maanantai 31. tammikuuta 2011

Hot and spicy

OPI Hot and spicy ilmestyi Hong Kong kokoelmassa vuosi sitten. Tulin ostaneeksi tämän lakan alennuksesta joku aika sitten. Ihastuin ensin väriin mutta ei olekaan minulle mieleinen. Harmi! Oranssi cremelakka joka vaati 3 kerrosta ollakseen tasainen kynsillä.



Kärkiin laitoin keltaista China glaze Happy go lucky lakkaa ja pinkkiä China glaze Laced up lakkaa. Rajaukset mustalla Color clubin Art liner lakalla.



Laitoin kärkiin tipat Sally Hansen Insta-Dri pikakuivattajaa ja liimasin hedelmäviipaleet / kuivakukat sekä timantit Dotting toolilla kiinni. Päälle vielä kerros pikakuivattajaa.


Näissä kynsissä Sallyn pikakuivattaja toimi todella hyvin. Liimasi koristeet tiukasti eikä yhtään tippunut päivän aikana. Lisäksi kaikki olivat todella hankalia poistaa. 

17 kommenttia:

  1. Tosi veikeet ja pirtsakat kynnet! Oranssi pääsee oikeuksiinsa :)

    VastaaPoista
  2. Iiiiii-hanat kesäkynnet! Mulla odottelee kesää kuivakukat ja hedelmäviipaleet. Mä en diggaa tuosta lakan väristä, mut toisaalta ei se huonokaan ole. Noi kesäkynnet on ihanat, mut pelkkää lakkaa en laittas kynsilleni. Vaatii jotain kivaa koristeeksi. :)

    Mulla olikin eilen oikeen kynsimaraton! :D Tein kotikäynnin mieheni siskolle, kun joululahjaksi annoin perheen naispuolisille kynsien tuunauksen. Pääsin lakkailee mieheni siskon, hänen 16-vuotiaan ja 7-vuotiaan (mun toinen kummityttö) tyttären kynnet. Oikeen liukuhihnatyönä sain työskennellä. :D On ihanaa miten pienellä asialla saa naispuolisten ilmeet kirkastuu ja mielettömän hymyn kasvoille, kun kynnet on kauniina. :)

    Mä taas kirjotan pitkästi ummet ja lammet tänne... *ups* Sorry, but that's me!!! :D

    VastaaPoista
  3. Vaikka ei omalta tunnu niin minu mielestä ihanan värinen sun kynsillä! Varsinkin nuo kuivakukat ;)

    VastaaPoista
  4. Oi, mun viime kesän luottolakka, ihan paras!

    t:milipili

    VastaaPoista
  5. Ihanat kesäkynnet :D Voi, mä niin odotan, että ne mun eBay tilaukset tulee. Pääsen kanssa koristelemaan :P

    VastaaPoista
  6. ei tuo kyll mun silmissä näytä hotilta eikäö spicyltäkään, jotenkin laimean oranssi lakka..

    VastaaPoista
  7. mun mielestä aivan ihanan värinen lakka!!! <3

    VastaaPoista
  8. Kyllä tykkään tosi paljon just kun laitetaan kaikkia 3D koristeita, omistani lähti 1 hedelmä pois, oli nauhalliset kengät ja niitä sitten rupesin solmimaan vielä aika päivän lopussa...:'D

    VastaaPoista
  9. siis käytetääkö noita strasseja uudestaankin? ;o

    VastaaPoista
  10. RvaM.: Kiitos :)

    Minna: Saapi täällä höpöttää :) kuulostaa oikein kivalta kynsimaratonilta ;)

    Anonyymi: Kiitos :)

    milipili: Paitsi ei sovi mulle :)

    Polishaholic: Ja minä oottelen mitä saat aikaan ;)

    Ruu: Varmaan toisella kiva mutta ei jotenkin sovi mulle yhtään!

    vimpsu: Kiva että tykkäät :)

    KarzU: Voi harmi :/

    laiiza: Ei käytetä :)

    VastaaPoista
  11. Aivan upeet kynnet! Tuollaiset haluan seuraavalle biitsilomalle, ehdottomasti! Ihana blogi muutenkin, ekaa kertaa tulin ja heti jäin koukkuun:)

    VastaaPoista
  12. Amei os fimos!!!
    Bem legal.


    bjus.
    http://useihoje.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. champagne: Tervetuloa :))

    Usei Hoje!: Thank you :)

    VastaaPoista
  14. Tykkään sun kynsistä eniten ton pitusina =)

    VastaaPoista
  15. reetta: Onhan ne ihan nätit :) pitäisin aina tuosta pidempiä jos olisi mahdollista. Mutta mieluummin aina lyhennän turvallisuussyistä kuin että kynsi menisi ihan kokonaan poikki :/

    VastaaPoista
  16. OIjoi! näistä lakoista tykkään ehdottomasti! Vaihtovuoteni aikana Japanissa näin jos jonkun moista kynttä, kermakakusta viidakkoon, ja nämä muistuttavat niistä kivasti. Japanilaisilla on tapana vaan tunkea koko kynsi täyteen pientä tilpehööriä.
    Mistähän tälläisiä pieniä söpöjä hedelmiä saa? Tekisi itsekin mieli kokeilla :)

    Blogi on tosi hyvä ja on saanut _minutkin_ innostumaan lakkaamisesta ja meikkaamisesta. Pienenä toivomuksena esittäisin ihan omia lakkauksia (ei siis conad/konad-laatta juttuja). Sellaisia on aina ilo katsella :)

    VastaaPoista
  17. roasa: Niitä saa eBaystä, huuto.netistä tai Cesars shopista...fimo viipaleina, hedelmänpaloina tai tarroina:

    http://www.cesarsshop.fi/konad-tarrat-clay-nail-stickers-c-143_171_192.html

    http://www.cesarsshop.fi/koristelutuotteet-miniatyyri-hedelmat-c-55_108.html

    Siis ihan pelkkiä lakkauksia vai muita koristeluita toivot? Muita kuin leimattuja?
    Kiitos kivasta kommentista :) japanissa ollaan vähän hömppiä kynsien suhteen ;))

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥