torstai 20. tammikuuta 2011

TOP 5 Konad laatat

Tänään listaan parhaat Konad laatat. Muissakin laatoissa on hienoja kuvioita mutta koska Konad on kaikille saatavilla ja itsenikin mielestä paras merkki, listaan vain Konadit.




Liekkö ollut ensimmäinen ostamani laatta? Varmaankin ;) siitähän se villitys sitten lähti. Blogissani on nähty pinkkejä, kultaisia, violetteja, keltaisia, mustia ja...vaikka minkä värisiä leopardeja! Leopardi on siis eniten leimaamani kuvio tästä laatasta. Tiikeri tulee toisena, ristikko on myös monikäyttöinen kuvio. Kukkaset on hienot, samaten pitsinauhat mutta niitä olen tainnut vähiten leimata? Hyvä laatta aloittelijalle, kuviot oli helppo leimata alkuun kun tällä opettelin.




Tämä on hyvin tyttömäinen laatta. Bling tähtikuviota, lahja, muffinssi, tikkari ja timantti...olen tainnut leimata kaikki kuviot. Paitsi nuo USA kuviot ;) kaikki kuviot ovat helppoja aloitteluun ja sopivat pienemmällekin kynnelle.




Tästä laatasta löydät itämaisia kuvioita. Kauniita kukkia, Geishan ja muita kuvioita mitä en ole leimannut. Eivät ole "pakollisia" yhteen teemaan vaan sopivat monen tyylisiin kynsiin.




Hedelmälaatta :) se on hauska ja hedelmiä on kiva leimailla eri väreillä. Tykkään näistä teemalaatoista kuten Villi länsi, Las Vegas, Kiinalaiset merkit...




Oi että tämä on ihana. Tyttöjen kuvioita :) helppoja leimata ja sommitella kynsille. Olen tainnut leimata kaikkia kuvioita. Ei tästä voi olla tykkäämättä ;)

Muita suosikkeja. Tottakai oma Charming Nails laatta, Hello Kitty Fauxnad / Chez Delaney laatta, Chez Delaneyn D series laatat ja XL laatat...huonoimmat laattani ovat ehkäpä Bundle monsterin laatat koska koko kynnen kuviot ovat auttamattoman pieniä. Muuten niissä on kauniita kuvioita :)

Mitkä ovat sinun lempilaattasi?

Konad laattoja suomessa myy Cesars shop Helsingissä, osoite on Liisankatu 12.  
Konad laattoja myydään myös Stockmann tavarataloissa. Stockmann tavaratalon tuotteita saat tilattua oman kaupunkisi Stockmann Beauty myymälään.

17 kommenttia:

  1. Itselläni on vain 3 Konad laattaa, m2, m57 ja m30. Tykkään m30 kuvioista mutta en sitten millään saa niitä kokonaan leimaan niin aina se menee tuskasteluksi. :D Leopardikynsillä on siis melkolailla menty. ;)
    S9 olen himoinnut, jotenkin tuo Geisha on vain niin söpö. :) Kukatkin on nättejä.

    VastaaPoista
  2. Itsellä ei ole aitoja Konadeja kun se 5 laattaa, joten en listaa siksi niitä. ;) Mä tykkään kanssa paljon noista M57 ja M77 laatoista. On ollu kovassa käytössä kaikki kuvat.

    Mun ykkönen on Chez Delaneyn Big plate. Siitä löytyy paaaaaljon Konadin kuvioita, mm. M57 ja M77. Iso laatta on todella kätevä käytössä. Tykkään myös hirmuisesti Chez Delaneyn D seriesin laatoista. AIVAN MAHTAVIA KUVIA!!! Tein yksi päivä Marilyn Monroe kynnet. Teemana oli Diamonds are girl's best friend. Kynnet sai kehuja valtavasti. :)
    Mun Fauxnadit on aika tylsiä verrattuna Konadin tai Chez Delaneyn laattoihin. Niissä on vaan sellaisia pieniä peruskuvioita, jotka on vaan pelkästää ihan kivoja ja niitä voin käyttää joskus täydentämään jollain teemalla leimailtuja kynsiä.

    Btw, tosi hauska postausviikko meneillää. ;) Kiva lukea sun suosikeista yms. :)

    VastaaPoista
  3. Whii rupesin ihmettelemään, että "mikä ihmeen tiikerikuvio?" kun itse aina miellän tuon m57:ssa olevan kuvion seepraksi, mutta onhan se tiikerikin! :D

    VastaaPoista
  4. M57 on myös minun suosikkini. Ihan selkeästi. Minulla on vain muutama laatta, mutta tuo oli ensimmäinen jonka hankin ja olen käyttänyt sitä ylivoimaisesti eniten. Ristikkoa ehkä olen eniten käyttänyt.

    VastaaPoista
  5. Sun on ihan pakko joskus tehdä manikyyri tosta S9 laatan kissasta! Eiks toi oo sellanen kiinalainen onnenkissa? Niin hölmöltä ku se kuulostaakin, kyseiset kissat riivaa mua ja yhtä kaveriani kaikkialla! :D

    VastaaPoista
  6. Rairuu: Mä oon tainnut m30 laatasta leimata vaan sen kissan...geishalaatta on hirmu nätti vaikka siinä on paljon kukkia ja vaan paru muuta kuviota.

    Minna: Ai niin ne Marilynit minun piti tehdä! Mietin just mitä pitäis leimata ja nehän olen luvannut tehdä...hyvä kun muistutit ;) saako tuota sun diamonds ideaa lainata, heti tuli yksi versio mieleen?
    Hyvä että tykkäät tästä viikosta. Mulla on muuten kanssa ne Konadin isot laatat ja on ne kyllä käteviä. Kaikki kuviot samassa :)

    Sonne: No joo se on tiikeri tai seepra, en ole itseasiassa ikinä edes tarkemmin ajatellut kumpi se on :) mä oon leimannut vaan joko tiikerinä tai seeprana :D

    Parakeet: Tuntuu olevan monen suosikki :) mutta on siinä hienot kuviot jos tykkää elukkakuosista :)

    Anonyymi: Kyllä se taitaa olla. Mutta en tiiä voinko tehdä, entäs jos se manikyyri riivaa sinua? Hehe, voin siis tehdä sillä jotain :)

    VastaaPoista
  7. No tottakai saat! Hassu kysymys!:D Johan sä oot sen itse keksiny, mut et vaan vielä toteuttanu... ja sitä paitsi mähän se oon sun ideoita opetellu. Tosin mä en oo vieläkään tehny yhtiäkään samanlaisia itselleni tai muille, mut sun kynsistä oon saannu usein oman ahaa-elämyksen jonka oon toteuttanu. On hauska nähdä miten sä teet saman teeman. ;) Jos tahot, nii voin sen jälkeen lähettää omistani kuvan sulle. Mun kuvat on vähä kyl tökeröitä, kun kamera on yli 5 vuotta vanha ja mun kuvaustaidot niin ja näin... nii ja mä en kuvaile blogia varten, vaan ihan omaksi muistoksi ja kavereilleni näytiksi. :)

    VastaaPoista
  8. Ai hitsi, mun piti vielä vinkata sulle, et Hairstorella on nyt mega-ale meneillää... jos vaikka oot sattunu missaamaan. ;) Bedheadit on halvalla ym. ym. ym.

    VastaaPoista
  9. Minna: Kiitos :) hyvä tapa kuitenkin kysyä ;) ja lähetä ihmeessä kuva tuohon mun mailiin!
    Hairstorelta olen kerran tilannut ja petyin tosi pahasti. Tuotteita oli kysymättä vaihdettu muihin "vastaaviin". Tätä kai sattuu muillekin, eli se on putiikin tapa?
    Nyt olisin tilannut Tigi Spritz & shine suihketta muutaman jemmaan mutta sitä ei saa enää mistään. OLin tosi tyhmä kun en tajunnut ajoissa jemmailla sitä. Nyt on tosi hankala keksiä yhtä hyvää tuotetta tilalle. Kerrankin kun oikeasti rakastun johonkin hiustuotteeseen niin valmistus lopetetaan :(

    VastaaPoista
  10. No höh... ärsyttävää varmasti kerta semmoista tekevät. Mulle ei (vielä ainakaan) oo sattunu moista. Sitä on kyl sattunu, et joku tuote oli loppuunmyyty. Ja joo tiedän ton miten ärsyttävää kun joku hyvä tuote lopetetaa. Osisksen yksi vaahto on lopetettu ja se oli niin hyvää! :(

    VastaaPoista
  11. Essas plaquinhas da Konad são sem sombra de duvida as melhores coisa que já inventaram.
    Amei!!!


    bjus.
    http://useihoje.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. Tuo S9 menee kyllä tilaukseen saman tien nyt kun siitä muistutit! Mistä muuten saa nykyään halvimmat Konadit netistä?

    VastaaPoista
  13. Minna: On aika iso homma etsiä tilalle uusi hyvä :/

    Usei Hoje!: Thanks for comment :)

    Mims: Mä tilaan Cesarilta, muualta en ole aikoihin tilannut...joissakin kaupoissa on se minimiostoraja niin se ärsyttää :(

    VastaaPoista
  14. Hey =)

    Just to let you know, I've tagged you on my blog for the Stylish bloggers award

    http://spellbindingnails.blogspot.com/

    i love your blog <3

    VastaaPoista
  15. M57 on kyl ihan paras laatta.:) Kuviot kun sopii monenlaisiin kynsiin, helposti turvautuu tähän laattaan jos ei millään keksi miten lakkaisi.

    VastaaPoista
  16. ah toi hedelmälaatta mun täytyy saada! Toikin on kiva missä on se kimalle ja dimangi, mutta ne muut kuviot siinä, pöh.. usa.. mietin tota hairstore-juttua, eiks sinne vois johkun kommenttiin laittaa, että älkää vaihtako tuotteita jos ei haluamaani ole, onkohan siellä joku kommenttikenttä kun tilaa, tai sitten lähettää meiliä perään. Täytyykin käydä kattomassa onko siellä mitään kivaa..

    VastaaPoista
  17. Sarahlouise1986: Thank you sweetie :)

    Emmi: M57 on aina hyvä ja turvallinen valinta :)

    Vanity: Kaveri ne tilas joskus, oisko ollu jollain lehtikupongilla?
    Joo varmaan tykkäsit hedelmälaatasta, osaan kuvitella sen sopivan hyvin sulle ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥