perjantai 12. maaliskuuta 2010

Tytöt, nämä kynnet Blingaa!



Kynnelle ensin China glazen Kaleidoscope lakkaa It`s my turn. Vapaalla kädellä pahemmin mitään suunnittelematta viivoja koristelakoilla. Kärkiin pienelle osalle China glazen megahippu lakkaa Solar flare. Isompia glittereitä et löydä mistään!

Ilmoitusasiaa.
Olen suunnitellut pientä kilpailua :) on siis aika kaivaa Konadit esiin. Tarvitset tähän myös Color clubin lakkoja. Kilpailu on kansainvälinen! Järjestän tämän heti kun minulla on aikaa paneutua asiaan.
Palkinnot ei ole mitä tahansa! Luvassa uusia Konad laattoja, Color clubin kynsilakkoja muutamasta eri kokoelmasta. Valitsen useamman voittajan. Aiheena on kynnen koristelua joista 3 parasta voittaa, sekä saatte tehdä minulle uuden bannerin! Nykyisessä ei ole vikaa, olen kiitollinen sen kivalle tekijälle. Mutta ehkä kaipaan jo vaihtelua ja enemmän ihan omannäköistä banneria. Banneri voittajalle luvassa kasa Color clubin lakkoja. Osa lakoista on uusia ja osa kerran swatchattuja.

Mutta palataan asiaan hiukan myöhemmin ;) kuulostaako yhtään osallistumisen arvoiselta? Mä ainakin odotan innolla mitä kynsiä ja bannereita väsäätte mulle! Mutta älkää vielä hyppikö datatuoleistanne kattoon, kilpailu ei vielä ala mutta pistäkää idea korvan taakse :)

24 kommenttia:

  1. Kilpailu kuulostaa suorastaan loistavalta! :) Kyllä voisinkin osallistua.

    Niin ja aivan upeat nuo kynnet!

    VastaaPoista
  2. Hehe, näillä kynnenkoristelu- tai bannerintekotaidoilla ei juuri juhlita mutta jopas on tosiaan bling-kynnet :D

    Pitäisikös minunkin tehdä bannerikisa? Hmm...

    VastaaPoista
  3. *pissii allensa*

    Mahtiblingit perjantain kunniaksi!

    VastaaPoista
  4. Miin: Kiitos ja osallistu ihmeessä :)

    Nea: Mä en osaa tehdä banneria ja olin kateudesta vihreä kun näin Inkiväärille tehdyt upeat bannerit. Ajattelin jos joku haluaisi tehdä minulle yhtä hienon. Mulla on ylimääräisiä lakkoja jotka ajattelin sitten jakaa palkintoina ;)

    Fairy: No no, yksi päivä pyörtyilit ja nyt pissit ;D perjantai on kiva päivä :)

    VastaaPoista
  5. Vau mitkä bling blingit :) Kisa kuulostaa kivalta, tosin toi bannerin teko taito ei oo ihan mahtavin. Mistä muuten kannattaisi hommata noita Nail artin lakkoja?

    VastaaPoista
  6. Oho! No on todellakin blingit :P kivat. Jäi vaan kisassa hämäämään, että tarvitseeko kisaaja siis ColorClubin lakkoja? Höh.. ei ole :D

    VastaaPoista
  7. Mipa: Mä ostan Cesarilta koristelulakat:
    http://www.cesarsshop.fi/club-linerit-c-55_104.html

    Saa myös eBaystä mutta niistä en tykännyt, haisevat tosi pahalta!

    Laura: Mielellään tarvitsee ;)

    VastaaPoista
  8. Höh olisin mielelläni voinut osallistua, ja onhan CC:n lakat myöskin ihania joita mielelläni omistaisin... Harmi vaan ettei tämän kuun budjetti veny uusille lakoille (ainakaan niille suunnitelmille mitä pääni vilisee tällä hetkellä...)
    :\

    VastaaPoista
  9. On Kyllä Blingiä kerrakseen ;)Mulla on rakennekynnet ja maanantaina on taas huolto. Kova on valinnan vaikeus siitä millaisia kynsiä taas seuraavat 4vkoa haluaa tuijotella..

    Saanko lisätä sinut blogilistalleni?

    VastaaPoista
  10. Timangy: Mä harkitsen tuota vielä, ainakin vois saada 2 kisaääntä jos käyttää Color clubeja. Tässä on ideana se kun palkintona on CC:ja niin niitä pitäisi kisassakin käyttää :)

    Läpi lasien: Totta kai saat lisätä, kiitos vaan :)
    Ehkä otat bling kynnet itsellesi?

    VastaaPoista
  11. Mä jotenkin himoitsen niitä pastellisia leopardi-kynsiä..mut oikeesti mä kyllästyn niin nopsaan et ehkä otan jotkut ranskalaiset ja yhteen/kahteen kynteen kuvio.

    Oi kun omat kynnet oliskin ees jotenkin kestävät,mutta nää on ihan paperia ja olen kokeillut vahvistavia aineita/lakkoja. Ei tunnu mikään auttavan. Rakennekynnet on mun pelastus =)

    VastaaPoista
  12. Läpi lasien: Hyvä että olet lytänyt niistä pelastuksen :) leopardit ois kanssa ihanat. Hyvä idea ottaa koristelut muutamaan kynteen jos tuntuu ettei jaksa katsella ;)

    VastaaPoista
  13. Oon niin kauan ihastellut täälä aina näitä sun lakkauksia, että piti itekki tilata viimein kokeeksi yks Konad-laatta ja ne tarvittavat välineet, Nelly.comista tilasin. Ja niillä oli paljo helpompaa tehä koristeluja kuin olin ajatellu, niin nyt tietysti tekee hirveästi mieli hommata muitaki hienoja kuviolaattoja.
    Huomasin, että tämmösellä sivulla kuin www.naildesigneurodiscountsuomi.com on nuo paljo halvempia kuin nellyssä, ja valikoimaki paljo parempi, niin onko sulla mitään kokemusta tuosta kaupasta? Tai varmaan tilaat noita usein ulkomailta, mutta vaikuttasko tuo semmoselta että sieltä uskaltais tilata...

    VastaaPoista
  14. Majayna: Mä en ole Nellystä tai eurosta ikinä tilannut mutta tiedän että muut on tilanneet :) eli kyllä se vissiin ihan luotettava kauppa on.
    Kiva että pääsit mukaan Konadin maailmaan :)

    VastaaPoista
  15. Ihana kilpailu ja ihanat palkinnot. Harmi vaan en voi osallistua :'( En omista color clupin lakkoja ollenkaan, eikä nyt ole aikaa eikä rahaa tilata niitä mistään (en ole ikinä tilannut enkä ostanut niitä, joiten en tiedä niistä mitään)

    Olisiko mahdollista osallistua ihan tavallisilla lakoilla (tai siis tavallisilla ja tavallisilla, siis ei color clubin omilla?? :D)

    VastaaPoista
  16. Pinja: Mä vielä harkitsen mutta teen varmaan niin että voi osallistua muillakin mutta Color clubeilla osallistuvat saa 2 arpalipuketta :)
    Mutta jos voitat niin sithän saat tästä ekat Color clubin lakkasi ;)

    VastaaPoista
  17. Voi vitsi, kyllä kuulostaa houkuttelevalta! Mutta jotenkin kuitenkin luulen ettei taitoni ihan vielä riitä tälle tasolle.. Ja vielä kaiken lisäksi, omat kynteni on niin lyhyitä että sekään ei oikeen taida sopia kisaan :<

    VastaaPoista
  18. Ei ole väliä onko pitkät vai lyhyet kynnet kunhan ne Blingaa ;)

    VastaaPoista
  19. Innostuin aivan hirveesti kynsien koristelusta, kun olin Thaimaassa lomalla. Pitääpä osallistua kisaan, vaikka taitoni eivät taida ihan riittää. Joko kilpailun ajankohta ois selvillä?

    VastaaPoista
  20. Anne: Mä yritän viikonloppuna julistaa kilpailun alkaneeksi :)

    VastaaPoista
  21. Minustakin olisi kiva jos tavallisillakin kynsilakoilla voisi osallistua! :)

    VastaaPoista
  22. Kysmys: Tämä siis ilmeisesti on kilpailu eikä arvonta? :) Kun mietin, että miten Color clubilaiset saavat 2 arpalipuketta, jos voittajat valitaan ? :)

    VastaaPoista
  23. Jonna: Joo mä en ole vielä ihan päättänyt tuota miten toimin :) mutta Color clubeilla osallistuvat ois etusijalla :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥