sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Too much make-up?

Toki minä mietin joskus, onko minulla liikaa meikkejä? Se tulee aina silloin mieleen kun huomaan että "Ai mulla oli tämäkin"...ja milloin olen tällä viimeksi meikannut...

MAC Notoriety nelikko. Ostettu 09 kesällä. Käytetty 1 kerta. Ei mitään vikaa, ihanat värit. En osaa selittää miksi ei tule käytettyä :/


MAC Chromezone III paletti. Selitän käytön puutteen mattaväreillä. Vain tuo valkea on kimalteinen. En ole ihan sinuiksi tämän kanssa vielä päässyt. Vaikka tuossa on ihana lila-vaaleanpunainen väri.


MAC Mineralize luomivärit. Näitäkin tulee osteltua ja kivasti näistä pigmenttiäkin lähtee. Fresh green mix on ihana ja Hot contrastin mustaa käytän usein.
Jossain vaiheessa nämä ärsyttivät silmiäni ja pidin taukoa mutta nyt olisi syytä palata näihin.


MAC Mineralize poskipunat Moon river ja Daft pink. Okei, MR on enemmän korostustuote mutta Daft pinkin ostin kyllä poskipunaksi. On vaan niin jumalattoman hohtava! En voi käyttää, menee enemmän korostuksena. Siltikin nämä on jääneet ihan muutamalle käytölle...


Siirrytään halpiskosmetiikkaan ja vanhaan kunnon Anytimeen :D on nämä pikkutriot ihan ok. Meikkifriikin uran alussa näitä tuli käytettyä ihan kuopalle asti! Ihan hyvin on pigmenttiä. Nykyään nämä ovat jo museokamaa melkein ja en sen takia näitä hävitä :)


Lopuksi muutama viisikko joiden suhteen pitää ottaa itseään niskasta kiinni. Smoky miniviisikkoa olen kerran käyttänyt ja tuliko tämä vuosi sitten ainakin?
EL ja ER on myös niin vähällä käytöllä vaikka ovat tosi kauniita ja ei ole mitään vikaa. Välillä on päiviä jolloin näitä käytän mutta ihmettelen miksi en meikkaa näillä useammin.


Onko teillä meikkejä joiden käytön suhteen on petrattava?

Kävin eilen parturissa ja samalla vähän shoppailemassa.
Mukaan tarttui OPI Banana bandanna lakka jota olen pitkään himoinnut. Hintaa huikeat 5e!!! Lisäksi ostin pitkään miettimäni Goshin lakan Golden dragon. Tätäkin olen kuukausia katsellut ja nyt se tarttui mukaan. Suosittelen Goshin kynsilakkoja, niissä on kivoja sävyjä kun yleisesti markettilakat on puleja ja tylsiä. Goshin lakat maksaa 8,90e.

Ostin myös Nivean Lemon oil suihkugeelin, mulla on ennestään tästä se öljyversio. Olen tykännyt siitä tosi paljon koska se on hauskan tuntuinen iholla mutta huuhtoutuu helposti pois. Iho jää myös kivan kosteutetuksi.

Ja siitä puheen ollen, olen jo hiukan valmistautunut kesään. Korres Aloe vera Body milk on nannaa iholle auringon jälkeen. Vielä ei ole aurinkoa ja solariumiin en ole uskaltanut mennä vaikka haluan ( pelkään syöpää ) niin olen tyytynyt rasvaamaan tällä sääret ja kädet suihkun jälkeen. Voide on sellainen mitä voiteelta haen, eli nopeasti imeytyvä eikä jätä ihoa inhottavan tuntuiseksi. Mikä parasta, tämä on luonnonmukainen tuote. Kesällä tehokkaammassa käytössä varmastikin. Aloe vera rauhoittaa ihoa ja etenkin säärikarvojen ajelun jälkeen tämä on perusvoidetta parempi.


Puhuin myös uudesta viisikosta. Tämä on ollut aina ostan, en osta, ostan harkinnassa ja nyt ostin kun halvalla sain!

Parisian lights viisikko. Ei ole ollut vielä kokeilussa mutta ihan hyvä nudepaletti, en usko että tällä räväkkää meikkiä saa mutta katsotaan kunhan saan kokeiltua :)


Onko teillä tätä, millaisia väriyhdistelmiä olette kokeilleet?

17 kommenttia:

  1. Mulla on järkyttävä kasa kanssa ihania meikkejä, vasta pari kuukautta sitten tilasin itelleni Coastal Scentsin perinteisen 88 paletin, mutta harvoin tulee käytettyä. En oo yhtään aamuihminen, joten hutaisen vaan jotain naamaan ja se siitä. Juhliin sitten oikeesti meikkaan kunnolla.

    VastaaPoista
  2. Itse olen muutamat viime päivät miettinyt ihan samaa... Olenkin päättänyt luopua muutamista jutuista, jotka vaan turhaan on omissa varastoissa... Muutama diorin viisikko, joita en käytä ikinä ja narsin orgasm (ei sovi yhtään mun ihon sävylle). Sitten voi täyttää varastoja taas sellasella mitä varmasti käyttää! (mm. sugarpill tilaus matkalla!)

    VastaaPoista
  3. Löytyyhän noita meikkejä, joita en ole ahkerasti käyttänyt, mutta ei mitään joka olisi täysin unhoitettu. Tai no ehkä jotkut Lorkun triot.

    PL on kaunis, laitan värillisen pohjustuksen alle kuten Goshin Love that brown tai Mad mineralsin Immortal voidemaisen. Lätkin kaikki luomelle, tummin viimeiseksi =) Meikistä tulee vaalea, muttei tylsä ja huomaamaton.

    VastaaPoista
  4. Joo, on noita meikkejä lojumassa. Onneksi en oo ostanu mitään kalliita merkkejä, joten periaatteessa nuo raaskii lopulta nakata roskiinkin. Mutta ei meikkejä saa heittää pois x)

    Tilasin vasta Coastal Scentsiltä ison luomiväripaletin, joten ihan ku tarvisin enää muita :D Mutta silti himoitsen. Ei oo helppoa...

    Muutto on viikon päästä, joten pitää käydä meikkivarastoja vähän läpi.

    VastaaPoista
  5. Tosi kauniita nuo Macin paletit. millaisessa hintaluokassa neljän sävyn paletit tavallisesti on?

    Mulla on vähän sama juttu tuon käytettävyyden kanssa. Diorin paletteja on useita, vaikka sinun kokoelmaan ei ihan ylläkään. Siltikin huomaan käyttäväni vain tiettyjä paletteja ja yhdistelmiä.

    Valinnan varaa kyllä on, mutta jotenkin sitä urautuu...

    VastaaPoista
  6. Mulla ei juurikaan sellasia meikkejä ole, mitä en käyttäisi, onneksi. Olen tarkoituksella yrittänyt pitää silmä- ja huulimeikkejen määrän minimissä ja ostanut lisää lähinnä sillä periaatteella että vaan jos jotain loppuu tai löydän jotain kivaa ja hyödyllistä jota mulla ei vielä ole. Mulla on kolme duo/trio-luomiväripalettia ja yks sellanen mistä löytyy varmaan 15 erilaista väriä ja niillä pärjään suht hyvin enkä joudu potemaan huonoa omatuntoa. Huulipuniakin löytyy vaan kolme, niitä voisi olla enemmänkin, mutta ei ole tullut vielä vastaan niin houkuttelevia ettenkö olis voinut olla ostamatta :)

    VastaaPoista
  7. Minä maikkaan aika vähän. Laitan kajaalia, ripsiväriä ja puuteria. Luomivärejä on paljon mutta ei tule käytettyä :S

    VastaaPoista
  8. Meguli: Mä herään siksi aamusta aikaisin että ehdin meikata. Meikkien vuoksi on uhrauduttava...en kyllä aina panostaa, menen vain meikkipohja + ripsari linjalla...
    Toivon että olisi aamuisin enemmän aikaa.

    Weezer: Mistä viisikoista meinasit luopua?

    milipili: Kyllä sulta ihan varmasti löytyy, varmaan enemmän meikkejä kun mulla :D
    Ruskeaa pohjustajaa voisi kyllä kokeilla PL:n alle.

    norppa: Muutto on pakollinen juttu jolloin on käytävä turhaa krääsää läpi :) on mullakin 3 isoa luomiväripalettia mutta eihän noita tule käytettyä :S

    Eiko: Satunnaisesti kokoelmissa tulee näitä paletteja. Ne taitaa maksaa n.30e, ihan tarkkaan en valitettavasti nyt muista :/
    Niitähän voi koota myös itse ostamalla Refill paletin ja siihen nappeja. Minusta paletit on aina parhaita!

    redshift: Minäkin olin joskus noin järkevä. Enää tuohon ei voi pyrkiä kun ei pysty mistään luopumaan.

    Aino-Pappa: Nyt alat opetella luomivärin käyttöä :) en suinkaan yllytä huonoille teille ja ostohimotuksiin...

    VastaaPoista
  9. Electric lights, sky glow ja night butterfly... sky glow oli eka dior, ja EL oli pakko saada, siniset ei vaan oo mut juttu. Night butterflyta en oo tainnu kertaakaan kunnolla käyttää...

    VastaaPoista
  10. Weezer: Night butterfly on kyllä ihana. Ihan paras noista :) Sky glowta mulla ei ole mutta onneks se on niin identtinen Silver goddessin kanssa että korvaa sen :) EL on ihana mutta...en tajua miksi sitä ei tule käytettyä?

    VastaaPoista
  11. Mullakin on jäänyt Sky Glow vähälle käytölle vaikka värien pitäisi omia silmiä imarrellakin. Hamsterin vikaa on kuitenkin sillä en ole ainakaan vielä palettia kuitenkaan pois valmis myymään.

    Kahta muuta (EL ja NB) mulla ei olekaan. Sinisistä paleteista ostin hiljattain mascara pakkauksen jotta saisin Twilightin miniviisikkona. Twilight on kuitenkin testaamatta vielä :D Pikaisesti ajatus on, että värit on "ihan kivat" ja mulle riittää mini koko siitä paletista.

    VastaaPoista
  12. Eiko: Twilight on ihana! Kannattaa niitä meikkejä vähän jemmailla kun vaikka vuoden päästä nyt inhoamasi sävy saattaa ollakin juuri se mitä etsit ;)

    VastaaPoista
  13. Mistä toi OPI löytyi noin halvalla?! :O

    VastaaPoista
  14. ninni: Erään kaupungin Sokos emotion myymälästä :) vein viimeisen...oli siellä iso läjä OPIa niin halvalla.

    VastaaPoista
  15. Ihonhoitotuotteiden puolella sitten oonkin melkonen hamsteri :D Onneks meikkiasiat sentään pysyy järkevissä mittasuhteissa.

    VastaaPoista
  16. Et todellakaan ole ainoa, jolla on liikaa kosmiksia.. valitettavasti. :/ Olen kyllä oppinut aiempaa helpommin myymään tai antamaan pois niitä juttuja, mitä ei itse tule käytettyä, mutta kun se kokoelma kasvaa toisesta päästä kahta kauheammin, ni ei paljoa auta. :p

    Esmes tuo Notoriety ja Natural Flare quadit löytyy multakin ja muutaman kerran oon molempia käyttänyt :D

    VastaaPoista
  17. redshift: Hihih, ihonhoitotuotteita löytyy kyllä minultakin, sekä shampoita jne...

    Hanna: Tuttu tunne...parista jutusta osaa aina luopua mutta tilalle tulee parikymmentä...

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥