että kynsilakan päälle voisi maalata koristeita askartelukaupoista saatavilla koristemaaleilla?

    VastaaPoista
  7. This looks absolutely stunning, I love it!

    VastaaPoista
  8. Entäs oikea käsi? ;)

    VastaaPoista
  9. kivan näköset, mulla ei ainakaan tulis noin siistiä jälkeä ! :D

    VastaaPoista
  10. Minusta nämä ovat tosi hienot!

    VastaaPoista
  11. Nää on nätit, vaikkakin yksinkertaiset:) Oon siinä mielessä samaa mieltä, että olis kiva saada enemmän käsin maalauksia. Sellaisia kun ei voi olla kellään just samanlaisia:) Ne on aina paljon persoonallisempia:D

    VastaaPoista
  12. Enamel Girl: Thank you :)

    marru: Kiitos :)

    Parakeet: Mun pitäisi myös ostaa lisää maaleja ja oikeasti hyvät siveltimet!

    sternchenslove: I love OPI polishes :)

    Sara: Yhdistelmä on kiva :)

    Vauhtimamma: Ehkä minäkin joskus osaisin maalata...

    Karoliina: Nämä maalit on ostettu Tiimarista joten kaikkea kannattaa vaan kokeilla :)

    Flyaway: Kiitos :)

    TheNailAddict: Thank you :)

    Anonyymi: Ne onnistui myös ihan hyvin mutta yleensä kuvaan paremman käden kynsien ja koristelun puolesta ;)

    pilvi: No en kyllä itse ollut näihin täysin tyytyväinen ;) aina on parannettavaa.

    nailHai: Kiitos :)

    Mmeri.: Persoonallisia ne kyllä ovat :)

    SarahLouise1986: Thanks :)

    VastaaPoista
  13. Hienot!

    Tosta tulikin mieleen, et olis TOSI kiva jos ottaisit aina kuvan tuotteista, mitä kynsiin oot käyttänyt!

    VastaaPoista
  14. Blogisi on älyttömän inspiroiva ja mielestäni kynnet ja niiden lakkaus ja koristelu ovat ihana naisellinen juttu joka ilahduttaa<3

    VastaaPoista
  15. Hienot on! ;) Mun on pitäny jo kauan hommata kunnon siveltimet. Itseasiassa aloitin kynsientaiteilun vanhalla meikkisiveltimellä ja käsin piirtelemällä. Nyt en pahemmin enää harjoita sitä, niin tietty osaankin huonommin kun silloin alkuun. :( Pitäs vaan taas harjottaa sitä käden motoriikkaa siihen.

    VastaaPoista
  16. Miten teet noin pienet viivat? :--O

    VastaaPoista
  17. Vai että sun heikoin puoles... nii varmasti :D

    VastaaPoista
  18. OI, hienoimmat kynnet vähään aikaan! Tosi keväiset ja pirteät. Rakastan <3 Jotenkin itse maalatut näyttää silti aina kivemmilta kuin monad-kynnet. Itsekin olen langennut konadiin ja jäänyt maailailut vähän vähemmälle.. :(

    VastaaPoista
  19. Oi ihana toi limen vihree lakka!! Ja aika vakaa käsi sulla O_O

    VastaaPoista
  20. Ihanat kynnet! Ja kiitos eilisistä vinkeistä, pitänee ostaa tota sun suosittelemaa aluslakkaa :) (koska muuten teen aina kaiken niinkuin ohjeissasi luki)

    Mäkin tykkään jos olis enemmän käsinmaalausta, koska itse en ole ostanut konadeja ja koristelen aina kynnet käsin maalaamalla :)

    VastaaPoista
  21. vautsi, ihanat tollaset keväiset kynnet! :-)

    VastaaPoista
  22. i love this! the black outline really makes everything pop!

    VastaaPoista
  23. Martina: Laiska olen kun jaksan ottaa kuvan vain joskus :) ja yleensä käytän samoja niin en viitsi niitä kuvata...

    tantta: Voi kiitos :)

    Minna: Pitäis tosiaan harjoitella :)

    Anonyymi: Tarpeeksi ohuella siveltimellä tai Nail art lakan siveltimellä :)

    strange: ON :)

    Laura: Mä taas tykkään eniten Konadista koska minua häiritsee omat pienet virheet maalauksissani...olen niin tarkka vaikka ei ehkä kannattaisi ;)

    KarzU: En tiedä siitä vakaasta :D

    Jonsku: Kyllä mä tykkään niitä harjoitella aina kun on aikaa. Olen vielä tosi hidas maalauksissa :)

    peripatetic33: Thanks :)

    Pauski: Kiitos :)

    myntah: Kiitos :)

    Jenny and Kaylie: Thanks :)

    VastaaPoista
  24. Ihanat sävyt oot valinnut, söötit!

    VastaaPoista
  25. täytyy sanoa, että hienot on!
    rredcoffee.blogspot.com

    VastaaPoista
  26. Aika kivat :) Paremmat kun mun... *kröhöm

    VastaaPoista
  27. milipili: Kiitos :)

    sofia: Kiitos :)

    Nunanna: Onkohan? :)

    VastaaPoista
  28. Maalataanko nuita kuvioita siis jollain muilla siveltimillä kuin kynsilakkojen omilla? Minkälaisia käytätte? Entä maalit, sanoit jossain kommentissa että tiimarista ostettu...? ei siis kynsilakkaa?

    VastaaPoista
  29. ^Akryylimaaleja Tiimarista. Siveltimiä olen ostanut myös sieltä ja eBaystä. Myös Nail art lakoilla voi maalata joitain kuvioita, niissähän on se pitkä kapea sivellin :)

    VastaaPoista
  30. Musta tuntu liianki pitkältä siinä nail art-lakassa se sivellin! tuntus, että kuvat ois helpompi tehdä mitä lyhyempi ja kovempiharjkasinen sivellin, mutta pitääpä kokeilla joskus nuita maaleja kunhan tässä oppii eka nuo ihan perusperus jutut. :) Kiitos vinkistä - jälleen kerran!

    VastaaPoista
  31. ^Lähinnä se Nail art lakan sivellin sopiikin pisteiden tai viivojen tekoon. Ympyröitä sillä ei oikein saa, olet ihan oikeassa :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥