tiistai 29. kesäkuuta 2010

100% Pink week Part 2 - Caribbean temptation

Tästä starttaa taas Pinkki viikko käyntiin! Muistatko aiemman pinkin viikkoni? Silloin lakkasin eri pinkeillä koko viikon mutta nyt sama idea mutta käydään läpi joka päivä eri koostumus. Lisää haastetta peliin ;)


Ensin China glaze Caribbean temptation. Lakkaa on 2 kerrosta ja väri on räikeä kylmä fuchsia jossa vahva sininen häivähdys. Josta pääsemme ensimmäiseen koostumukseen joka on Flash.

Flash lakassa on aina jonkun värinen voimakas häivähdys. Tässä lakassa on sininen. Flash koostumus on jonkun toisen mielestä shimmer mutta minun mielestä shimmer on erilainen. Flashissa ei ole kimalteita, pelkkä väri. Voi olla hyvin vähän shimmeriä mutta se on lähes huomaamatonta. Shimmer lakassa shimmerin taas erottaa tosi hyvin.


Aluslakkana minulla on Poshe Nail treatment ja päällyslakkana Nubar Diamond.

4 kommenttia:

  1. Jee, mikä teemaviikko! :)

    Mistähän mahtaa johtua, että minulla ei toimi noi blogissasi olevat linkit, esim. tämän blogauksen linkki edelliseen pinkkiin viikkoon, eikä mitkään noista "You might also like:" -linkeistä. Olen myös monta kertaa meinannut kommentoida, mutta koko kommenttiboksi ei ole auennut, onneksi nyt sentään.

    Sitten yksi kysymys; tiedätkö olisiko jollain (mielellään kaupasta saatavalla) merkillä kynsinauhaöljyä sellaisessa pipettipullossa? Olen nyt saanut päähäni, että sellainen olisi kätevämpi, kuin tavallinen sivellinmallinen :)

    VastaaPoista
  2. Onpas hienoa, jos käyt tosiaan läpi kaikki nämä erilaiset "koostumukset"! Olen aina hukassa, kun pitäisi sanoa, mikä mikäkin lakka on. Kiitos jo ennakkoon, mahtava idea! :)

    VastaaPoista
  3. Ano: En kyllä osaa sanoa, johtuuko selaimesta tai nettiasetuksista? Mulla toimii monella eri koneella tai selaimella...
    En tiedä onko kaupassa pipetillä olevaa öljyä :)

    milipili: Se on :)

    Ano: En käy ihan kaikkia mutta 7 kyllä :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥