keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Ideoita joulukynsiin


Hopea lakka OPI DS Coronation. Valkea China glaze White on White. Nämä kaikki leimaukset taisivat olla Bundle monsterin laatoista.

 
Nunnu muisti minua haasteella, kiitos, mä tykkään niistä :)

7 faktaa minusta:

- Olen autofriikki. Meillä on 4 autoa. Yksi kesäauto, kaksi ympärivuotista työautoa ( kummallakin omat ) ja yksi ex-kesäauto, nykyinen projekti.

- Hurahdin liikuntaan tänä vuonna. Olen siis liikkunut aiemmin satunnaisesti mutta nykyään käyn eri jumpissa Bodypump yms. sekä käyn punttisalilla n.4-5 kertaa viikossa. 3 kertaa on jo aika vähän ja tulee huono omatunto.

- Tykkään laittaa ruokaa ja olen ihan ok siinä. Tykkäisin leipoa mutta en osaa tehdä edes pullataikinaa tai sämpylöitä. En jaksa yrittää koska kaikki menee pieleen. Niin ja olen ollut töissä kahvilassa ja käynyt Talouskoulun ;)

- Olen aika lapsellinen. Siis tosi lapsellinen ikäisekseni. Minulla on sairas huumorintaju jota kaikki ei ymmärrä mutta en tuo sitä ilmi kovin helposti.

- Olen jouluhullu. Kotiani en paljoa koristele mutta tykkään ostaa lahjoja, paketoida niitä ja haluan viettää joulun rauhassa perheen kesken.

- Olen kontrollifriikki. Kaiken pitää olla aina järjestyksessä ja kaikella on oma paikkansa. Olen sekaisin jos paikat ovat epäjärjestyksessä!
 
- En tykkää suomalaisesta musiikista. Vihaan kaikkea joka jää päähän soimaan esim. Jenni Vartiainen yms. joululauluista kyllä tykkään. Poikkeuksia on esim. Kotiteollisuus.

Haastan tähän lukijani joita kiinnostaa vastailla :) haaste on varmasti kiertänyt jo kaikki suomalaiset blogit joten en viitsi haastaa enää ketään :)

16 kommenttia:

  1. love ur xmas mani.. so cute.. MERRY CHRISTMAS & HAPPY NEW YEAR sweety!!

    VastaaPoista
  2. Valtaisan ihanat ja huurteiset =)

    VastaaPoista
  3. are very beautiful, the pattern is gorgeous!

    VastaaPoista
  4. Ihanat kynnet! :)
    Voi ei autofriikki! :D Meiltäkin löytyy 4 autoa, joista vanhin on jotain 50-60 lukujen väliltä ja "uusin" on jo -88 vuodelta, että vähän painottuu harrastus noihin vanhoihin autoihin kun avomies on autofriikki. ;) Minä taas en ole koskaan ymmärtänyt oikein mitään autoista, miulle riittää että pääsen paikasta A paikkaan B. :D

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet! Voi, joulufiilis vaan kasvaa :D

    http://www.megulinblogi.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. *O* gorgeous! I love the combo of designs <3

    VastaaPoista
  7. Hahaa, kerrankin löytyy joku jolla on yhtä sairas huumorintaju kun mulla XD D Meitä on harvassa!

    VastaaPoista
  8. Thriszha: Merry christmas and Happy new year Thriszha :)

    milipili: Kiitoksia :)

    Andreaa: Thanks :)

    Markétka: Thanks :)

    Rairuu: Autot ovat myös perheenjäseniä :) meillä on 70-luvulta pari, käyttikset 90-luvulta :)

    Meguli: Enää huominen töitä!!!!!!!! Sitten joulu <3

    Elina: Kiitos :)

    peripatetic33: Thanks :)

    serena_nuvola: Thanks :)

    Hannukkaz: Meitä on ja kaikille ei luonnetta paljasteta ;)

    VastaaPoista
  9. Mikset tekisi joskus autokynsiä, kun kerran autoista tykkäät :DDd

    VastaaPoista
  10. Hei!

    Haluaisin kysyä sellaista, että mistä yleensä tilaat nimenomaan OPI:n lakkoja? Tuo Head2toebeauty ei niitä ainakaan taida myydä, en ainakaan löytänyt...

    VastaaPoista
  11. strange: Harkitaan ;)

    Anonyymi: Transdesigniltä tai Nailetc:ltä...

    VastaaPoista
  12. Hei miten ne fauxnad jutut eroo konadeista? Ja voiko niita fauxnad laattoja käyttää konadien kanssa ? :D

    VastaaPoista
  13. Voi tietysti käyttää...ne eivät ole Konadin valmistamia laattoja vaan ns.feikkejä...eivät ole pyöreitä mutta muuten sama idea :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥