tiistai 22. kesäkuuta 2010

Violetit unelmat

Luomupaketissa sain myös Santen tuotteita. Sante on luomusarja joka toi markkinoille uudet luomusertifioidut aurinkotuotteet.
Itsellä on kasvovoide Sun cream ( SK 20 ) ja Sun lotion sensitive family & kids ( SK 15 ). Koko perheen suojavoiteen hinta on 24,70e ja kasvovoiteen hinta 19,20e.

Kasvovoide aurinkosuojalla oli erittäin toivottu tuote. Hankin Dr.Hauschkan Bronzing liquid värinesteen ja nyt voin sekoittaa sen aurinkosuojalliseen kasvovoiteeseen. Tällä saa kauniin hehkuvan ruskettuneen ihon ja rusketuksen määrää voi säätää. Minulle riittää Hauschkaa 1-1,5 painallusta.
Olen ennen sekoittanut tätä emulsiomaiseen päivävoiteeseen ja se ei ollut oikein toimiva. Emulsio rupesi kiiltämään melko pian iholla :(
Kokeilin tätä Santen Sun creamin kanssa ja yhdistelmä oli toimiva! Santen saa levittää äkkiä iholle, jämähtää nopeasti. Jäi hieman kulmakarvoihin ekalla kerralla kun en ollut kyllin nopea. Mutta tämä ei alkanut kiiltämään naamalla! Luojan kiitos! Iho oli tosi mattainen ja hyvä koko päivän. Tykkään ihan mielettömästi ja suosittelen!

Sun lotionissa on mielestäni erilainen tuoksu kuin aurinkovoiteissa yleensä. Tuoksuu toffeelta mutta ei liian voimakkaasti. Iho on hyvä suojata näin kesällä kun töissä on shortseissa ja t-paidassa. Voide imeytyi nopeasti eikä tahrannut. Kiva ettei tarvitse odotella kuivumista. Molemmissa tuotteissa on hyvä pumppupullo. Nämä oli Santen ekat tuotteet joita kokeilin ja olen tyytyväinen.


Näyttää tummalta mutta sopii myös tälläiselle kalpeanaamalle :)


Paketissa oli myös Peite-pohjustuskynä joita löytyy 4 sävyä. Minulla on sävy 1 ja kokeilin sitä peittämään silmänalusia ja ihon huonoja kohtia. Se oli täydellinen! Ja mikä parasta, ei pelkoa ihon kukkimisesta koska tämä on luomua! Kynä on sopivan kokoinen käsilaukkuun. Hintaa 12,10e mikä on mielestäni sopiva hinta tälle.
Luomiväritriossa on 3 sävyä, vaaleanpunaiset ja ruskea. Paletista lähti hyvin väriä. Muuten tuota peitekynää voi käyttää pohjustamassa silmämeikkiä. Sopii varsin hyvin pohjustajaksi ollen hieman tahmea. Kiva kokeilla luomumeikkejä :) triosta saa köyhtyä 17,80e ja valittavissa on 6 eri yhdistelmää. Heti rupesi kiinnostamaan muutkin paletit kun meikkasin tällä. Tämä tuoksuu! Ei meikit yleensä tuoksu! Jollekin makealle ja ihanalle :) hauskaa!


Täältä lisää Sante info.
http://sante.fi/


Swatchit...otin ne auringossa mutta meikkikuvat sisällä.



Helppo trio käyttää, roosa-vaaleanpunainen luomelle, ruskea varjostukseen ja vaalein kulmaluulle. Rajauksessa Lancomen musta kajal jonka päälle laitoin vielä paletin ruskeaa.
Ripsissä HR Lash queen. Paletti jää ehdottomasti käyttöön, tykkäsin laadusta vaikka tiedätte miten merkkiuskollinen olen ;) tällä saa hyvän ja nopean päivämeikin tai tarvittaessa tummempaa.



Hei katsotaan vielä mielettömät Konadoinnit mitkä tein!


China glaze Harmony
Konad laatta m81
China glaze Millennium ja 2030

13 kommenttia:

  1. Ooh, ihanan hohtava koostumus ! :) Lähikuvassa näyttää vähän rakeiselta ja epätasaiselta koostumukselta, mutta lieneekö sitten niin läheltä otettu kuva kyseessä?

    Olisi toivepostaus koskien sitä ihanaista Kat Von D:n vihreää palettia jota ainakaan pikaisen selauksen jälkeen ei ole näkynyt yhdessäkään meikissä... Vääryys! :D

    VastaaPoista
  2. Upeet kynnet!

    Mulla on viel aurinkorasvat ostamatta, tässä kesää odotellessa. Sante kuulostaa hyvälle.

    VastaaPoista
  3. Hienot konadoinnit. Mutta oli mulla muutakin asiaa...

    Olen ystävieni kanssa kehittelemässä uutta kynsileimasinlaattasarjaa. On ollut tosi hauskaa miettiä itse mitä kuvioita laattoihin haluaa.

    Mä olen lukenut tätä sun blogia jo kauan ja säästänyt aimo kasan rahaa sun lakkaesittelyiden ja nettikauppalinkkien ansiosta. Siksi haluan tarjota sulle (ja Nailphilelle, jonka blogista tykkään myös hurjasti) mahdollisuutta suunnitella oma leimasinlaatta.

    Jos innostuit, mailaa: jaana.nau at gmail.com

    VastaaPoista
  4. Ei voi olla totta! Olin juuri ajattellut ostavani tuon Santen kasvovoiteen, ja mietin kuinka hyvä sen on :) Olin kokeillut aikaisemmin vain testeripussukan verran Santen Sensitive spf 20-voidetta, joka teki omien käsivarsien ihon aika valkoiseksi, mutta se silti toimi. Ihanaa noissa on se, että ne imeytyvät nopeasti ja oikeasti jättävät mattapinnan! Eika ihoa ala kuumottaa auringossa niinkuin kemiallisissa aurinkosuojissa :) Mutta kiitos tästä, pitääkin vierailla paikallista luomukauppaa tässä lähiaikoina!

    VastaaPoista
  5. Millos se kysymyspostaus tulee? :)

    VastaaPoista
  6. lenorca: Ei ole rakeinen eikä huono. En tykkäisi muuten. Swatchit laitoin sormenpäällä ja jauhoisuus tuli siitä :)

    Kat Von D:tä olen käyttänyt, piti itsekin haeskella:

    http://charmingnails.blogspot.com/2009/12/really-like-kat-von-d.html

    http://charmingnails.blogspot.com/2009/12/meikkitutorial.html

    Fesi-fashion: Thank you :)

    milipili: Kiitos, kokeile ihmeessä :)

    Jaana: Voi apua! Ihanaa! Upea juttu, kiitoksia :) mailaan sulle :) olen ihan innoissani!

    Mirssiina: Kiva juttu että oli hyötyä :) Sante tekee kivan mattapinnan eikä iho kiillä, tykkään juuri sen takia.

    Malttamaton: Pian yritän laittaa sen :) malta odottaa.

    VastaaPoista
  7. Aah, ihanat kynnet!!!:P ... Toi Santen kasvovoide kuulostaa juuri oikealta minulle.. Tiedätkö yhtään mistä sitä kannattais ostaa, kun mä en ole oikein perehtynyt näihin luomutuotteisiin?

    VastaaPoista
  8. ^Lukaise mun Ihonhoito kategoria, mä tykkään Estelle & Thildistä eniten. Nämä Santet on myös kivoja kesällä mutta sarjassa on myös paljon muuta ;)

    VastaaPoista
  9. Upeet kynnet TAAS! Miten mulla tuli heti ekana kynsistä mieleen 70's show :D Aina sä onnistut!

    VastaaPoista
  10. Saako tuon Santen aurinkovoiteen päälle levitettyä mineraalipohjan nätisti?

    VastaaPoista
  11. ^En ole kokeillut, mutta laitan aina vähän mineraali peiteainetta, se levittyy ihan hyvin. Hassu nicki sulla :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥