lauantai 24. huhtikuuta 2010

Mardi gras swatches

Huomaathan että olen ottanut nämä kuvat ennen kirppistä, en tietenkään myynnin jälkeen ole enää avannut :)



Jester ate the king cake
Kirkas keltainen. 3 kerrosta. Vaatii kerrostuksen pitkissä kynsissä, on hieman ohuempaa ja läpikuultavampaa kuin muut lakat.


Shake it to the samba
Pastellinen persikka, 2 kerrosta. Tässä näkyy aika helposti siveltimen vedot ja kynnen epätasaisuus. Kaunis väri silti, muistuttaa China glazen Peachy keeniä.

Blame it on fat tuesday
Raikas metsänvihreä, hieman raikkaampi kuin kuvassa. 2 kerrosta. Hyvä kuivumaan.


Hauskinta asiassa on se että näiden koostumus oli matta H2T sivujen mukaan. Mä en näissä näe mattaa. Voisi sanoa että olin vähän pettynyt! Ennen en ikinä ole erehtynyt tilatessa näin paljoa!

Kävi toinenkin moka tilatessa. Tilasin yhden ihanan vaaleanpunaisen ( vaikka ei pitäisi ) ja sen tullessa tajusin että mulla on ollut se ja olen antanut pois inhotessani väriä. Hyvä minä. Melko turha tilaus siis.

Onko teille käynyt ikinä tälläisiä mokia tai ns.turhia tilauksia?


EOTD:

Pohjustus UDPP ja Gosh Love that platinum!
Luomella BN Ice, BN Silver grey, MSCHIC skunkkiluomari ja BN Azalea



Melko voimakas meikki tuli, sopinee illaksi paremmin. Minä kyllä kävin rohkeasti kaupungilla tällä :D

9 kommenttia:

  1. Ihana meikki! Ostin juuri muuten sen lancomen paletin, mikä sultakin löytyy, missä pinkkejä ja mustaa. Olis muuten ihanaa saada meikkikuvia ennen vappua, vaikka kokoelma vanhoista rajuimmista meikeistä, inspiraatioksi!

    VastaaPoista
  2. Weezer: Se onkin tosi kiva paletti! Jos laitan sulle tähän linkkiä, käykö se?

    http://charmingnails.blogspot.com/search/label/Meikkikuvat

    Kun selaat vähän noita, sieltä löytyy vähän tummempiakin meikkejä. Mulla on niin paljon meikkikuvia täällä etten osaa valita
    parhaimpia mutta nämä Lancomet tsekkaa ainakin:

    http://charmingnails.blogspot.com/2009/05/pink-punk-and-black.html

    http://charmingnails.blogspot.com/2010/02/pink-punk-and-black.html

    VastaaPoista
  3. Mattaa? :P
    Ihana meikki taas kerran. Meillä on hyvin samanlainen silmän muoto, on mukavaa, kun voi kopsata sun meikin suoraa, ja tietää, ettei tule hutia:)
    Kysymyskin mulla on: Muistaakseni sulla on Chanelin Narcisse poskipuna? Ostin omani ebaysta vuosi sitten, hintaa en muista, mutta vasta nyt olen alkanut epäillä aitoutta. Puna HAISEE. Ei pahalle, mutta voimakkaalle, parfyymille. Väri näyttää oikealta, mutta sitä ei paljoakaan irtoa...vaikka vaaleahan tuo on. Kopio, mitä arvelet?

    VastaaPoista
  4. Basu: Kyllä, mattaa :)
    Kiva että meikeistä on apua!

    Mulla ei ole Narcissea. Jotkut meikit kyllä haisee voimakkaasti "mummomeikille". Eikä punan päälle ole päässyt rasvaa iholta että kovettaisi pinnan?
    Mulla ei ole mitään kokemusta Chanelin feikeistä, itse googlettaisin tai vertaisin varmasti aitoon. Oliko edes sikahalpa kun ostit ja myyjän palautteet?

    Harmi kun Glowing me, glowing you blogia ei enää ole, sen pitäjällä oli Narcisse puna :)

    VastaaPoista
  5. Upee meikki!
    Tollasesta matta-jutusta pitäis jo laittaa mailia, noihan on cremejä.

    VastaaPoista
  6. Kiva meikki, aion kokeilla jotain samantyylistä! Myös na "kiinalaiset"kynnet oli kivat ja sain niistäkin inspiksen itselle! Kiitos!! :)

    VastaaPoista
  7. milipili: No niin arvaa olinki pettynyt mutta onneksi kirppisostajat sai nyt itselleen kesäisiä cremesävyjä eikä jääneet mulle pyörimään :)

    Haidi: Kiitos sulle :) mukavaa olla inspiraation lähteenä.

    VastaaPoista
  8. Luoja miten upea meikki! Vähänkö ihana tuo pinkki sävy!

    VastaaPoista
  9. Sanni: Kiitos :) aika voimakas tosin että iltamenoihin parempi :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥