tiistai 15. helmikuuta 2011

Magno Nails XL Stamper

MagnoNails kimppatilauksessa otin yhden XL laatan, parit tarrat ja XL stampperin. Stampperi on isompi kuin Konadin kaksipäinen. Myös tässä on kaksi päätä.


Pienempi pää on riittävän iso leimaamaan myös isompia kuvioita kynsille. Isommalla päällä kuviot onnistuivat tosi hyvin! Stampperi on kuin luotu pitkille ja kuperille kynsille. Tämä pyörii paremmin kynnen suunnassa kuin Konadin stampperi. Konadin stampperiin ei mahdu kunnolla XL laatan kuvat mutta tähän Magnon XL stampperiin ne mahtuvat.


MagnoNails XL stampperi on jotain hyvin pehmyttä kumia, niljakkaan tuntuista ja helposti "kolostaan" irtoava. Tippuu siis pois paikaltaan jos sitä vääntelee. Tämä on vaikeampi puhdistaa koska pinta on niljakas. Tähän jää myös kaikki karvat. Meillä on kuitenkin ilmassa ja pöydillä aika paljon kissankarvoja joten niitä sitten meni stampperiin ja siitä kynnelle. Murrrr!


Mitäs muuta minä tästä kertoisin. Itse kaikesta huolimatta tykkäsin. Ainakin alussa tällä oli hankalampi leimata kuin Konadin stampperilla kumimaisuuden takia. Puhdistuksiin meni enemmän aikaa ja koska pinta jäi karvaiseksi pyyhkimisestä huolimatta, leimaaminen tällä oli vähän hankalaa.

Muutaman kerran eri kynsiä tehdessäni testailin tätä. Huomasin sen että kun tekee tällä yhden kuvion ja puhdistaa, ei kannata heti tehdä uutta, tähän ei tartu enää kunnolla. Pidin aina hieman taukoa ennen seuraavaa kynttä. Sitten onnistui todella hyvin.


Mutta jos ei hermojen menemistä lasketa niin sopii hyvin pitkäkyntisille ja sellaiselle jolla on hankaluuksia kynnen kuperuuden takia.

Eli meidän välillemme muodostui viha-rakkaussuhde ;)


Kukkaset XL laatta E, leimattu mustalla Konadin lakalla. Kynsilakka OPI A Good Man-darin Is Hard To Find. Tumma kirkas oranssi. 2 kerrosta. Laatu on ihan mahtava! Ihana oranssi! Rakkauslakka :)

Pahoittelen vähän huonoa kuvaa...tämä oli ensimmäisiä XL stamper kokeiluja joissa en malttanut odottaa kynsien välissä. Kaikki kuviot eivät ole tarttuneet kunnolla. Toivottavasti arvostelu ei ollut hankala lukea, kirjoitin sitä pariin otteeseen aina stampperia testattuani :) kysy jos en maininnut jotain :)


13 kommenttia:

  1. Oih, nyt se tuli esittelyyn! Kiva yllätys aamulle. :) Tykkään! Kauniit noi kuviot.

    Pitäsköhän mun vinkata ystävälle tuosta stampperista, koska hänellä on aika kuperat kynnet. Joo, sain hänet hurahtamaan leimailuun ja jenkkilästä lakkojen tilailuun. Yksi ilta sain tekstarin häneltä, joka meni suunilleen näin: "Tähän on nyt sit tultu. Minä väännän 2 tuntia kynsiä itselleni!" :D Myin hänelle omat Konadin laatat, koska nyt mulla on se Chez Delaneyn suuri laatta, mistä löytyy samat kuviot.

    Ai nii, tein itse sen antamani haasteen ja kuvia olis taas you know where. ;) Odottelen kovasti sun versiota turkoosista ja oranssista. :) Jokaisella kun on omat tapansa ja se ns. oma käden jälki silmämeikeissä.

    VastaaPoista
  2. Onko tuo lakka saman värinen luonnossa kuin kuvissa? Mielestäni näyttää enemmän murretulta punaiselta, terrakotalta, kuin oranssilta. Jännän värinen. :)

    VastaaPoista
  3. Minna: Mä laitan piakkoin sen kuvan meikistä vaikka ei nyt ihan 100% onnistunut mutta yritys hyvä kymmenen :)

    Sanna: On, laitan aina vain totuudenmukaisia kuvia ;) varmaan eri näytöt vääristää mutta oranssi se on :) googlestakin löytää lisää kuvia jos haluaa varmistaa :)

    VastaaPoista
  4. Mitä kynsilakanpoistoainetta käytät konadien kanssa??! söpöt kynnet!! :)

    VastaaPoista
  5. ^Yleensä jotain halpaa kun sitä menee paljon esim. Pirkka, X-tra jne.

    VastaaPoista
  6. CN sä taidat olla aika pilkun viilaaja... mulla on samaa vikaa (hyvässä mielessä tarkoitan) ;) Mä uskon, että sun meikki on upea. :)

    VastaaPoista
  7. hei, mistä tilailet MagnoNails jutut? :) oli muuten aivan ihanat sun ystävänpäiväkynnet :)

    VastaaPoista
  8. Minna: Olen minä melkoinen pilkunviilaaja :) tein itseasiassa tänään taas yhden version koska se aiempi versio oli niin epäonnistunut :) näet sitten molemmat!

    LaraC: Kiitoksia :) Magno Nailsin nettikauppa:

    http://www.magnonails.de/shop/

    VastaaPoista
  9. okei,:) joo kattelinkin eilen niiden sivuilta, kivoja juttuja sielä on, postikulut vaan aika kalliit jos ei tilaa niin paljon..:S :P

    VastaaPoista
  10. Hieno juttu! Tykkään! Mä laitan tänää tai viimeistää huomen aamulla mun ekasta kokonaisesta koulutyöstä kuvia. En ollu tyytyväinen, koska mun mallin (opiskelija kaverin) kulmista tuli aivan liian tummat... :( Mut mä yritän opetella olemaan armollisempi itseäni kohtaan ja työstän sitä itsessäni tosi paljon. Mä sain ekasta teoriakokeesta kiitettävän ja ilmeisesti olin porukan ainoa... mut silti vähän kirvelee ne pari mokaa, ja jäin 5 pistettä täysistä pisteistä... tässä on taas mulle työstettävää itsessäni, etten soimaa liikaa tollaisesta.

    VastaaPoista
  11. LaraC: Ehdottomasti kannattaakin tilata kimpassa :)

    Minna: Ja onhan sulla vielä aikaa oppia ja parantaa! Taitaa olla aika samanlaiset luonteet meillä, minäkin soimaisin vähän itseäni ;)

    VastaaPoista
  12. Joo, paljon on samantyyppisyyksiä. ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥