tiistai 24. elokuuta 2010

Sirkusmeikkejä


Kelta-vihertävä meikki



Kasvot:
EDM Semi-Matte Base Fair 
Essentia Naturale Veil light 
 Essentia Naturale Concealer Light

Posket:
Essentia Naturale Sheer Radiance
Dior Pink lace 




Kulmat, rajaus ja ripset:
MAC Impeccable eye brow pencil Black
Lumene kulmakynä
Lumene Blueberry eyeliner
MF 2000 calories joka ei ole yhtään edukseen kuvissa. 
Ok arkeen mutta FLE on näyttävämpi!





Silmämeikki:
UDPP
MAC Bare study
Inglot paletti, L`oreal Golden beige, MAC Sweet & punchy ja Ben Nye Chartreuse

Huulet:
MAC English accent

Kelta-oranssi-punertava meikki


       Kulmat, rajaus ja ripset:
MAC Impeccable eye brow pencil Black
Lumenen kulmakynä
MF 2000 calories
UD Zero 

 Silmämeikki:
UDPP
MAC Bare study
Inglot paletti, L`oreal Golden beige ja Ben Nye Azalea


Turkoosi meikki mineraaleilla




 


Tähän meikkiin olen pettynyt. 

Pohjustin luomet UDPP:llä ja Gosh puikolla Dolphin.
Luomen sisänurkassa PL Tryst ja lopulla luomella PL Boy Toy. L`oreal Golden beige häivyttelyssä ja kulmaluulla.
MF 2000 calories ripsissä ja Lumene Blueberry rajauksena.

Sävyt erottuvat toisistaan purkeissa tosi hyvin, toinen on merellinen vihertävä turkoosi ja toinen tumma sinertävä duochroma. Mitä ne ovat luomella? Yhtä mössöä. Pyh.


Mikä oli suosikkisi?


 

Mikäs se täällä pilkottaa?
Uusista kosmisostoista pitkään odotettu Dior Misty Mauve. Tilasin Escentual.comista, sai vähän odotella että saivat lisää, tuli kyllä sitten ihan parissa päivässä ja ehjänä :) taidan meikata tällä viikonloppuna, työaamuina ei ole aikaa panostaa meikkikuviin :)
Moniko hankki tämän paletin? Mitä olette tykänneet?

21 kommenttia:

  1. Keltavihreä on tosi kaunis ja tuo rajaus sopii siihen tosi hyvin!

    VastaaPoista
  2. Ooooh, love it!! Will try to copy it sometime, if you don't mind.

    Hav a nice week.

    xoxo

    Pori

    VastaaPoista
  3. Ylin meikki on ihana! Pitääkin kokeilla joskus sen kopiointia... ;)

    VastaaPoista
  4. Jätän Misty Mauven väliin hyvillä mielin :) Sen sävyt eivät vain ole minun juttu. Vaikka kuvissa paletti näyttikin tosi kauniilta. Samoin käy ilmestyneelle design paletille. Molemmat kevään paletit ostaneelle tämä on iloinen päätös :)

    Toivon että tämä selväjärkisyys aiheuttaisi myös jatkossa sen että pystyn välttämään paletit jotka tiedän etteivät mulle oikein sovi. Sky Glow ja Pearl Glown olen jo laittanut myyntiin...

    VastaaPoista
  5. Oi, tykkäsin! Ensimmäinen meikki on oma suosikkini, vaikka vihreää vähän vieroksunkin. Kivan raikas, mutta ruskean kanssa ei liian räikeä.

    VastaaPoista
  6. mitä oot tykänny Inglotin meikeistä?

    VastaaPoista
  7. Ihania meikkejä! Näitä onkin kiva nähdä taas pitkästä aikaa (vai tuntuuko musta vaan, että nyt on ollut enempi kynsi- yms. postauksia?). Mun lemppari oli toi kelta-vihreä, ihana, tosi raikas! Turkoosi on periaatteessa myös aina ihqu, mut noi PL:n värit ei tosiaan erotu! Jään odottelemaan kuvia Misty Mauvesta, sitä ei multa (vielä ainakaan...) löydy.

    VastaaPoista
  8. Pidin paljon tuosta ensimmäisestä, kelta-vihertävästä meikistä. Ja tosi kivat värit tuossa Diorin paletissa!

    VastaaPoista
  9. Jee, meikkikuvia ja ihania!
    Misty on hankittu ja olen vähän jumittunutkin käyttämään vain sitä, se on mahtava, mutta ei voita suur-rakkauttani Night Butterflytä jolla voisi oikeastaan jo meikata koska kohta on syys.

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Kiitos, itsekin pidin meikistä tosi paljon ja rajaus terävöitti katsetta :)

    Poti: Thank you, It`s ok :)
    Have a nice week :)

    Mansikka: Kiitos, sopii tottakai :)

    Eiko: Viisas päätös jos siltä tuntuu. Designeriä en hankkinut kun ne ei ole mun juttu ehkäpä.
    Mä ostin vain CG:n keväällä :)

    .Nekku.: Kokeile vihreää, se on aivan ihana väri :) ei kannata vieroksua!

    Peikkotyttö: Mulla on vain tämä paletti mutta tykkään laadusta niin paljon että ostan toisen. Väriä lähtee siveltimeen helposti, ei tarvitse kuin painaa. Ja värit pysyvät luomella ja ovat riittoisia. Paletti on tukeva ja laadukas :)
    Tämän paletin ostin ihan sokkona, en itse ole Inglotilla ikinä käynyt kun asun kauempana. Olin tyytyväinen nettikuvien perusteella valittuun nappeihin :)

    Sara: Ei ole ollut meikkikuvia kyllä vähään aikaan. Ajattelinkin että on jo aikakin! Misty mauve kuvia tulee seuraavaksi. Kiva että tykkäsit näistä :)

    Inkalilja: Tämä Dior on todella ihana paletti :) en ole vielä kokeillut mutta tykkään jo silti :D

    milipili: Night butterflyssä on ne täydelliset violetit mulle joten se sopii ympäri vuoden :) Diorit on niin ihania kyllä :)

    VastaaPoista
  11. ihan sairaaaaaaaaan ihania nuo kaikki oli ♥ (: en osaa valita parasta! :D

    VastaaPoista
  12. Tuo Diorin paletti näyttää muuten ensimmäiseltä sellaiselta, jonka minäkin voisin ostaa. Hyvät toisiinsa sopivat sävyt. On aika lähellä kuitenkin omaa Lancômen Color Focus -palettia, 312 numeroltaan, jonka olen todennut oikein hyväksi arkimeikkiin matkalle mukaan. Kuva paletista http://www.perfumezilla.com/images_product/lancome-eye-care-4x1g-focus-palette-4-ombres-312-l-amante-du-matin-women.jpg

    Tuskinpa ihan heti saan Lancômeani loppumaan, mutta täytyy pitää tämä mielessä jos tuleekin tarve.

    VastaaPoista
  13. ^En muista jääkö Dior valikoimiin vai onko one shot. Mutta on tosi samis Lancomen kanssa, jos et harrasta keräilyä niin kannattaa harkita tarvitseeko tosiaan :)

    VastaaPoista
  14. The blue look is my favorite.Don't you just love the names of those two eyeshadows?

    I have been eyeing that Dior palette every since I received my Allure magazine last week! It is so pretty!

    VastaaPoista
  15. itse suorastaan rakastan Inglotia :) ensin olin hiukan skeptinen mut sit oli pakko koittaa :) ja mikä mahtava lahjaideakin :)

    VastaaPoista
  16. Starlight: Names are funny :D and I love Dior 5-couleurs palettes, they are my babies!

    Peikkotyttö: Kiitos vinkistä ;) kyllä mun on pakko kohta ostaa toinen paletti...

    VastaaPoista
  17. Oho, mä luulin jo kommentoineeni tätä eilen, sillä katsoin kuvat, mutta eipä täällä ollutkaan mun kommaa!

    Eka on mun suosikki, aivan mahtava! Ja miten upeasti olet saanut värit näkymään!

    Onkohan sulla sama Inglotin keltainen kuin mulla.....

    VastaaPoista
  18. ^474 on mun keltainen, onko sama? Ihan huippuhyvä :)
    Ei ole sun kommenttia tullut aiemmin, kiva että kommentoit uudelleen :) kiitokset :) mun suosikit oli toka ja eka.

    VastaaPoista
  19. Ootko muka pettyny tohon turkoosiin meikkiin????

    VastaaPoista
  20. ^Olin pettynyt koska värit ei eorttuneet toisistaan, tykkään aina kunnon kontrastista :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥