keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Kun joulupukki suukon sai...

Ensimmäisiä joulukynsiä luvassa tänään!



 Lakkana kynnellä China glazen 2010 joulukokoelman Midnight Kiss. Väriltään hän on kultainen foil.


Jopa aurinko suvaitsi näyttäytyä kuvaushetkellä *kesäfiilikset*

Koristeina Cesars shopista tilaamani joulukoristeet. Etusormessa pukki joka on saanut suukon. Koristeita voit vilkaista tästä, niitä on erilaisia. Pienemmät pysyvät paremmin lyhyissä kynsissä, pitkiin kynsiin uskaltaa ottaa isompia. Koristeet voit kiinnittää kynsiliimalla.

Leimaukset tehty Bundle Monsterin laatoilla josta siis pusu, hiutaleet ja misteli. Leimauksessa Konadin lakat vihreä, punainen ja valkea.



Kuva lainattu täältä.

7 kommenttia:

  1. Erittäin pukkimaista meininkiä, tos hienot!

    VastaaPoista
  2. Ihanan hauskat! :)

    Itse oon tilannu tuon Midnight Kissin ja katselin sun kynsissä, että se on kauniimpi kultainen kun olin kuvitellu. :)

    VastaaPoista
  3. oi ihanat kynnet! ihanan jouluiset :)

    VastaaPoista
  4. milipili: Vai PUKKImaista meininkiä :D voi LOL, hyvä että ei kahvit pärskähtänyt näytölle :DD

    Minna: Mä tilasin sen jälkikäteen kun ajattelin että sille on käyttöä muutenkin kuin jouluna :)

    Thriszha: Thank you :)

    H: Kiitos, mulla on muutenkin kiva joulufiilis päällä :)

    VastaaPoista
  5. Kunnon jouluöverikynnet, ihanat! Tarviipa tilata tuo lakka itellekin...

    VastaaPoista
  6. ^Mä tykkään myös, pitkästä aikaa tosi kivat kynnet :) tilaa ihmeessä, hyvä lakka :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥