tiistai 4. toukokuuta 2010

Gasoline


Sokoksella käydessäni nappasin mukaan Gosh Gasoline lakan. Goshilla on hyvä valikoima edullisia ja hyvin toimivia lakkoja. Minulla on itselläni 3 sävyä ja varmasti ostan lisää jos tulee jotain kivoja. Väreissä on erikoisempia sävyjä eikä aina vain taviksia. Ottakaahan muut markettisarjat Goshista mallia :)

Ostokseni Gasoline on syvä purppura-violetti jossa on pieniä glittereitä. Lakkaa 3 kerrosta, levittyi melko hyvin eikä peitä tasaisesti vähemmillä kerroksilla. Tosi kaunis lakka, muistuttaa OPI DS Royalia jota en raaski käyttää kun pelkään vajumista :)


Gasoline oikein huusi seurakseen koristeluja. Duunailin käsinmaalaukset siveltimellä. Käytin valkeaa ja kultaista koristelulakkaa ( Color club ) ja lisäsin kultaisia timantteja.

8 kommenttia:

  1. Mulla on myös muutama Goshin lakka (mm tuo Gasoline) ja olen tykännyt niistä tosi paljon. Ehkä lakat on himpun verran liian ohkaisia, kerroksia saa sutia aika monta, mutta muuten ei ole valittamista. Pullotkin tyylikkäitä :)

    VastaaPoista
  2. Käsin maalatut kuviot on vaan niin kauniita! Näyttää niin hemmetin vaikeelta etten ole edes viitsinyt kokeilla :)

    VastaaPoista
  3. Multa löytyy myös tuo GOSHin Gasoline! Ollut jo jonkin aikaa kokoelmissa..ihana lakka!:)

    VastaaPoista
  4. Goshilla on kyl hyvännäköisiä lakkoja, tuo on upee!

    VastaaPoista
  5. HeidiB: Kyllähän näitä saa suditella, eipähän tule tekemisen puutetta ;)

    Weezer: Thanks my darling, vakaa käsi ja rautaiset hermot = onnistunut lopputulos ;) mulla vaan ei ole kumpaakaan.

    Anna: Olen samaa mieltä. Tosi kaunis eikä jää käyttämättä vaikka edustaa pulilakkoja :)

    Glitter: Mä tykkään kanssa :)

    VastaaPoista
  6. Lovely shade, I love the design you made on it :)

    VastaaPoista
  7. milipili: Gosh on kiva merkki :)

    Ayuu: Thank you :) shade is beautiful :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥