maanantai 21. helmikuuta 2011

China glaze Crackle lakat

Alla China glaze Custom Kicks.


China glaze Crackle lakat Crushed candy ja Broken hearted.
 

Custom Kicks + Crushed candy


Kokeilin joihinkin kynsiin sitä kräkle kräklen päälle. Ainakaan nimettömässä se ei toiminut, siinä vedetty mintun kräklen päälle vielä pinkkiä. Kraatterista tuli niin paha että lakat lähtivät kynneltä äkkiä pois :D muuten väriyhdistelmä oli ihan jees. Peukaloihin kokeilin myös kräkle + kräkle mutta en tiedä miten ne pitää laittaa että toinen näkyy alta. Nyt ne eivät siis erottuneet yhtään.

Yleisesti Chinan Crackle lakat ovat parempia kuin IsaDoran. Paljon mukavampi suti ja lakka on ohuempaa ja jotenkin paljon helpompaa laittaa kynnelle. Halkeilee kivasti, laitoin kynnelle melko paksun kerroksen.

25 kommenttia:

  1. Hyvä kuulla, että ovat parempia kun Isadoran. :) Eilen tuli mulle mailia, että mun CG:n kräklet on lähteny tulee mulle... nyt kesti, että tilaus lähti liikkeelle. Meinaa 10. pvä tein tilauksen ja eilen 20. pvä ne lähti tulee mulle...

    VastaaPoista
  2. onko china glazen lakkojen laatu oikeesti sellanen vetinen? ku ostin joululomalla ensimmäiset cg-lakkani ja ne on ihan ku värjättyä vettä O__o

    VastaaPoista
  3. Kaunis väriyhdistelmä ja muutenkin nätin sävyisiä nuo Chinan cracklet. Kamera vaan aina niin armottomasti näyttää nuo kaikki pinnan epätasaisuudet, että ei tullut vieläkään himo kokeilla ;) Tosin paremmilta nuo näyttävät kuin monet muut näkemäni kuvat :P

    VastaaPoista
  4. paljo noi maksaa ja mistä niitä saa?

    VastaaPoista
  5. Minna: Mä tilasin nämä heti kun olivat shippausvalmiita mutta päivää en kyllä muista :/

    strange: Vetinen? Ei ole. Riippuu toki myös väristä, jotkut ohuempia ja jotkut paksumpia :)

    Polishaholic: Juu eipä näitä kynsiä pidetty kuin kuvauksen ajan :P

    Anonyymi: http://www.nailetc.com/crgl.html

    VastaaPoista
  6. Hmmm. Silti näyttäisi edelleen siltä,että laitat liian paksusti sitä "graffitia".Ei näytä kovin hyvältä nuo meinaan ... ;o

    VastaaPoista
  7. ^Huoh. Jos lukisit tuon tekstin etkä katsoisi vain kuvia niin tietäisit miksi sitä on niin paksusti ja mitä mieltä siitä olen.

    VastaaPoista
  8. Hah! Oli ylläri kun tulin koulusta kotiin... ne mun kräklet tuli!!! Ne lähetti mailia vasta eilen, vaikka olivat sen lähettänny. :D Tänää siis mä kräkkäilen! :D

    VastaaPoista
  9. Oletko testannut, että auttaisiko levityssuunnan vaihtaminen tuossa kun laittaa kahta päällekäin? Siis että yhden kerroksen levittää normaalisti ja toiseen taas vaakasuoraan? Tuli vaan mieleen, kun noi näyttää halkeilevan enemmän tuolla tavalla pystysuunnassa, että voisko sillä olla väliä.

    Tykkään muuten hirveesti tosta kahden lähellä toisiaan olevan sävyn yhdistelmästä, vähän tulee sellanen olo, että jos sitä nyt yhden cracklen kokeilisi kuitenkin..:)

    VastaaPoista
  10. Minna: Hehe, vai kräkkäilet! Mä olen ihan käärmeissäni, mun OPI Texasit ei oo vieläkään tullut, kohtahan tässä on kuukausi mennyt! On nimittäin ensimmäinen ja viimeinen kerta että mbeautyloungesta tilaan!
    Kaikki muut kynsikaupat on paljon nopeampi :(

    Anonyymi: Kokeilin sitä mutta ei näyttänyt hyvältä. Mä tykkään kanssa tuosta yhdistelmästä joka ei pomppaa heti silimille vaan on hillitty :)
    Kokeile ehdottomasti, pitäähän niitä olla kun ne on nyt niin in :)

    VastaaPoista
  11. mistä noiden kynsilakkojen nimen näkee? :D

    VastaaPoista
  12. LÄLLÄLLÄÄÄ!!! Mä tarkistin, nii mulla onkin yksi Texas lakka! :P En tilannu tarkoituksella, vaan siksi, että halusin ihanan vaaleanruskean ja se San Tan-tonio oli siin nii helposti tyrkyllä ostoskoriin. Meinasin käyttää myös sitä tänään kun kräkkäilen. :D Hei siitä tulikin uusi sana! *nauraa*

    Mä tilasin Transsilta ja nopeita olivat, vaikka aamulla heitä syytin hitaudesta... esitän tässä heille julkisen anteeksipyynnön. :)

    Jään innolla odottelee kun esittelet ne sun tulevat Texasit. ;)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: Mistä puhut, en ymmärrä? Nailetc sivustako? Lukee aina lakan alla.

    Minna: Mä olisin ottanut Transuilta mutta silloin ei ollut sitä sinistä minkä juuri halusin :( olen nyt vähän kade Texasista...yleensä OPIn kokoelmia odotan eniten.

    VastaaPoista
  14. Sorry CN... en halunnu kääntää veistä sun haavassa... annatko anteeksi? PLIIZ... *koiranpentuilme*

    Mä sain omat kräkkäilyni tehtyä... näen kynsissäni minttusuklaata!!! *haluaa kilon suklaata*
    http://glitz8glam.blogspot.com/2011/02/opin-san-tan-toniochina-glazen-crushed.html

    VastaaPoista
  15. hienot kynnet, ihana turkoosi väri:)

    nannestyle.blogspot.com

    VastaaPoista
  16. Minna: Ei tänäänkään Texas postia :((

    nanne: Kiitos :)

    VastaaPoista
  17. Voi surku! :( Mä tiedän ton tunteen kun odottaa ja odottaa, mut ei meinaa kuulua...

    VastaaPoista
  18. Voi hitto... Himoitsen nyt näitäkin... Tykkäsin IsaDoran mustasta, se toimii kaiken kanssa ja piristää kivasti. Toisaalta myös IsaDoralla olisi uusia värejä kräklelakoissa. Ehkä en silti vielä tee mitään tilausta, vasta tilasin lakkoja.

    VastaaPoista
  19. Minna: Jospa huomenna...

    norppa: Ehdit miettiä kunnolla tarvitsetko oikeasti :)

    VastaaPoista
  20. *lähettää telepaattisia ajatuksia ja nopeuttavaa energiaa posti-patelle* :D

    VastaaPoista
  21. No siis jos aletaan sitä tarvetta miettiä, niin luultavasti pitäis myydä pois puolet lakkakokoelmasta :D :D :D

    (tosin vasta teinkin karsintaa, et tavallaanhan saisin tilata uutta niiden tilalle, jotka menee kiertoon. just joo :D )

    VastaaPoista
  22. Minna: Toivottavasti Pate kuulee...

    norppa: Niin eikös se mene että myy 2 ja osta 4 tilalle ;)

    VastaaPoista
  23. Charming Nails sanoi:
    norppa: Niin eikös se mene että myy 2 ja osta 4 tilalle ;)

    Mä tykkään tosta ajatustavasta!!!

    VastaaPoista
  24. Kiitti postauksesta..testasin pomoni kanssa noita Isadoran kräkkejä ja osoittautuivat aika gagaksi!

    VastaaPoista
  25. Minna: :)

    Thera: Ne on vähän paksuhkoja tai ainakin siltä tuntuu. Pullon suu on niin ohut ja sivellin leveä...

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥