lauantai 8. tammikuuta 2011

Arkimeikkejä

Tällä viikolla töissä mentiin aika tylsällä linjalla.

Koska olen vähän hidas aamuisin niin meikkaamiseen ei voi tuhlata aikaa. Joku 20min. on kriittinen, siinä pitää keretä. Siksi valitsenkin joskus jonkun paletin ja muutaman eri pohjustajan ja menen sillä koko viikon. Koska en kerkiä aamuisin miettiä millä meikkaan enkä ala etsimään niitä meikkejä pakeista.

Tällä viikolla esillä oli MAC paletti jossa vihreitä depotattuja nappeja. Pohjustajina MAC Paint pot Pharaoh ja MAC Paint pot Moss scape. + UDPP tietysti.

Tässä Bitter + Gulf stream, alla Pharaoh.


Seuraavaksi Moss scape, Humid ja Club. Häivytyksessä Aquavert.


Sitten kyllästyin ja vaihdoin violettiin MAC palettiin :D pohjustus MAC Shadestick Gracious me, luomella Plum dressing ja sen yläpuolella Parfait amour.Wintersky kulmaluulla.


Mitäs sitten? Gracious me pohjustaa, sisänurkassa Juxt, keskellä Da bling, ulkonurkassa Satin taupe ja Top knot. Wintersky kulmaluulla.



Oliko nämä vähän tylsiä? Nyt olen reissussa ja mulla on vaan Diorin Night dust paletti mukana. Olen sillä meikannut pari päivää putkeen. Se on niiiiin ihana!

14 kommenttia:

  1. Eivät tosiaankaan ole tylsiä. Kauniita väriyhdistelmiä. Eniten pidän viimeisen kuvan meikistä =)

    VastaaPoista
  2. Eivät ole tylsiä. Viimeinen on ihanin!

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä se eka mis on Bitter+Gilf stream, ja alla pharaoh on paras.

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä ei lainkaan tylsiä,ottaen huomioon että melko moni nappaa sen nude-paletin kouraan kun aika on kortilla ;) Pidin erityisesti tuosta viimeisestä meikistä.

    VastaaPoista
  5. Jos nuo on tylsiä niin miun arkimerkit on übertylsiä. :D Tuo violetti meikki on ihana, jota voisin itsekin käyttää.

    VastaaPoista
  6. Tällä viikolla meikkasin kaksi kertaa secret charmilla, tosi ennätyksellistä mulle. Nyt mennään saman tyylisillä meikeillä neljä päivää esityksen takia, veikkaan etten käytä violettia ja kultaa ihan heti tämän jälkeen. Kävin tuhlaamassa inglotin lahjakortin ja olen niin rakastunut, ei vaan ole nyt mahdollista kokeilla. Maanantaina repäsen sitten :)

    VastaaPoista
  7. ei todellakaan tylsiä, tosi kivoja (:

    VastaaPoista
  8. En mä noita tylsiksi sanois, etenkää arkimeikkinä. :D Värikkäitä, mutta silti hillittyjä.

    Itse eilen hassuttelin meikeillä ja kaikella. Hiukset oli kahdella saparolla, silmissä mustaa, vaaleanpunaista ja pinkkiä, kynnet pinkki/valkoiset kera Hello Kitty, perhos, kukka ja rusetti kuvien. Ei oo yhtää mun perinteinen look, joten en kehdannu käydä edes postilaatikolla. :D Yleensä oon aika rock, gootti, ja klassisessa hengessä pukeutunu.

    VastaaPoista
  9. Mä olen vastikään löytänyt sun blogisi ja päätin tulla laittamaan tännekin kommenttia (vai oonko joskus kommentoinu satunnaisella käynnillä.... en muista :D). Pakko sanoa, että oot aivan loistava meikkaaja ja vieläkin loistavempi laittamaan kynsiä *kateellinen*. :)

    VastaaPoista
  10. No ei tod oo tylsiä! Värit tekee normimeikistä erilaisen.
    T:milipili

    VastaaPoista
  11. Mukavaa että tykkäätte, kiitos kommenteista :)

    VastaaPoista
  12. Sulla on muuten maailmankaikkeuden näteimmät silmät! (:

    VastaaPoista
  13. on kyllä tosi nättejä, viimenen munkin mielestä ihanin :)

    VastaaPoista
  14. Kiitos, mun mielestä mulla on rumat silmät ja vaihtaisin ne mielelläni pois :D menen leikkauttamaan silmäluomet joskus jos saan rahaa tarpeeksi :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥