torstai 4. maaliskuuta 2010

Savita

Savita on kaunis violetti pinkillä hohdolla. Mun mielestä ihan älyttömän ihana ja kaunis. Varmaan parhaita mattalakkojani! Katsokaa nyt, siis niin älyttömän ihana!!! 2 kerrosta, hyvin helppo levittää.


En kuitenkaan uskaltanut mennä töihin mattakynsillä koska mattakynnet ei pysy kovin pitkään ilman että repeilee kärjistä. Ainakaan mulla, miten on muilla?

Laitoin Seche viten pikakuivattajan päälle. Kovin on kaunis myös kiillolla.


Silmissä Mäkkiä.

Pohjustus MAC Paint pot Moss scape.
Luomella sävyt Sumptuous olive, Top knot ulkonurkka, Satin taupe ulkonurkka ja Hypnotizing luomivaossa. Valitsin sisänurkkaan ja kulmaluulle ihanan Couleur caramelin 101 sävyn.


Huomenna vilkaistaan uutta Color clubin kokoelmaa! Se on aika ihana ;)

14 kommenttia:

  1. Oi oi, nyt on upeat kynnet ja meikki! Zoyalla on kivasti lakkojen nimet naisten nimiä. Savita on tosiaan kovin kaunis. Minulla mattalakat kestävät ihan moitteettomia parisen päivää, sitten vähän jo pinta repeilee kärjistä ja juuresta.

    Vihreät silmämeikit ovat ikisuosikkejani. Etenkin nuo khaki-kullertavat, nami. :)

    VastaaPoista
  2. Oi miten kaunis liila! Siis toimii sekä matattuna että kiillolla :)

    VastaaPoista
  3. Kaunis on! Mulla tuo Savita on pysynyt ihan kohtuu hyvin mattalakaksi. Mutta kaunis se on kyllä päällyslakallakin. Odotan jo huomista CC-postausta! :-)

    VastaaPoista
  4. Missä noita Zoyan lakkoja on mynnissä? En ole missään törmännyt :)

    Toi Savita on kyllä upea väri, mutta taitaa tarvita juuri tuollaiset metrin kynnet näyttääkseen upealta :D

    VastaaPoista
  5. Mää niin tykkään sun meikeist, ihana jälleen!

    Ja mahtava lakka, nami! Pysyykö mitenkä hyvin jos ensin oon matannu ja sitten päätenkin lakata tavallisella päällyslakalla päälle?

    VastaaPoista
  6. Ihan jäätävän ihana tuo Savita.... Tuon voisi kyllä laittaa hankintalistalle!

    VastaaPoista
  7. Kiitoksia!

    Zoyal lakkoja ei taida saada suomesta, olen tilannut Nail de Royalesta :)

    Yleensä mulla pysyy päivän nämä matat ja sitten laitan päällyslakan päälle. Näin OPIn ja Zoyal kohdalla, sekä Nubarin :)

    VastaaPoista
  8. On siinä kyllä yksi kauneimmista liloista mitä olen nähnyt!

    VastaaPoista
  9. Hei :)) Mun on pakko kysyä, että onko sulla ihan oikeet kynnet? :) Ne on niin ihanan pitkät ja täydelliset <3

    VastaaPoista
  10. On nämä ihan omat ja rakkaat :) välillä lyhennän kun kasvavat pitkiksi.

    VastaaPoista
  11. Olisi ollut kiva nähdä tuo meikki myös silmät auki! Näyttää tosi kivalta!

    Ja kysyin jo aiemmin, mutta et varmaan enää huomannut eli voiko noita Color Clubin lakkoja käyttää Konadin koristeluihin, vaikka tiedän, että niitä Konadin omia lakkoja suositellaankin tietty mieluiten?

    Täytyy kyllä sanoa, et tää on mun yksi lempiblogi! Nuo lakkaukset etenkin on niin upeita ja meikit myös! Taisi muuten Inkivääri joskus suositella sun blogia, kun kysyin jotain kynsien lakkauksista eikä suotta! :)

    VastaaPoista
  12. Kun teet noita konad juttuja niin käytätkö niihin ihan normaalia kynsilakkaa vai jotain erikoista? ja pystyykö niihin edes sitten käyttämään normaalia kynsilakkaa?

    VastaaPoista
  13. haidi: Kyllä mä huomaan kaikki vanhat kommentit kun kommenttien valvonta on käytössä mutta pahoittelen jos se on mennyt ohi :(
    Hyvä että kysyit uudestaan.

    Yritän aina ottaa myös silmät auki kuvan mutta tästä nyt sattuu olemaan vain yksi kuva.
    Kyllä varmasti paksumpia CC lakkoja voi käyttää Konadointiin. Kannattaa kokeilla ja kerro miten onnistui.

    Inkiväärin blogi on mun lemppareita, kiva että viihdyt täälläkin :)

    Cupcake: Pystyy käyttämään kunhan lakka on paksua. Kannattaa kokeilla mikä toimii. Olen käyttänyt Konadin kanssa paksuja cremelakkoja, metallisia lakkoja sekä China glazen hologrammilakkoja :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥