perjantai 24. syyskuuta 2010

CN testaa: Estelle & Thild seerumi


Minun lempparisarja luomuista, Estelle & Thild :) kiva päästä kokeilemaan sarjan uutta seerumia kuivalle ja aikuiselle iholle. Rose otto facial serum sisältää runsaasti hoitavia vitamiineja, antioksidantteja sekä rasvahappoja jotka antavat iholle energiaboostin vahvistaen ihon luonnollista vastustuskykyä ja estäen ennen aikaista kuivumista ja ikääntymistä. 

Pelkäsin tämän olevan lirumaista ja ohutta, hieman tahmaavaa seerumia jollainen tällä hetkellä käyttämäni REN on. Muita seerumeita en ole ikinä kokeillut. Olikin positiivista huomata että tämä on hyvin imeytyvää eikä jätä ihoa tahmaiseksi.
En tykkää seerumeiden tahmaisesta tunteesta jos haluaa laittaa vielä yövoiteen päälle. Tulee olo että nyt kaikkea meni liikaa ja tykkääkö iho, etenkään kun oma iho ei ole oikeastaan ikinä kovin kuiva, ehkä hieman pintakuiva.

Tässä on mieto tuoksu, ei siis ole täysin hajusteeton mutta ei sitä lupaakaan. Tässä ei ole parabeenejä, mineraaliöljyjä tai väriaineita.

Pullo itsessään on todella kaunis :) pullon koko on 30ml ja seerumin hinta on 46,90e. Mutta tämä muuten on riittoisaa! Tämä varmasti kestää minulla ensi talveen.

 

Minulle Estelle & Thild on ollut sopivin sarja luonnonmukaisista ihonhoitotuotteista. Hinnat ovat sopivat, tuotteet tehokkaita, hajusteettomia ( minulla siis Hajusteeton sarja ) sekä pullot yksinkertaisen tyylikkäitä. Pidän myös siitä että pullot eivät vuoda matkustaessa.  
Ainut miinus siitä että Estelle & Thild saisi olla helpommin saatavilla. Nyt sitä saa vain Kicksistä ja joudun ostamaan tätä aina varastoon kun käyn kaupungeissa joissa on Kicks. Höh. 

Mitä seerumeita teillä on käytössä?


7 kommenttia:

  1. Kovasti kaikki luomujutut kiinnostaisi, mitä luulet voiko tätä käyttää rasvaiselle ihollekin vai olisiko liikaa?
    Tällä hetkellä käytössä on Lumenen kirkastava tehohoito, se on tarkoitettu sekaiholle eikä jätä ihoa tahmaiseksi vaan imeytyy välittömästi ihoon. Tykkään kovasti!

    Kuten myös tykkään tästä blogista, joka kerta täytyy mainita :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon käyttänyt kans E&T:n hajusteetonta sarjaa, mut nyt tuotteet on jo loppu. Tuo Rose Otto kiinnostaisi ihan kokonaisuudessaankin. Nythän olisi se -20 % Kickseissä, pitäisiköhän käydä jotain hakemassa.;)Aika vähän on tulut seerumeita käytettyä, en tiedä miksi. Nyt oon käyttänyt muutaman päivän hyaluronihapposeerumia (iHerbistä)ja se tuntuu kyllä tosi hyvältä. Yöksi oon laittanut pelkästään sen, koska iho rasvoittuu niin pirusti yöllä, nyt ei ole ollut aamuisin ihan niin rasvainen.

    VastaaPoista
  3. Blush Overdone: Kyllä mullakin on aika rasvainen iho, välillä vähän kuivempi. Kyllä mä suosittelisin kosteuttamaan välillä kunnolla vaikka seerumin muodossa :) en usko että on liikaa koska tämä ei ole kovin tuhti tuote.
    Kiva että tykkäät, sun blogi oli kanssa kiva :)

    Ulpu: Kuulostaa hyvältä! Varmasti iHerbissä olisi vaikka mitä kivaa, pitäisi vähän lueskella ja tutkistella. Mitä tuo happoseerumi tekee ja onko se siis tarkoitettu rasvaiselle iholle?
    Hyödynnä ihmeessä Kicksin alennus :) sarjassahan oli joku öljy uutuuskin, mua kiinnostaa myös se.

    VastaaPoista
  4. Tuo seerumihan on pariaatteessa ikääntyvälle iholle, kiinteyttävä ja kosteuttava seerumi, jossa on siis hyaluronihapon lisäksi hyvät, kosteuttavat raaka-aineet muutenkin. Eli ei ole varsinaisesti rasvoittuvalle iholle, mutta koska se on öljytön tuote niin sopii hyvin rasvoittuvalle iholle kosteuttajaksi, etenkin pintakuivalle uskoisin olevan oikein hyvä. Olen lukenut, että siitä on ollut apua epäpuhtaallekin iholle, joten kokeilemisen arvoinen tuote mulle. Ja kun hintakin on niin edullinen tuolta rapakon takaa tilatessa niin mikä ettei.

    VastaaPoista
  5. Kiitos infosta! Kuulostaa hyvältä. Pitää tutustua tarkemmin :)

    VastaaPoista
  6. Plussat mielenkiintoisesta ja hyvin toteutetusta blogista :) Olen joskus ennenkin eksynyt sivuillesi, mutta sitten unohdin blogin nimen :D Nyt onneksi löysin takaisin.

    Minulla on käytössä Lumenen rauhoittava seerumi (joka tosin loppuu aivan kohta) ja olen tykännyt! Imeytyy nopeasti eikä jätä ihoa tahmaiseksi. En tiedä kuvittelenko, mutta jo parin päivän päästä iho tuntui ja näytti paremmalta vaikka ei muutenkaan mikään ongelma iho olekaan, lähinnä kuiva tms. Yllätyin positiivisesti kun kesällä huomasin kyseisen seerumin riittävän yksinään kasvojen kosteutukseen.

    Esittelemäsi Estelle & Thild kuulostaa hyvältä tuotteelta, tosin hinta ei kuulosta hyvältä näin opiskelijalle :D Muuten kyllä voisin ehdottomasti kokeilla jos saisin tuon purkin jostain käsiini.

    VastaaPoista
  7. ^Odottelet hyviä aleja ja hankit sen sitten :) muistahan nyt laittaa tämä blogi kirjanmerkkeihin ;D
    Aika moni kyllä on tuota Lumenea kehunut, itse en ole sitä kokeillut kun se ei varmasti iholleni sovi. Käytän nykyään vain luomuja :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥