tiistai 1. maaliskuuta 2011

100% Ice Cream Week - Minttusuklaajäde + Sannin kynnet

Essie Mint candy apple + Konad laatta m65.


Leimattu China glaze Ingrid lakalla.


Heti aamusta R-kioskin myyjä ihasteli näitä, huokaili vielä lähtiessäni olevansa niin kateellinen...no, onhan nämä hienot :) tulee vaan aina jotenkin vaivautunut olo jos tuntemattomat ihastelee ja sanoo että "näytä" !

Toisaalta minttujädekynnet olisi voinut toteuttaa toisellakin tavalla mutta minusta nämä on ihanat, onhan näissä minttusuklaan värit ;)

--------------------------

Vierailevat kynnet...tein Karkkipäivän Sannille ihanat kynnet Karkkipäivä blogin mukaan ;)




Sannin kynsissä lakat OPI Do you Lilac it? + OPI Who the Shrek are you?

Rusettikuvio Konad laatta m38 ja laatasta m14 iso tikkari. Pienet tikkarit etusormissa Bundle monsterin laatta ja koko kynnen kuvio omasta Charming Nails laatastani.

Käykää vielä kurkkaamassa koko stoori jossa myös minun meikkini ;))

--------------------------------------

Ja lopuksi kiitokset vielä Jangsaralle ihanasta bannerista! Älkää kysykö miksi mä vaihtelen niitä koko ajan...ehkä kun itse käyn tässä blogissa 200 kertaa päivässä niin aina löydä virheitä jostain! Lähinnä omista teoksista ja tällä hetkellä ahdistaa kuvien liian pieni koko :P


24 kommenttia:

  1. En väsy ikinä mint candy appleen! Toi on yksi mun suosikkikuvioista!

    VastaaPoista
  2. Ai noi on Inkulla leimattu! Mä oon muutes tehny niin, että alla oli Inkku ja päällä leimaus kultaisella... siis toi sama kuvio. :D Tosi ihanat noi kynnet ja toi lakan väri on ihanan minttuinen.

    Minusta on kivaa vaihtelua, että banneri vaihtuu tmv. Muistan vaan, kun vaihdoimme sivuston (siis sen missä minä joskus olin) väriä tai banneria, nii jotkut aina siitä sitten valitti, että kun se vanha oli niin hyvä jne. :D

    Pitäsköhän mun alkaa metsästää tota Nakedia, kun oon aika lovena siihen ja sit sä härnit kuvillas kaiken aikaa! :P

    VastaaPoista
  3. Ihanat noi minttukynnet! <3

    PS. Taisin unohtaa tuohon arvontapostauksen kommenttiini sanoa, että nämä teemaviikot on myös aivan mahtavia. Harva mun seuraama bloggaaja näitä jaksaa järjestää, joten on kiva kun sinä jaksat ja erityisesti huomaa että myös panostat näihin. :)

    VastaaPoista
  4. miten saat noi koko kynnet kuviot riittään koko kynnelle? :o tai siis jos tajuut mitä tarkotan?

    VastaaPoista
  5. Lakat tulivat ehjänä perille, jäivät vaan viikonlopuksi postiin jumiin, kun eivät olleet mahtuneet postilaatikkoon.
    t. Sohvi

    VastaaPoista
  6. Ihanat kynnet! :) Tulee vähän mieleen maalaisromantiikka. ;) Karkkipäiväkynnet ovat kyllä karkkimaiset. ^^
    Miusta kuvat ei ole liian pienet, ihan sopivan kokoiset. :)

    VastaaPoista
  7. Herkut kynnet! :)
    Oikeesti, se on ihan älyttömän vaivaannuttavaa, jos joku tuntematon rupee vaatiin kynsien esittelyä esim. julkisella paikalla.

    Viime kesänä olin töissä kaupan kassalla ja siinä tuotteita skannatessani vanhempi, hyvin tällätty naisihminen innostui mun kynsilakoista. Oli tyytyväinen vasta sitten, kun olin kertonut montaako lakkaa olin käyttänyt ja mitä väineitä yms...
    Jälkeenpäin ajatellen, ihan hauskaa, mutta siinä tilanteessa olin aika jäässä :D

    Nanna

    VastaaPoista
  8. Mun mielestä nämä kuvat joissa on kynsilakkapullo mukana ovat ihan täydellisiä, kokonsa puolesta myös. Juuri nyt tuollaiset minttukynnet tekisivät terää tähän sateiseen harmaaseen arkeen!

    VastaaPoista
  9. miten sul voi olla oma suunnittelema laatta ? :D ihanat kynnet molemmilla ja ihana blogi :)

    VastaaPoista
  10. Weezer: Mulla on eka MCA pullo kohta jo puolessavälin!

    Minna: Ja uudella bannerilla jossa on NAKED!!!

    SaraJana: Kiitoksia :) ja kyllä mä muistin sut vanhana lukijana jo tuosta kuvastasi ;)

    Keijju: Aina ei riitä, leimaan sitten vähän ylimääräistä kuviosta lisää kärkiin jos siitä jää puuttumaan ;)

    Sohvi: No voi harmi ettet saanut viikonlopuksi :(

    Rairuu: Hyvä, jos ne ois isompia niin blogi latautuisi hitaammin...

    Nanna: Siks minusta on myös vähän vaivaannuttavaa kun lukijat kyselee minusta ja ovat kiinnostuneita...ehkä uskallan videolla esiintyä.

    Eva: Thanks :)

    champagne: Ja voi että tekee mieli minttusuklaajädeä ;)

    Vilkku: http://charmingnails.blogspot.com/2010/10/tattoo-girl-by-charming-nails.html

    milipili: Seuraavalla kerralla sullekin sit kynnet ;)

    VastaaPoista
  11. Millonkas tuo sun oma laatta tulee myyntiin? :)

    VastaaPoista
  12. PYH! Piti vielä siitäkin sanoa! En tunnistanu sitä "nakuksi", mut kiitos, että kerroit ja sait mut pihisenään lisää kateudesta. Oot julma nainen CN!!! ;D

    VastaaPoista
  13. Sanna: Toivoisin että pian, sehän on myöhästynyt aika paljon. Mutta tulossa on!

    Minna: Hahaha :D buhahahah :DD

    VastaaPoista
  14. Oiiii, miten ihanat <3 ! Tämmöset romanttiset ja tyttömäiset kuviot kynsissä on aina semmosia kestosuosikkeja, mihin ei kyllästy ikinä.

    VastaaPoista
  15. Siis se on tulossa kuitenkin? Siis se sun laatta... mä jotenkin luulin, että nää omistus/tekijän oikeudet tuli esteeksi... :/ Oonpa taas ymmärtäny ihan väärin. :D Mun on PAKKO saada se sun laatta ja pian, joten jos vinkkaisit mulle asiasta kun se tulee myyntiin, nii ehdin ensimmäisten joukossa, ettei oo heti loppuunmyyty. :(

    Ja tuohon pahisnauruun sanon vaan, että etsin ja etsin sitä palettia ja mietin keinoa millä sen ostaisin... ebayssa olis, mut sit joutuisin maksaa äijäni paypallilla, koska en oo omaa tiliä tehny, vaikka oma luottokortti kyl on ja jos teen oman paypalin, nii mun äijä kyllä tietää syyn miksi tekisin... ja jos maksan äijäni paypalilla, nii tiedät varmaa kuka sitten saisi tietää sen paletin hinnan. ;) *viheltelee* Pattitilanne! :D

    VastaaPoista
  16. Löysin blogisi ihan vasta ja ihanalta näyttää:)

    VastaaPoista
  17. oi! yhdet kauneimmista kynsistä mitä oot tehny! toiset mun lempparit oli ne missä oli kuivakukkia ja helmiä! :)

    VastaaPoista
  18. Voi miten kauniita kynsiä taas <3

    Onneksesi en asu lähellä sua tai olisin sun luona joka päivä konadoitavana ;D

    VastaaPoista
  19. Vähänkö parempia nuo sun ottamat kuvat! :-0 Välillä sitä tosiaan miettii, mitä hyötyä järjestelmäkamerasta oikein on, kun pokkarilla saa monissa tilanteissa paljon parempia kuvia.

    Sairaan ihanat nuo sun omat kynnet! Ihan kuin joku kaunis tapetti.... ^_^

    VastaaPoista
  20. Vauhtimamma: Lisäksi ne ovat aina ajankohtaisia ;)

    Minna: Pyydät sen paletin lahjaksi ;)
    On se laatta tulossa, kuulutan kyllä sitten :)

    Pampuliina: Tervetuloa :)

    oonis: Kiitos :)

    Polishaholic: Tekisin mielelläni sulle kynnet :)

    Sanni: Tämä uusi kamera on parempi kuin se mun entinen :) yleensä en muuten kuvaa salamalla vaan parhaat kuvat tulee luonnonvalossa.
    Kummatkin kynnet on ihanat :)

    VastaaPoista
  21. Nää minttusuklaat on mun lempparit <3

    VastaaPoista
  22. ^Ja sun minttusuklaameikki mun lemppari!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥