perjantai 14. tammikuuta 2011

Ranskalainen manikyyri versio 100000

Sanoin postaavani seuraavan kerran vasta huomenna mutta laitetaan nyt nämä kun illalla tein Ranskalaisen manikyyrin :)

Kynsillä OPI Princesses rule!, kärjissä China glaze White on white. Hopea rajaus Color club Fine silver glitter. Hologrammiset kukkatarrat Cesarista. 


Salamalla näkyy paremmin tarrat mutta luonnonvalossa aina paras :)



Ihan nopea lakkaus vain, ei mikään ihmeellinen. Aikaa meni 2 tuntia. Paljonko teillä menee aikaa Ranskalaisen manikyyrin tekoon?

27 kommenttia:

  1. Nätit kynnet! Hyvin sopii nuo tarrat.
    Apuuuva, 2 tuntia? Mulla menee ranskiksiin aikaa 15 min - 1h, riippuu kuinka paljon koristellaan :)

    VastaaPoista
  2. oli jo ihan rikki aamulla ku ei ollu postausta :) Mul on noita samoja tarroja, tykkään tosi paljon, tosi hyviä. En tee ranskalaista manikyyriä ikinä :)

    VastaaPoista
  3. Lovely french mani...!!! Greetings from Barcelona :-)

    VastaaPoista
  4. flye´s nail art: Jos laskee mukaan kaiken aluslakan laitosta asti niin kyllä mulla menee pari tuntia :) annan aina kerrosten kuivaa hyvin, olenkohan mä vähän hidas sitten :D

    Weezer: Ai et? Miksi :) kyllä sulle postauksia tulee, don´t worry :)

    Angeles: Thank you :)

    VastaaPoista
  5. this is very pretty! the shape of your nails is also pretty!

    VastaaPoista
  6. Hurjat 2 tuntia?! Ehkä omissa kynsissäni menee paljon vähemmän, koska en yleensä laita montaa kerrosta lakkaa, niin kuivuu pikaisesti. =) Aikaa menee varmaan n.30 min. Jos erikoisempia koristeluita ja pientä näperrystä, niin tunnin verran.

    VastaaPoista
  7. Hienot! :) Ei musta 2 h ole mitenkään paljon, itellä menee aina varmaan verran jos vähänkin enemmän näpertää.

    VastaaPoista
  8. En tiedä kauanko aikaa se vie, kun en semmoista osaa tehdä :( Kaksi kertaa olen yrittänyt, ja molemmilla kerroilla on mennyt totaalisen pieleen!

    VastaaPoista
  9. Melanie: Thank you very much :))

    RagDoll: Näissä on lakkaa 6 kerrosta joten aikaa menee :P

    Mursvin: Hyvä etten ole ainut :)

    Hannevee: Kiittää :))

    Anonyymi: Oletko lukenut ohjeeni Ranskalaisen manikyyrin tekoon, löytyy oikeasta sivupalkista :)

    graphology: Thank you :)

    VastaaPoista
  10. Mä olen niin kärsimätön, että mäkin yritän aina selvitä alle tunnissa :) Tosin aina joskus käy niin, että laitan seuraavan kerroksen lakkaa liian nopeesti ja kun sitten mikään kerros ei enää kovetu, joudun tekemään pari kynttä kokonaan uudestaan ja siihenhän sitten meneekin aikaa... ;-)

    VastaaPoista
  11. Muito indo.
    Super delicado!!!


    bjus.
    http://useihoje.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. Kyllä mulla myös menee helposti se parin tuntia jos ranskiksen tekee koristeluineen! Joskus saattaa mennä vielä kauemminkin.. Ihanaa, että jollain muulla menee myös aikaa! :)

    VastaaPoista
  13. Oi, nätit! Ja kivaa, että postasit sittenkin tänään! Tosi hyvin sopii nuo tarrat valkoisen lakan kanssa. Mä kuulun myös niihin rähmäkäpälöihin, joilta ei toi ranskis oikein luonnistu. Mulle on konanoinnissa riittävästi haastetta. :-)

    VastaaPoista
  14. Kivaa kun tänne olikin tullu uusi postaus! :) Nätit kynnet.

    Itse en hirveesti oo ranskiksia harrastellu, mut nyt on alkanu eri tyylisten ranskisten värkkäily himottaa. Yhtää en muista kauan aikaa meni, mut ei tuo 2 tuntia tunnu oudolta. Itselläkin menee monesti 1-3 tuntia lakkausta tehdessä. Tosin tänää tein kamulleni 20 minsassa lakkaukset leimauksineen. Aikaa oli vähän, joten valitsin lakat sen mukaa, et yksi kerros riittää.

    Mun on pakko tänne sun blogiin vielä vuodattaa mun onnea tältä viikolta. POSTIPATE toi mun paketteja ja kaikkea niin mahtavaa oon niistä availlu. :) Tänää oli jo onnen kyyneleet lähellä kun Chez-Delaneyn paketti tuli. :D

    VastaaPoista
  15. En edes tiedä miksi :) Mut rakastan vinolakkausta!!! Oon tehny ranskiksen viimeksi varmaan yläasteella...

    VastaaPoista
  16. this looks sooo beautiful *___*

    VastaaPoista
  17. Hienoja kynsiä! :) Miten jaksat aina oottaa et lakka kuivuu, kun siinähän kestää ikuisuus? :DD Ite lakkaan kans paljon kynsiä mut on tosi rasittavaa aina oottaa et ne kuivuu, joskus kuivaan hiustenkuivaajan kylmäpuhalluksella.... :D

    VastaaPoista
  18. Emmi: Se on totta että noin käy jos on kärsimätön :)

    Usei Hojei!: Thanks :)

    Sikke: Paljastetaan nyt tässä että joskus menee 3-4 tuntia helposti jos tekee jonkun tooosi hienon manikyyrin :D

    Sara: Ihan sinua varten postasin niin ei tartte odottaa huomiseen :) sä voitkin tulla joskus manikyyriin niin tehdään sulle Ranskalainen ;)

    Minna: Mitäs sulla oli Delaneyn paketissa? En muista oletko kertonut ( olen hajamielinen ). Kiva Pate että toit Minnalle paketteja ja ilahdutit häntä :)
    Kyllä ne värikkäät Ranskalaiset on myös kivoja, jos sellaisia tarkoitit. Vaikka tummat tipit on nätit. Vois tehdä joskus sellaisetkin mutta kyllä valkeat perinteiset on aina parhaat pitkissä kynssiä etenkin :)

    Weezer: Vinolakkaukset on nättejä, etenkin kahdella värillä tehdyt vinot kärjet. Semmosetkin pitäs ehtiä taas tehdä. Huoh ;D

    VastaaPoista
  19. Pate toi D-sarjan kokonaan ja sen XL-laatan. Eli sen missä on niitä Konadin kuvioita. Mahottoman kätevä sellainen iso levy!!! En muuten ollu kertonu, joten et oo hajamielinen ja ihmekkös tuo jos ei muistaiskaan, kun sä luet päivittäin aika monen lukijan viestejä. ;)

    Oon samaa mieltä, et pitkissä kynsissä vaaleat tipit on kauniimmat. Mulla on nyt kynnet nii eri mittaisia, et siksi en ranskiksia oon tehny. Mä odottelen muutamien kasvamista.

    VastaaPoista
  20. Kyllä mulla menee joskus helposti pari tuntia kynsien lakkauksessa, saanut lakkojen poistoonkin kulumaan 45min. :D Juuri toissapäivänä taisin lakata 2h ja sitten ne eilen poistin.. Ei ollut Colour Clubin Pardon my french mun kaveri. Ihana väri, ohut ja luiru koostumus ja vaati sen 4 kerrosta. Mutta lähes 24h myöhemmin sain lakkaani ensimmäisen lommon. :S Tai sitten mä en yksinkertaisesti vaan osaa. :D

    VastaaPoista
  21. Minna: Mulla on myös toisessa kädessä parin kynnen kasvatusprojekti menossa :) kohta ne on samanmittaiset...

    Celia: Mulla ei Pardon my frenchiä olekaan mutta Polishahocilla on ja hän mainitsi myös ongelmista lakan kanssa. Tuollaisiin lakkoihin auttaa aina vain kärsivällisyys ( valitettavasti )...
    Olenkohan ikinä poistanut lakkoja noin pitkään mutta vanulappuja saan 3- 4 lakan poistossa menemään :)

    VastaaPoista
  22. Olen lukenut ranskalaisen manikyyrin ohjeesi, mutta onnistuin mokaamaan silti :( Kun yritin topsipuikolla ja kynsilakanpoistoaineella pyyhkiä yli menneitä lakkoja, onnistuin sotkemaan ne kokonaan.

    VastaaPoista
  23. ^Voit kokeilla pyyhkiä myös siveltimellä, Ostolakossa Virve tekee niin ja blogissaan on ohje mutta en nyt löytänyt sitä :/
    Myös tarrojen avulla voit kokeilla tai ihan Konad laatalla joissa on kärkikuvio :)

    http://www.cesarsshop.fi/m19-p-1672.html

    VastaaPoista
  24. Hihii, ihan mahtavaa, että mua varten postasit. :-) Ja mä tuun sulle manikyyriin viivana!!! Sitä odotellessa intouduin tästä kuitenkin nyt kokeilemaan ranskista (lakat odottaa jo tossa vieressä). Ajattelin kokeilla tippeihin glitterlakkaa, niin ei oo sit niin nuukaa, jos ei saa rajoja ihan tasaisiksi.

    VastaaPoista
  25. ^Kuulostaa hyvältä idealta :) toinen hyvä idea on myös tuputtaa kärki jolloin ei ole niin justiinsa jos ei ole tasainen :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥