torstai 16. joulukuuta 2010

Tutorial - Kuivakukkien käyttö luonnonkynnellä

Toiveen toteutusta, tutorial kuivakukkien käytöstä luonnonkynnellä. Minulla on monia eri kokoisia kuivakukkia mutta tällä kertaa käytetään niitä isoja. Pieniin voit soveltaa samaa tekniikkaa, ne ovat helpompia laittaa.


Kynnelle haluamasi lakka, minulla Eyeko Lilac polish ja Vintage polish.


Paketti kuivakukkia, tällä kertaa isoja vaaleanpunaisia.


Ota kuivakukka varovasti pois paketista. Laita kynnelle pikakuivattajaa haluamaasi kohtaan ja liimaa kuivakukka siihen.


Minä haluan laittaa tämän ison kukan puolikkaalle kynnelle. Leikkaan pienillä saksilla yli tulevan osan pois ja laitan taas koko kynnelle pikakuivattajaa kuorruttamaan kukan paikalleen.


Toista sama muihin kynsiin. Helppoa! Yleisin kysymys on voiko käyttää tavallista päällyslakkaa?

Voi käyttää mutta ota huomioon että se ei kuivu yhtä nopeasti joten joudut odottamaan pidempään. Nämä kynnet ovat todella nopeat tehdä.



Omia suosikkeja kuivakukissa:

Violetin Sina Nail art kitin kuivakuvat joita käytin tässä. Harmi kun nämä loppuivat itselläni :(
Tästä pääset selaamaan erilaisia kuivakukkia.

Vielä muutamat eri kynnet kuivakukilla koristeltuina:

6 kommenttia:

  1. Mun pitiki just kysyä sulta näistä :D Sain edellispäivänä postissa kuivakukkia ja olin saletti et ne on helppoja ku mitkä, pah! En saanut niitä nätisti kynnelle ja jos rupes painelemaan, ne saamarin kukat hajos käsiin vaikka olin tosi varovainen. Se keskiosa on jotenkin niin hankala ku se on niin koholla. Nyt mulla on vasemman käden peukalossa yks kukka :D haha!

    VastaaPoista
  2. Nätit! :) Ehkä olisivat mun kynsille liian hempeät, mutta kauniit silti.

    Kiva kun sä jaksat jakaa oppejasi meille muille, kiitos siitä! :)

    Ps. 8 yötä enää jouluun!!! ;D

    VastaaPoista
  3. Somat. :) Noita Banana bandanna kynsiä olen aiemminkin ihaillut, jotenkin niin nami se keltainen lakka ja sitten vielä ne kukat tekee vielä herkullisemmaksi. :)

    VastaaPoista
  4. i love the color combo! :) it looks very pretty!!

    VastaaPoista
  5. Mitä pikakuivattajaa suositelet? :) Kuinka nopeasti se kuivuu, oikeasti, sellaiseksi ''iskunkestäväksi'' ?

    VastaaPoista
  6. Weezer: Hah, luin sun ajatukset ;)) joo, avainsana on varovaisuus kuivakukkien käsittelyssä :)
    Hankalaa alussa ja itsekin särjin monta kukkaa mutta nyt jo sujuu..

    Minna: Kiitos :)) mä lasken öitä kanssa...mietin juuri pitäisinkö vähän vapaata blogistakin joulun aikaan kun haluaisin vähän relata..

    Rairuu: Kiitos :)

    Paulina: Thanks :)

    JLCHARLOTT4: Seche tai Poshe...kumpaakin saa nailfixistä.
    Kuivattaa lakan pinnan 5. min kuivaksi. Ei nyt tietenkään kestä kovaa painaisua mutta eihän kukaan painele kynsiään muutenkaan tahallaan. Pystyy siis tekemään tavan hommia :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥