sunnuntai 5. joulukuuta 2010

100% Animal print Week - Water marble

Vesimarmorointia taas pitkästä aikaa. Nämä jopa onnistuivat! Hyvä minä :) kyllä se kannustaa kokeilemaan uudestaan kun tässä edes joskus onnistuu ;)
Marmoroinnissa China glaze White on White, Essie Mink muffs ja OPI Japanese rose garden.


 Vasen tassu ylhäällä ja oikea tassu alhaalla.


Bundle monster 04 laatta josta kissat sekä kalanruodot. Tassut Konad laatasta m10. Strassit Konad Pallet set 7.

Parhaiten onnistuneet kynnet:




 Mielestäni näissä viimeisissä kuvissa huomaa että uusi kamera tulee tarpeeseen. Kuvat on otettu salamalla ja kun kuvaa pienentää tarpeeksi niin huomaa miten luonnottoman näköisiä kuvat ovat.


Tässä uudella kameralla otettu kuva. Ennen en voinut kuvata kyseistä pöytää vasten koska salama valaisi kaiken pilalle. Uudessa kamerassa on enemmän toimintoja ja kyllä vaan, miljoonasti paremmat kuvat! 

Kuvan idea oli vain näyttää miten loppuun kaavin Essentia Naturalen puuterin :D tilasin uuden ja tuli tarpeeseen, entinen tuli käytettyä ja samassa merkissä pysyttyä :)

23 kommenttia:

  1. Kyllä, nämä on minustakin ehdottomasti tämän teemaviikon parhaat kynnet, aivan mahtavan suloiset! Ja todella kaunis vesimarmorointikin!

    VastaaPoista
  2. Nää on kyllä söpöimmät ikinä, onnistunu tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Tosi hienot, vielä vesimarmoroinnitki onnistu :=) Saakos taas äänestää mitkä oli parhaat niinkuin siinä suklaaviikossa? :D

    VastaaPoista
  4. Mahtavat kissakynnet! Todella hyvin mielestäni onnistuneet kaikin puolin. :)

    VastaaPoista
  5. Tois sun vesimarmorointi onnistui tosi hyvin! Tosi nätit värit ja hauska idea:)

    VastaaPoista
  6. Voi kääk miten söpösiä kisuja! Tosi hyvin tuo marmorointikin onnistunu :)

    VastaaPoista
  7. Ihanat! :) Nää on just semmoset suloiset mitä tarkoitin sanomalla, että sun kynsissä on aina jotain söpöä! :)

    VastaaPoista
  8. Mahtavat! Söpöläiset kisulaiset ja kaikki!

    VastaaPoista
  9. meow.. meow.. so cute.. i love the color combi u used for ur base polish

    VastaaPoista
  10. Parhaat kynnet tällä viikolla!! Ehdottomasti, vaikka oli ne leoparditki kyl hieanot...:)

    VastaaPoista
  11. Vau, hyvin onnistunut marmorointi! Pitäis itsekin kokeilla marmorointia, jos siinä sitten ajan kans oppis taitavaksi. :)

    VastaaPoista
  12. Niin sä käytät Essentia Naturalea, eli tykkäät ilmeisesti? :) Mä tilasin meinaan EN:n samplen Biodellystä samalla kun tilasin Madaraa. EN:n sivuillahan on ale, joten jos puuteri tuntuu hyvältä, taidan tilata sielä normikoon. Peittävyys mua eniten mietityttää, sitä saisi olla, koska mulla on niin epätasaisen värinen iho, jossa aknearpia ja näppyä. Osaatko sanoa millainen on Essentia Naturalen kabuki? Tuo on mun eka mineraalipuuteri ja jos tykästyn niin olisi kiva ostaa sit oikeanlainen välinekin. :)

    VastaaPoista
  13. Sori tuplakommentti, mut luin sun kirjoituksen EN:sta, siellähän tuli vastauksia mun pohdintoihin. :)Mattaisuus on plussaa myös, oon funtsinut mineraalien kuultavuutta myös.

    VastaaPoista
  14. Mattana pitää kasvot. Myös minulla on näppyjä ja punotuksia kasvoilla. Saan kaikki piiloon EN:n tuotteilla. EN kabukia ei minulla ole mutta siskoni tilasi sen. Ei ole valittanut joten varmasti on toiminut. Siskolla on couperosaa ja hänelle on riittänyt EN:n peittävyys, hänellä tosin on muuten parempi iho kuin mulla.

    Kiitos kaikille kynsiä kommentoneille :)

    VastaaPoista
  15. Okei, olit oikeassa: kyllä nämä kynnet voitti nuo edelliset :DDd♥

    VastaaPoista
  16. Olin viikonlopun Helsingissä, joten ei tullu käytyä täällä kurkkimassa kuvia, mut heti tänään oli jo tultava...

    SIIS OMG NOITA KISSAKYNSIÄ!!!!! Ihanat!!!! Mä olen harmitellu kun Konadin levyistä ei löytyny kissojen siluettikuvia, kalan ruotoja jne. :(

    VastaaPoista
  17. strange: Sitähän minäkin ;)

    Minna: Onneksi Bundlen laatoista löytyy :) minusta nuo kisukuviot on ihania <3

    VastaaPoista
  18. tuii mitenn suloset kynnet♥ taidanpa koittaa itekkin :--)

    VastaaPoista
  19. Mun tekis kanssa mieli marmoroida taas :)

    VastaaPoista
  20. eiks toi tekniikka kuluta lakkoja aika paljon tai sillain ??

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥