torstai 10. helmikuuta 2011

Atomic Orange

OPI Atomic orange, 3 kerrosta. Leimasin vielä Bundle monsterin laatoista aurinkoja. Väri on kauniimpi ja parempi minulle kuin OPI Hot & spicy :) kirkas creme oranssi. 



Kuvissa näyttää kirkkaalta ( ainakin mun näytöllä ) mutta ei ole neonlakka. Ilmestyi OPI Bright kokoelmassa.


Ennen kammosin oranssia kynsillä. Tuntui ettei se ole värini. Entäs nyt? Mulla odottaa 4 oranssia lakkaa testaamista! Ihan hurahtanut olen :) näitäkin on niin montaa erilaista että tarvitsen usean :)

Kuka tykkää oranssista?

23 kommenttia:

  1. Kartan kyllä oranssia hieman, paitsi siitä tykkään siitä china glazen olisko orange marmelade. Leimauksen on kyl ihania, täytyy tutkia mun BM laattoja enemmän, en oo ikinä huomannu tollasia.

    p.s. MISTÄ OOT LÖYTÄNY NAKEDIN!!?!??!

    VastaaPoista
  2. Ihanan piristävät. :) Kiva sävy ja veikeät kesäiset auringot. Tykkään kanssa oransseista lakoista. :)

    VastaaPoista
  3. Minä tykkään, minä, minä!!! :D

    Mulla oli kyllä muksuna oranssilakka, kun ostin aina heti jos löyty joku ei niin tavallinen väri. Siihen aikaan kun ei tosiaan ihan hirveän paljoa ollu väri vaihtoehtoja joka kaupan hyllyllä. En kuitenkaa oo koskaan ollu oranssin ystävä ja viimeisen 15 vuoden aikana en ois voinnu kuvitellakaan laittavani oranssia lakkaa, mut nykyää... tykkään hirveesti! Mulla on se CG:n Free love ja se on ihan über-ihana! :D Ja on mulla se Color Clubin spellbound, mut se on aika hurja oranssi. :D Ihan neon!

    Mä oon kyl hurahtanu niin moniin väreihin nykyää. Ennen en ois voinnu kuvitalla laittavani keltaista, vihreää, pinkkiä/vaaleanpunaista, persikkaa, sitä oranssia tai mitää pastellisävyjä. Vihreä taitaa noista olla se jota nykyää eniten haalin. :D Niin se maku muuttuu. Tosin syyksi luulen omalla kohdallani olevan sinun blogi. ;) Kun aloin lukea sun blogia, nii en katsellu ihastellen noita äsken minittuja värejä. Jonkun ajan päästä mä halusin nimenomaan katsella noita värejä ja saada itsellekin. Ehkä mieli kyllästy niihin tuttuihin ja turvallisiin väreihin. ;)

    Oon katsellu tuota OPIn Atomic Orangea ja sit A Good Man-darin is Hard to Find.
    Mähän saan nyt vihdoin ja viimein sen Shrek lakan (Who the Shrek Are You?) itselleni! Oon himoinnu sitä värin, nimen ja merkin takia ja nyt mä sen tilasin samalla kun tilasin ne arvonnan palkinnot. ;) Cattitude oli kanssa pakko saada sen nimen takia! Kissaihminen kun itsekin oon... ;)

    Jospa taas lopettais tän kirjottamisen, ettei kaikki muut sun lukijat (ja sinä) tuskastu mun ainaisiin pitkiin romaaneihin komenttiboxissa. xD

    VastaaPoista
  4. Itsekin luulin pitkään, että en tykkää oranssista, mutta jotenkin join persikkateetä ja huomasin lakanneeni kynnet oranssiksi :'D (saattoi osasyynä olla uusi, nyt tosin jo kulahtanut, oranssi huppari, mutta mutta...)
    Oranssi on kyllä nätti väri ~ Piristävä - ainakin kynsissä :----)

    VastaaPoista
  5. Minä tykkään! Ja ah nuo auringot!

    VastaaPoista
  6. MINÄ! =D
    Mitä kirkkaampi ja peittävämpi oranssi, sen parempi. Ei ole kesää, eikä kevättä ilman oranssia kynsilakkaa. Uusi rakkauteni onkin Color Clubin Electric sunset.

    On kyllä ihanan pirtsakat kynnet. Sopii juuri tähän päivään, kun aurinkokin vihdoin kurkistelee pilvettömältä taivaalta. =)

    VastaaPoista
  7. Olen jo pidemmän aikaa lueskellut blogiasi ja pakko sanoa, että nää sun kynsien koristelut on todella upeita ja kuvat hyviä. Sun blogia on ilo lukea. :)

    VastaaPoista
  8. Kaunis lakkaus!

    En ole aijemmin ollut oranssin ystävä, mutta silloin tällöin tulee oranssi lakkahimotus. Keskikesällä iskee myös hinku käyttää ihania oransseja toppeja ja muutenkin sellaisia viidakon ja tropiikin värejä. Talvella ei oikeastaan ikinä iske mitään hinkua vihreisiin väreihin tai oransseihin.

    Enemmän tykkään poltetuista, vähän itämais-tyyppisistä lakoista.

    VastaaPoista
  9. Jaa, no ei oo oranssi munkaan väri, mutta ilmeisesti mieli voi muuttua. :-) Sellaiset liekkioranssit on kyllä kivoja, esmes Nfulla on tosi nätti oranssi lastulakka. Nfuista puheen ollen, ootko kuullut tai peräti kokeillut Nfun uusia Jelly Syrup -lakkoja? Mä tilasin pari kokeeksi ja oon tykännyt kovasti. Ovat tosi ohuita ja aika läpikuultavia, mutta kerrostamalla tulee ihan mielettömän hieno ja kiiltävä lopputulos.

    VastaaPoista
  10. Tykkää! Aivan mahtavat!

    t:milipili

    VastaaPoista
  11. Mulla on oranssi kOHin "dutch"- kynsilakka. Ostin sen viime vuonna ennen jalkkiksen mm-cupia sillä asun Hollannissa:) Kun muut pukeutuivat täysin oranssiin niin mulle riitti lakat kynsissä ja varpaissa ja ne huomioitiin kyllä positiivisesti. Olen sen jälkeen tykästynyt oranssiin muutenkin ja varsinkin kesälakkana aivan ehdottoman ihana ruskettunutta ihoa vasten!

    VastaaPoista
  12. Você faz cada coisas lindas em suas unhas... Lindo!!



    bjus.
    http://useihoje.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. mulla tulee oranssista lakasta muistoja mieleen... mun isän puolen sukulaiset ei oikein osta mulle ihmeempiä lahjoja, yleensä saan jotain epäsopivia vaatteita. ainoo tavaralahja mistä oon tykänny aidosti oli ku mun täti anto mulle oranssin kynsilakan :3 ja ikää mulla taisi olla 5vee.

    VastaaPoista
  14. Weezer: Mikshän mä menin Orangen Marmelaadin myymään, se oli kiva :S
    Ostin yhdeltä tutulta Nakedin :)

    Rairuu: Nämä auringot sopivat tähän lakkaukseen kivasti :)

    Minna: No sinä, sinä, sinä, ei haittaa että tarinoit ;))
    Mulla on Free Love vielä testaamatta, Good man-darinista tulee kuvia, odota vaan :)

    Sini: Oranssi tosiaan piristää :) sulle on kyllä käynyt vähän hassusti ;P

    Heidi: Kiitos :)

    RagDoll: Just mietin tänään että arskat on laitettava kun ei nää ajaa autolla kun paistaa niin kirkkaasti :)
    Color clubeista puheenollen, Wham!Pom! on myös makea oranssi :)

    Murunen: Minulle on ilo kirjoittaa tätä blogia kun olette niin ihania :) kiitos kivasta kommentista :)

    Vauhtimamma: Vaatteissa mulla ei värikkäitä ole mutta meikissä ja kynsissä menee mieluummin :)

    Sara: Olen kuullut niistä mutta en ole ostanut kun en tykkää oikein tosi ohuesta koostumuksesta. Montako kerrosta pitää laittaa? Saatan hankkia jos eteen sattuu mutta en usko tilaavani :)

    milipili: Kiitos :)

    champagne: Oi että, ruskettunutta ihoa vasten oranssi on niin kaunis :)

    Usei Hoje!: :)

    strange: Voi miten ihana muisto <3

    Tassa: Thanks :)

    VastaaPoista
  15. Ai tulee vai? JEEEEEE!!!! :) *ei malta odottaa*

    VastaaPoista
  16. Moi,
    Mikä Konadin laatta sulla oli noissa mustissa auringoissa? Näyttää tosi makeelta :) Mullakin pari oranssia jemassa, odottelen lämpimämpiä aikoja niiden kanssa.

    Lotta ♥

    VastaaPoista
  17. Ne Nfun uudet lakat on jotenkin jännän läpikuultavia, ihan eri tavalla kuin joku liian vaalea tai muuten huonosti peittävä lakka. Ja lopputulos on tosi jännä, joten niin kuin muovinen, mutta ihan hyvällä tavalla. :-) Ja sä oot sen verran taitava lakkaaja, että pärjäisit varmaan kolmella kerroksella lakkaa, en mäkään enempää laittanut ja kelpas mulle. :-)

    VastaaPoista
  18. Hei apua, tartteen jonkun kynsineron apua, kun joskus kuukausi sitten multa halkes pikkurillin pitkä kynsi niinkun pituussuunnassa, kärjestä ylöspäin.. Sittemmin koko kynsi on irronnut ihosta, ihan ylhäältä se on vielä kuitenkin vielä kiinni.. Ei kynsi on semmoinen valkea sinne ylös asti, ja sinne alle voi tunkea vaikka hammastikun :S:S:S

    Mietinkin tässä kun tuo kynsi kasvaa, niin kai se kasvaa takaisin siihen ihoon kiinni, ettei jää ikuiseksi ajoiksi noin, osaatko sanoa?? :/ Tästä on kuitenkin mennyt jo muutama kuukausi, ja tuntuu ettei edistystä tuon valkean alueen poismenemiseen ole tapahtunut... Googlekaan kun ei kerro mitään, paitsi että kyseessä on onykolyysi, jonka syytä ei tiedetä/tai se voi tulla jonkun sairauksen, tai esim anemian syystä.. Mutta epäilen kuitenkin tuota vammaa omalla kohdallani, kun vieläkin tässä kynnessä näkyy se "viiva" mistä se sillon rupesi halkeamaan, ja kynnen reunan kuluessa se rispaantuu siitä samasta kohdasta, saa aina olla viilalla tasoittelemassa, ettei se lähde repeämään..

    VastaaPoista
  19. Minna: Khyllä :)

    Lotta: Bundle Monsterin laatta :)

    Sara: Pitää varmaan koittaa niitä jos innostuu :) mulla on välillä lakkaähkyä :P

    Anonyymi: Hyi kun ällöttää että kuvittelen miten hammastikku menisi kynnen alle! Hyrrrrr...
    Eikö se google kerro hoitoa sairauteen? Minä en tällä saralla ole asiantuntija ja jos osaan kuvitella vammasi oikein mielessäni niin itse menisin näyttämään tohtorille. En oikein osaa antaa vinkkejä kun en ole ennen kuullut ja ei ole itsellä kokemusta :)
    Mutta kerro mulle mitä kävi jos käyt lääkärissä, ihan kiinnostaa :))

    VastaaPoista
  20. Oikeastaan nyt harmittaa etten ostanut Atomic Orange/joku muu duoa Sokokselta. Olisivat olleet -50%. Vieläköhän noita olis...

    VastaaPoista
  21. ens kerralla kyllä mietin toiseen kertaan että lähdenkö pitkillä kynsillä keilaamaan, sieltä mie sen haaverin silloin sain.. tässä on kuva samantapaisesta kynnen irtoamisesta, mitään muuta en googletellessa ole löytänyt ://

    http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=ldk00189

    Pitää varmaankin sinne lääkärille mennä, koska tuonne alle pääsee niin paljon epäpuhtauksia! kun jonkun 1cm:n irtonaisena, vain muutaman millin kiinni enää :S:S Toivottavasti vaan se kynsi kasvaa normaalisti tästä lähtien takaisin, hitto kun kukaan ei oikein osaa varmaksi sanoa :S

    t.edellinen ano

    VastaaPoista
  22. milipili: Pitää katsoa tänään jos siellä ois!

    Anonyymi: Hui miten inhottava tapaturma! Juu keilaaminen ja kynnet ei sovi yhteen. Olen minäkin kerran kokeillut ja nykyään kiketäydyin keilauksesta...kynnet, kynnet :)) kaikki onneksi ymmärtää ;)
    Käy lääkärissä, ehkä osaavat auttaa. Kyllähän sinne pöpöjä menee :S

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥