torstai 24. helmikuuta 2011

Formidable!

MAC Venomous Villains kokoelman Formidable! on häijy ja samalla ihana lakka! Tumma luumuinen pohja jossa turkoosia ja violettia shimmeriä. 3 kerrosta, kuivaa hyvin nopeasti ja lakka on todella kestävä kynnellä.



Helppohan tämä ei ole kuvata. Tämä lakka pitää itse kokea, ei voi muuten kuvailla.



Muistuttaisin vielä ARVONNASTA! Eli kun 1000 lukijaa on täynnä, järjestän arvonnan. Arvontaan voi osallistua vain lukemalla tätä blogia eli sinun pitää löytyä tuosta laatikosta sivupalkista.

Miten luen tätä blogia?


http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=fi&answer=104226

Tällä kertaa näin. Haluan palkintojen menevän lukijoilleni koska viime arvonnassakin siihen osallistui täysin random tyyppejä huomattava määrä. Reilua, eikö vain? Eli jos haluat apajille niin lukijaksi ei ole vaikea liittyä. Nyt kaikki kaveritkin sieltä jotka lukevat kirjainmerkeistä, liittykää lukijaksi ;)
Palkinnot tulevat tietenkin olemaan mukavat. Alussa olin onnellinen muutamastakin lukijasta, 1000 lukijaa + kaikki päivittäin muualta tulevat...siitä en osannut edes haaveilla! Määrä kasvaa kivasti, muistan että viime vuoden loppupuolella minulla oli 666 lukijaa, luku jäi jostain syystä mieleen ;)

18 kommenttia:

  1. Iiih, upea!

    t:milipili

    VastaaPoista
  2. Noh, mun ei tarvi "todistella" olevani lukija. :D Suunnilleen joka ikinen aamu mä pommitan sua "lyhyillä" kommenteilla. xD
    Mä muuten liityin lukijaksi joskus silloin kun oli jotain 650-670 lukijaa. Olenkohan mä ollu se 666. lukija? ;D Olis kiva voittaa arvonnassa... :)

    Mun järjestämässä arvonnassa on aikalailla paremmat mahikset jokaisella lukijalla voittaa, kun omia lukijoita on 38. *piti käydä lunttaas* Mut sillee ihan hyvinhän mulla lukijoita alkaa olla, kun ajattelee, että 3.2. vasta blogini löin pystyyn. Mähän tein blogini omille ystäville ja tutuille katseltavaksi mun luomisen tuskan tuloksista, mut vain 1/4 osa on mulle tuttuja live-elämästä. Joten moni ystävä ja kaveri ei viitsi nähä vaivaa tehdäkseen tiliä googleen ollakseen lukija... :( Noh, ei haittaa. Ne jotka ystävistä/kavereista on liittyny, ovat näyttäneet miten paljon he välittävät ja heitä kiinnostaa Minnan touhuilut. :) Mä oon onnellinen jokaisesta lukijasta ja olen tosi otettu, koska mä teen myös blogiani sydämellä.

    Toi kynsilakka on aika venkulan värinen. Aikas kiva! Katselen tippa linssissä sun kynsiä... mun kynnet on nyt niiiiiin NYSÄT! :'( Oikeasta kädestä räpsähti viime viikolla etusormen ja nimettömän kynnet. Vasemmassa halkes pikkurillin kynnen pinta. Eilen meni vasemman käden peukalon, keskisormen ja nimettömän kynnet... Sain jotenkin pysymään edes vähän kynttä, ettei onneksi ihan pohjia myöten kynnet menny! Joten nyt on lyhyet... näet illalla kun laitan blogiini kynsikuvat. ;D

    VastaaPoista
  3. aivan ihana lakka!! no ihmiselle joka on violetti narkkari muutenkin toimii lähes kaikki violetti/ lila :D
    (piti jo tänään tarkistaa että varmasti löydyn lukijoista :D)

    VastaaPoista
  4. Hmm, miksiköhän 666 jäi mieleen..? ;) Ja uskon että edellisessä arvonnassa ne randomit oli suurimmaksi osaksi niitä jotka kyllä aktiivisesti seuraa sun blogia muttei vaan Bloggerin kautta.

    Kivalta muuten näyttää tuo lakka :)

    VastaaPoista
  5. Upea lakka! Harmittaa kun itsellä meni aika ohi nuo Venomous Villain tuotteet, vaikka tiesin niiden tulosta.

    VastaaPoista
  6. Vähänkö äsken pelästyin kun luin nopeasti: "Muista arvonta!! Lupasin pitää arvonnan kun on 1000 lukijaa ja arvontaan voit siis osallisstua olemalla lukija" Näin luin ja olin että: mitä, mikä arvonta?? oon kyllä kaikki postaukset lukenu ja sitten lähdin lukemaan postauksiasi kolmen "sivun" verran tai siis sillä tavoin että painoin kolme kertaa "vanhemmat tekstit" sitten palaan tähän postaukseen ja luen tarkkaan! :D Kyllä pelästyin, mutta saan syyttää siitä vain itseäni!!! :D (pitkä kommentti, hups)
    Ja juu aika kivan hassulta ja oudolta tuo lakka näyttää!! :D

    VastaaPoista
  7. Tuo näyttää juuri sellaiselta lakalta joka on ihan painajaismainen kuvattava :D Voin kyllä silti kuvien perusteella kuvitella kuinka upea yksilö on kyseessä :)

    VastaaPoista
  8. milipili: On tosi upea ja tykkään lakasta oikein paljon :) MAC lakkojen laatu on loistava.

    Minna: Voi että, se niin harmittaa kun kynnet katkeilee :(( en sano enempää niin mulle ei satu samaa kun viimeksi loka-marraskussa (?) revin nämä pahasti.
    Kiitos muuten Paten patistuksesta, Texasit tuli tänään <3 <3 <3

    Ruu: Löydyt sinä :) violetti on ihana väri. Ei ihan lemppari mutta tulee käytettyä usein kun se sopii mulle hyvin.

    Hantta: Ei, ne oli sellaisia jotka liittyivät lukijaksi vain arvonnan ajaksi ja myönsivät sen :(

    Duvessa: Mullakin meni osittain ohi kun Beautyn myyjät ei tilanneet heti aamusta. Piti loput ostaa eBaystä.

    Pinja: Kyllä mä kuulutan hyvin sitten kun on arvonnan aika :)
    Ohoh, 20 lukijaa tullut tänään lisää!

    Polishaholic: Tuplaa tai triplaa vielä upeus ja kuvittele sitten miten hieno tämä on :DD

    VastaaPoista
  9. Näyttää kyllä tosi hankalalta kuvattavalta, varmasti paljon upeampi luonnossa.
    Onko tuo aika samanlainen kuin Orlyn Galaxy Girl - värimaailma näyttäisi ainakin aika samalta?

    VastaaPoista
  10. Ole hyvä vaan. :) Nyt sitten lakkoja esittelyyn meille. ;)

    VastaaPoista
  11. Moi!
    Tiiätkö yhtään milloin macin wonder woman julkaistaan suomessa? kovin olen yrittänyt googlettaa onnistumatta..
    muutama tuote piinaa mieltä...tai tietääkö joku sinun mukavista lukijoista?

    Terveisin
    Anu

    VastaaPoista
  12. Lumi: Piti miettiä onko mulla se :D onhan mulla ja aika samiksia nämä on ;)

    Minna: Yritän äkkiä kuvata, turkoosi tietty eka :)

    Anu: Mulle sanottiin Beautystä että 1.3 ilmestyy, olivat kysyneet Mäkiltä. Mutta en tietty onko Turussa vai Helsingissä :)

    VastaaPoista
  13. Ihana lakkaus! <3 Höh, olen lukenut blogiasi jo varmaan yli puoli vuotta, mutta en ollut klikannut itseäni vielä lukijaksi. Eli kiitos muistutuksesta arvonnan muodossa, nyt se on tehty! :)

    VastaaPoista
  14. Jeah! Turkoosit on ihania!!! Kattelin itsekin Austin-tatious Turquiosea, mut ei mahtunu enää pieneen pakettiin. :( Muuten ois ollu kalliit postarit. Kuvia odotellessa... :)

    VastaaPoista
  15. Gesi: Hyvähyvä ;)

    Minna: Texaseista on tosi huonosti kuvia, turkoosista en edes ole nähnyt kunnon swatchia!

    VastaaPoista
  16. Tosi kiva lakka. Taijan hankkia tuon itsellenikin. :)

    Onnea 1000 lukijasta!

    VastaaPoista
  17. ^Varmaan eBaystä löytää helpoiten :) kiitoksia, kohta 1000 rikki!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥