maanantai 7. helmikuuta 2011

Disturbia

Sain kokeiltavaksi muutamia Wet´n´Wild sarjan lakkoja. Sarja on uudistunut joten otinkin nämä lakat vastaan sen takia koska haluan nähdä mihin suuntaan on muututtu.

 Ensimmäisenä Disturbia. Syvä violetti jossa on melko huomaamatonta shimmeriä. Lakkaa 3 kerrosta. Laatu on ihan ok, melko ohut koostumus mutta kuivui hyvin. Lakka kului kärjistä aika paljon jo ensimmäisenä päivänä kuten kuvista huomaa.

Koristelussa:
Water decals tarrat Viva la Nailsilta
Color club Art liner White
China glaze glitterlakka Atlantis


Mitä tykkäätte koristeluista? Mun mielestä nämä onnistuivat erityisen hyvin. Lakkasin ensin pelkällä lakalla. Tuli tosi tylsät! Sitten lisäsin tarrat. Silti vähän tylsä ja vaisu. 
En edes muista mistä sain idean koristeluihin mutta ne vain ilmestyivät :D


Kivasti aina tuo päällyslakka ( Color club Speedy Top coat 0-60 ) heijastaa ulkokuvissa :)

36 kommenttia:

  1. Tykkään tosi paljon! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi upeat koristelut! Etenkin nuo rajaukset plus glitteri <3 Ihastuin :)

    VastaaPoista
  3. Minun silmiini ei näytä yhtään tylsältä ja vaisulta - todella kaunishan tuo on! :)

    VastaaPoista
  4. AAAAAAAAAAAA!!!!!!!! IIIIHANAT!!! *tahtoo* Mä kyllä tykkään. :)

    Mä tein eilen itselleni pitkästä aikaa sellaiset kynnet, et "kuolasin" niitä. Harvoin enää omat kynnet säväyttää. Laitoin ne blogiini, jos tahot mulkasta. ;) Ne on mun koulukynnet, kun tänää alkaa se maskeeraajan koulutus! Hih, että mua jänskättää! :D

    Mulla oli vanhan mallinen Wet´n´Wild mustalakka ja pinkki mulla on vieläkin. Mä en sanois niitä kuitenkaa ihan paskoiksi, mut ei ne laatukamaa oo. Hinta-laatusuhde on ok. Ne makso 2,50 € ja niis on... mitä? 10 ml? En muista enää. :D Mutta en kyllä aio haalia Wet´n´Wildia itselleni enempää, ei ne kyl nii hyviä ja hienoja kuitenkaa oo...

    Mä oon ollu kiinnostunu kokeilee noita water decals tarroja... niitäkin kun vaikka mitä!

    VastaaPoista
  5. Ihana väri ja kivat koristelut!! :)

    VastaaPoista
  6. Tykkään paljon koristeluista! Todellakin onnistuneet. Itse kerkesin illalla laittaa vain lakan, en mitään koristeluja, ja kyllä nää tuntuu niin tylsiltä, että pitää tänä iltana jotain kivaa näihin kehitellä. Alan varmaan olla jo niin tottunut kaikkiin koristeisiin, että pelkkä lakka tuntuu ihan tyhjältä.

    VastaaPoista
  7. Nää on kyllä hienot! Ja yllättävätkin, näyttää erilaiselta kuin sun koristelut yleensä.

    VastaaPoista
  8. Tosi kauniit :))

    Mulla on yksi WnW lakka ja itse tykkään sitä tosi paljon.

    VastaaPoista
  9. Ihanat kuvioinnit, ja ihana lakka! Itsellekkin pitäs kai hankkia.....

    VastaaPoista
  10. Todella kauniit ja tyylikkäät kynnet, tykkään kovasti!

    VastaaPoista
  11. Tykkään todella paljon. Hienot on. Mun pitää hankkia noita Art linereita. Teet niillä niin hienoja juttuja. Tosin mulla on kauhea laiskuus kynsien kanssa menossa, ja jaksan koristella näitä aniharvoin. Mutta jos tässä vaikka piristyisi...

    Mistä hankit sun Color Clubit? Niiden normilakoissakin on todella kivoja värejä.

    VastaaPoista
  12. Ihanat koristelut! Sopii juuri täydellisesti lakan väriin!

    Mielestäni yhdet parhaimmista koristeluista, mitä olet tässä blogissa tehnyt! :)

    VastaaPoista
  13. Tosi kiva sävy, ja superhianot koristelut !=)

    Mitä mieltä oot, onko toi wet&wild muuttunu esim parempaan suuntaan ?
    Mulla on meinaa yks ko. sarjan lakka, ja mielestäni aika ohut koostumut, ja vaatii melkein neljä kerrosta että saa peittävän tuloksen..

    VastaaPoista
  14. Ihanat! *_*
    Nuo kukat näyttävät ihan aidoilta!

    VastaaPoista
  15. Nämä ovat todella kauniit ja onnistuneet!

    VastaaPoista
  16. Oijoi, juurikin tälläiset lakkaukset ovat kivoimpia. Kädentaidot joita sinulla selvästi on tulee ehdottamasti esiin. Mieleen tulee Paulig Juhlamokan mainokset.. :D

    Itse kokeilin tänään ns. water marbelingia. Oletko koskaan kokeillut? Millaista jälkeä tuli? Tämä oma kokeiluni on hieman sönkkö, mutta eiköhän näilläkin pärjää. Ikävä puoli tuossa water marblingissa on, kun kuluu niin paljon lakkaa :(

    VastaaPoista
  17. Tooosi hieno!

    t:milipili

    VastaaPoista
  18. Minttu: Nailfixistä:

    http://nailfix.valmiskauppa.fi/color-club-tuotesarja-c-31.html

    puttiMO: En tiedä onko kovin muuttunut, mitä tässä olen näitä testaillut niin turhan paljon näitä saisi kerrostaa, saa laittaa neljä kerrosta, silti kuultaa, viidennellä vasta peittää.
    Mutta niistä lisää loppuviikosta :)

    roasa; Olen tehnyt marmorointeja, niistä lisää täällä:

    http://charmingnails.blogspot.com/search/label/Marmorointi

    Mutta se on sellainen homma etten jaksa tehdä usein koska ei ikinä tiedä miten onnistuu :)

    KIITOS kaikille tykänneille :)

    VastaaPoista
  19. Your nails are beautiful ,I love this model !!!
    Andreea

    VastaaPoista
  20. Nää on tosi tyylikkäät :) Luulin aluks noit tarroja kuivakukiksi :D

    VastaaPoista
  21. Todella kauniit koristelut :) Naisellisen tyylikkäät kynnet!

    VastaaPoista
  22. Vau, varmaan kauneimmat kynnet mitkä olet tehnyt tällä ajalla mitä olen blogiasi seuraillut:) (n.1.5v)

    VastaaPoista
  23. Ihanat kynnet! :) Otsikosta vaa luulin että tulee jotain Rihannaan liittyen niin olin hieman varauksella... :DD

    VastaaPoista
  24. i love this! pretty as always!

    /hugs!

    http://spellbindingnails.blogspot.com/

    VastaaPoista
  25. Todella kauniit koristelut! Kiitos muuten aiemmasta vinkistä koskien china glazen kiwi cool-ada lakkaa. Vielä en ole kokeillut näkyisikö väri paremmin jos alla olisi se sinun ehdottamasti creme valkoinen lakka, mutta vinkki kuulostaa järkevältä. Täytyy heti kokeilla kun vain saa sen lakan jossa välissä hankittua :p

    VastaaPoista
  26. Kiitos taas kaikille :)

    Päivi: Kyllä se näkyy paremmin ja lopputulos on tasaisempi :)

    VastaaPoista
  27. Järjettömän upeat kynnet! Värimaailma, koristeet, kaikki uppoaa! Sulla on kyllä näkemystä. :)

    VastaaPoista
  28. Wow! I love this one! Beautiful colors and design!

    VastaaPoista
  29. ^Thank you :) I love your blog and makeup & NOTD pictures :)

    VastaaPoista
  30. Voi hyvät hyssykät kuinka uskomattoman KAUNIIT! Ihan taideteoksia :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥