keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Puhuvat meikit

Sain joululahjana kaveriltani ihanan söpön meikin.

Barbie <3 Stila Smudge pot Purple pumps. Tätä passaa käyttää myös rajauksena johon nämä olisi tarkoitettu. Minä en niitä harrasta ja tämä sopii minulle pohjustukseen. On tosi kaunis violetti, juuri sellainen oikea minulle. Mieluummin sinertäväpohjainen kuin punertava. Käytin tätä jo aiemmin ja pysyi hyvin koko päivän. Tässä on pientä kimallusta mutta ne ei minua haittaa.

Karkki/meikki/kynsifriikki Vanity on näitä myös ostellut. En tiedä joko on testannut mutta kertoo hän mitä tykkää :)

Meikkihimotus Stilan Barbiejuttuihin yltyi sitten jouluna kun olin tämän saanut. Olen joskus aiemmin näitä silmäillyt ja nyt innostuin jotain oikeasti tilaamaan.

All Cosmetics Whosalesta löytyi Barbie <3 Stila paletti sävyssä Starlet by night. Tilaukseen lähti mukaan myös MAC Shock-a-holic luomiväri ( ylempänä kuvassa ), ilmestyi jossain kokoelmassa joka ei meille saapunut. Tämäkin on kiva tumma violetti, matta koostumus mutta näyttää olevan pientä kimallusta. Tositoimissa en tätä palettia enkä luomiväriä ole vielä kokeillut enkä swatchannut kun piti ottaa salamalla kuvat.


Tämä paletti puhuu. Juu-u. Jotain se hoilaa. Tuossa on nappi mitä painamalla täti alkaa kiittelemään tämän meikin ostosta :D eka kerta kun kohtaan puhuvia meikkejä! Poikakaverikin ihmetteli ja kuunteli, jätti paletin vielä pöydälle puhumaan itsekseen :)

Ajattelin että viimeistään viikonloppuna laitan swatchit ja meikkikuvia :) 

8 kommenttia:

  1. Mulla myös purple pumps :) Mun ehdoton suosikki lilojen mineraaliluomivärien alle. Mulla on se stilan barbie paletti missä on neljä kolmeen jaettua luomiväriä, se paras missä on joku tummanharmaa, sinivihreä ja tumman lila meni rikki postissa :( Ne on tosi pehmeitä ja menee tosi helposti rikki. Samaten ku mun Sleekit, oon totaalisesti hajottanut mun suosikin. (ok, tiputin sen kolme kertaa peräkkäin lattialle, joten en voi syyttää muita)

    VastaaPoista
  2. Itsekin aluksi harkitsin hieman noita Barbie meikkejä, mutta jätin sikseen. ;)
    En kyllä koskaan aattellut että tulisi vielä puhuvia meikkejä! :DD Voikohan siinä käydä niin että kun alkaa paletista puhti loppumaan niin se vain jankuttaa sitten koko ajan sitä samaa? (yhdelle mun lelulle kävi niin joskus naperona) :D

    VastaaPoista
  3. Amazing ! :D
    "Thank you for buying me"
    this is the first time I've ever heard of something like this. A brilliant marketing move!

    VastaaPoista
  4. Puhuvaa meikkiä.....mihin tää maailma on menossa :):))

    VastaaPoista
  5. Weezer: Kuka käski viskellä meikkejä :)) mä olen tiputtanut Diorit Myriade ja Charming fantasy ja niistä lohkesi palat :/

    Rairuu: Tuskin ehtii patterit kulua kun sitä on huudatettu vaan 2 kertaa ja tuskin jaksaa enempää. On niin kimeä ääni ;)

    LiisK: :)

    KarzU: Niinpä :)

    VastaaPoista
  6. Ihania meikkijuttuja! Milloinka My Little Ponyt tulee kosmetiikkateollisuuden käyttöön? Jonain Macinä tietenkin, menisin kyl niiiin sekaisin.
    T: milipili

    VastaaPoista
  7. ^Niin menis Sannikin :) ootte niin pahoja faneja. Ei sillä, ostaisin toki itsekin, onhan ne ponit söpöjä :)

    VastaaPoista
  8. Mostre fotos sim, quero muito ver tudo!!!


    bjus.
    http://useihoje.blogspot.com

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥