keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Tropicalia

Seuraavana Wettiksistä Tropicalia. Kuten myös violetti, tämä kuuluu Megalast sarjaan. Väri on lämmin pinkki. Suti on hyvä, pyöreäpäinen jolla on helppo lakata. Lakka tosin levittyy huonosti ja siihen jää siveltimen jäljet joita ei saa korjattua. 
Lakka on laadultaan sitkeää ja liimamaista. Mutta lakkakerrokset kyllä kuivahtivat nopeasti.

En oikein tykkää. En jaksanut lakata kolmatta kerrosta koska en olisi saanut korjattua huonoa pintaa. Tein sitten koristelut peittämään koloja...



OPI I Pink I Love You glitterlakka 
OPI Be Mine, You´re Fine sydänglitterlakka
Color club Art Liner Black
Cesars shopin tarrat


Wettis Megalast sarjan lakat ovat 4,45 e kpl ja sarjaa myy Nummelan ja Helsingin keskustan Anttila sekä Seppälät kautta maan.

11 kommenttia:

  1. Mun mielestä ei oo häävin värinen lakka, mut oot hyvin kompensoinnu sitä kivoilla koristuksilla. :) Sait (mun mielestä) tyhmän värisen lakan näyttämään kivalta noissa kynsissä. ;)

    VastaaPoista
  2. Nätti sävy mutta sääli jos lakka ei levity tasaisesti. :F Onneksi ei kuitenkaan tuon enempää maksanut!

    VastaaPoista
  3. Ei siis varmaan kannata näihin rahaa tuhlailla! Kiitos! Tosi nätin näköiset koristelut oot kuitenkin tehnyt :)

    VastaaPoista
  4. Ihan kiva taas huomata, että mitkä blogit saivat tätä lakkaa lahjaksi ja mitä mieltä he olivat tästä lakasta. Tämä arvostelu vaikutti kuitenkin aidolta ja rehelliseltä. :)

    VastaaPoista
  5. Minna: Kiitoksia :))

    Rairuu: En mä maksanut tästä mitään :)

    Heta: Kiitos :) jos kiva väri löytyy niin kannattaahan sitä kokeilla. Voi joukossa olla hyviäkin ;)

    Timangy: Mun arvostelut on AINA aitoja. En kehu tuotetta jollei se ole hyvä. Vain siksi että olisin saanut sen ilmaiseksi.

    VastaaPoista
  6. Koristuksilla oot saanut lakan "elämään", ilman näyttäisi hyvinkin normilta, liiankin kanssa =)

    VastaaPoista
  7. Amei a nail art, linda demais!!!



    bjus.
    http://useihoje.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Mä kyllä tykkään sävystä. Osaako joku sanoa, onko nää lakat oikeasti 'megalast'? Oon vähän laiska lakkaaja, joten lakka sais pysyä paikallaan suht pitkään :P

    VastaaPoista
  9. Kommentoin vähän myöhässä, mutta mun mielestä nää on ollut ihan mahtavia lakkoja! Mulla ei oo ollut ikinä ongelmaa levittymisen tms kanssa... ehkä oot saanut huonon erän :D

    VastaaPoista
  10. ^En usko että 4 eri lakkaa on huono erä ;) nämä eivät mielestäni vain ole kovin hyviä enkä tykännyt yhtään.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥