keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

100% Pink week Part 2 - Pink flame

Pinkki viikko jatkuu Color club lakalla Pink flame. Koostumus on tutuin ja varmaan yleisin creme.
Joidenkin cremelakkojen kanssa minulla on ongelmia, saattavat kuivua hitaasti ja levittyä hieman epätasaisesti. Muistaakseni China glazen Lavender lingo on tosi paha!

Pink flame ei ole paha levittää vaan tosi hyvä. Tämä on hiukan iäkkäämpi lakka ja tämän korvasi uudessa Poptastic kokoelmassa ilmestynyt Peppermint twist. Kummatkin ovat identtisiä mun silmääni, kummatkin pinkki parhaimmistoa. Olin unohtanut miten hyvin tämä sopii ihonväriini ja pakko sanoa että rakastan. Lakkaa on kaksi kerrosta. Väri on vaan niin ihana muovinen Barbien pinkki. Toisen mielestä varmasti mauton jollakin mutta tämä on niin...niiin...syötävä!!!


Mulla on ihania kukkasia pihalla :)


Vähän taas infoa teille, poistun maisemista puolilta päivin ja palailen myöhään Torstaina kotiin. Palailen julkaisemaan kommentteja viimeistään Perjantaina mutta ei hätää, ajastin hoitaa teille päivitykset :) olen lakannut ahkerasti kynsiä ettei teidän tarvitse olla ilman lukemista vaikka minä olenkin Tallinnassa :) toivokaa ettei käy kuten Estonialle ja pääsen takaisin kotiin ostoskuormani kanssa!

5 kommenttia:

  1. ahh, pink week!! Loving this color :D

    VastaaPoista
  2. Happy shopping ja nätit kynnet!

    VastaaPoista
  3. Ihana lakka, mites en tätä oo vielä hankkinut? Täytyy pikaisesti korjata asia. :-) Ja ihan loistava tää pinkki viikko, odotan jo kieli pitkällä loppuviikon postauksia. Ihanaa Tallinnaa!

    VastaaPoista
  4. Kiitos, perillä ollaan jo, matka meni hyvin :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥