lauantai 22. tammikuuta 2011

TOP 5 Hot moments

Kokosin tähän blogihistoriani kohokohdat :) eniten tykätyimmät ja eniten kommentteja keränneet postaukset.


Pääsin siis suunnittelemaan oman kynsien leimauslaatan! Ihan mahtavaa! Projektista en puhu nyt enempää, vakkarit tietävät mistä on kyse. Asiassa on taas edistytty mutta ei vielä enempää. Pahoittelen!
Mutta onhan se hienoa saada laattaan uniikit kuviot joista tykkäävät muutkin, toivoakseni ;)



Itserakasta tai ei, minusta tuntuu että nämä kynnet saivat todella paljon huomiota. Niitä on kehuttu myöhemminkin ja niitä on toivottu banneriin. Olihan ne kauniit, Halinallet :) lupaan taas leimata pian tällä laatalla :)



Ensimmäinen kuivakukka kokeiluni sai paljon kommentteja ja huomiota.  Mistä sain idean kokeilla niitä luonnonkynsiin? En muista, joku päähänpisto se oli. Ajattelin että jos niitä saa geelikynsiin nin miksi ei luonnollisiin? Mulla on tarve ympätä kynsiin kaikkia koristeita mitkä eivät olisi niihin tarkoitettu mutta siitähän tässä hommassa on kyse. Uusien asioiden kokeilusta :) nyt ovat suomalaiset kynsiaskartelijat taas viisaampia kun on todettu että kyllä ne saa laitettua omille kynsillekin :)



Trendi innoitti minut kokeilemaan että miten se pitsi taipuu kynnelle.Hyvinhän se meni, pitäisi kokeilla taas uudestaan. Tiedän että lukijani ovat myös askarrelleet ihania pitsikynsiä ja suunnitelmissa on kokeilla muutamaa "mallia".



Nämä herättivät lukijoissa pelkoa, ihastusta ja huokauksia, kerrankin minä siis epäonnistuin julkisesti täysin :) ja Hei, oisin voinut jättää nämä julkaisematta ja leikkiä että minä onnistun joka kerta. Ei, en minä onnistu. Välillä menee pieleen ja niitä ei täällä nähdä. Mutta nämä olivat pohjanoteeraus mutta piristyn joka kerta kun luen nuo kommentit läpi. Käykää kurkkaamassa ;)


Jäikö minulla joku kohokohta mainitsematta? Mitä piditte TOP viikosta ja onko toiveita mitä aiheita voisin vielä listata?

18 kommenttia:

  1. the designs that you came up with are all so amazing :)

    VastaaPoista
  2. Tää oli ihan paras viikko! Harmitti kun on ollu töissä kaaos joka päivä tällä viikolla, kotiin tultua menty jo nukkumaan. Mun täytyy käydä vielä tutkimassa mitkä on mun 5 kulutetuinta lakkaa :)

    VastaaPoista
  3. Tää vika /top 5 Hot moments/ oli mun ehdoton suosikki, varsinki noi Kuivakukka kynnet *w* !!

    VastaaPoista
  4. Ihan paras lopetus mahtavalle viikolle! Tykkäsin tosi paljon! Ja noi kettukarkkikynnet, olin jo unohtanut ne... :-) <3

    VastaaPoista
  5. Nuo kukkakynnet on ihanat. Munkin tarvitsee varmaan tilata noita ja koittaa näihin stiletteihin vaikka läpinäkyvän tipin kera. Vois olla aika makeet :D

    VastaaPoista
  6. Kyllä mun mielestäni nuo kettukarkkikynnet on ihan onnistuneet ja hienot. Taisivat ihmiset vain kavahtaa kelta-puna-yhdistelmää.

    VastaaPoista
  7. Nuo pitsikynnet on kyl upeat! Se on suunnilleen ekoja kuvia joita täältä sun blogista katselin. ;) Sain siitä ajatuksen, jota en ole vielä toteuttanu. Mä kun oon sellainen askartelijaihminen, nii mulla on kaikenlaisia erikoisia papereita ja muita askartelumatskua. Meinaan käyttää/kokeilla niitä kynsien koristeluun. Askartelukaupastahan oon ostanu jo vuosia sitten timangeja yms. kun koristelin tekokynsiä. Siihen aikaan kaupoissa oli vielä niin tylsiä ne tekokynnet. Nyt oon käyttäny niitä myös omien kynsien koristelussa ja hyvin toimii.

    Mä meinaan tänää juhlistaa omaa vanhentumista, joten hyvät viikonloput CN! :)

    VastaaPoista
  8. voisitko tehä ''isoa'' postausta noista kynsiöljyistä ? kun mun kynnet menee ''rullalle''ja kirjoitit silloin että kynsiöljy auttaa. en oikein tiedä mistä sellaista voisi hankkia ja miten sitä kuuluu käyttää..

    VastaaPoista
  9. TOP viikko oli mahtava! :)

    VastaaPoista
  10. Kiva välillä lukea tällaisiakin postauksia. :) Tykkään yleensäkin kaikista pikku listauksista, joten kaikki nämä Top5-jutut oli mieleistä luettavaa. :P

    VastaaPoista
  11. You love nail polish and I have an O.P.I. GIVEAWAY...

    If you are interested check out www.thefashionguitar.com

    xo thefashionguitar

    VastaaPoista
  12. Halinalle-kynnet on kyllä tosi ihanat! Ei mikään ihme,että niitä on kehuttu vielä jälkeenpäinkin. :)

    VastaaPoista
  13. carissakuo: Thanks :)

    Weezer ja KarzU: Mukava että tykkäätte :)

    Sara: Ei niitä voi unohtaa :P

    Polishaholic: Joo! Niihin varmaan kävisi tosi hienosti!

    Anonyymi: Tai sitten sitä järkkyä maalausta ;D

    Minna: Mukavaa vanhentumista :)

    Anonyymi: Lukaise eilinen postaus ja kommentit ;)

    Piia: Kiva :)

    milipili: Vai kettukarkit on klassikko?

    Ellie: Kivakiva :)

    thefashionguitar.com: Sounds good :)

    subbis: Onhan ne tosi söötit :)

    VastaaPoista
  14. samaa mieltä oon et tää oli hyvä viikko! mun mielest top 5 kynsilakka kokoelmat ois hyvä, siis esittelisit sun lempikokoelmat (siis kaikki hong kong yms.)

    sori sekavasti selitetty ;D

    VastaaPoista
  15. Saako tuota laattaasi vielä mistään? :) Mä oon niin sen perään!

    VastaaPoista
  16. ^Ei saa vielä mutta on se tulossa myyntiin :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥