tiistai 2. maaliskuuta 2010

Nfu Oh 65


Oh, tämä on upea mutta Ah, miten niin ihanan kamalan kauhea levittää! Muistaakseni joku on tästä maininnut jossain blogissa. Kun alat sutimaan niin tämä ei mene tasaisesti vaan jättää aukkoa. Liekkö "aukottuminen" holojen ominaisuus koska China glazen OMG lakat tekee samaa.

Kun tätä levittää ja jää aukkoja niin ei kannata rueta heti sutimaan lisää. Sillä saa melkein pilattua kynnen lakkauksen. Minä laitoin 4 kerrosta. Onneksi tämä kuivuu nopeasti ja lopputuloksesta ei huomaa miten hankalaa levitys on.

Pikakuivattajaa ei kannata laittaa. Laitoin päälle yhden kerroksen Seche vitaa joka samensi kauniin sinisen värin vaaleammaksi! Höh! Annoin kuivaa ja vedin värilakkaa kerroksen koska en tykännyt katsoa samentuneita kynsiä.

Monesti olen mennyt Kynsisalongin sivuille miettimään joskos tilaisi lisää mutta olen malttanut mieleni. En ole löytänyt kivoja sävyjä joita minulla ei jo Nufuista olisi. Nämä hologrammit on kyllä ihania, ei voi muuta sanoa :)

17 kommenttia:

  1. Mä sen sijaan laitan aina pikakuivattajan, koska silloin se kohta johon valo osuu ei mattaannu. Onpa hankalasti selitettävissä :D mutta siis kun ihastelen kauniita kynsiäni ja valo osuu kynnelle, se kohta ei kimaltele tai välkehdi vaan on tosi mitään sanomattoman näköinen. Kun taas on pikakuivattaja päällä, lakka näyttää myös siitä kohtaa kauniilta ja kiiltävältä :)

    Mä ainakin kirjoittelin noista silloin, tosi hankalat levittää tälleen tumpelona. Nyt sujuu jo jotenkuten, kun on tullut harjoiteltua.

    VastaaPoista
  2. Joo laitan mä pikakuivattajan aina lakkauksen päälle mutta Nufun kanssa en nyt laittanut :)

    VastaaPoista
  3. Todellakin holot ovat pirullisia :D Itselläni on Goshin sellainen ja käy aivan samalla lailla. Monesti kun illalla laitan 3-4 kerrosta, lisään aamulla vielä yhden. Hyvä puoli tälle vetiselle litkulle on tietty se, että se kuivuu ihan sekunnissa, eikä tule painaumia tms.
    Niin mä oon kans jättäny päälyslakan pois, koska se sai lakan näyttämään samealta.
    Mut ainakin oot saanu vangittua hyvin lakan parhaimmillaan ;) tulis jo kesä, niin pääsis väläytteleen kaduillekkin holokynsiä! Talviarska ei sitä ihan tee :D

    VastaaPoista
  4. Laura: Kesä on hololakkojen parasta aikaa ;D

    VastaaPoista
  5. Mä oon huomannu että päällyslakka vaan hetkellisesti samentaa hololakat. Kun päällyslakka kuivuu niin lakka on taas entisensä. Ainakin mulla näin.

    - Tiitu

    VastaaPoista
  6. Kaunis, ihan silmiin kävi moinen kirkkaus!

    VastaaPoista
  7. On tuo kyllä niin ihana lakka, etten tiedä kuinka kauan enää pystyn vastustamaan tilaamista.

    VastaaPoista
  8. Kiitos ja pahoittelen että aiheutan ostohimotuksia...hyvä tietää että se samentuminen voi olla hetkellistä mutta ainakin Poshen pikakuivattaja on samentanut erään keltaisen lakan kummallisen väriseksi :/

    VastaaPoista
  9. Onpas tuo jännä! Pitää tutkailla jonkun aikaa, että pääsee kynsilakan tunnelmaan! Hyvä disco kynsilakka :D

    VastaaPoista
  10. Nfu:n Aqua Base -aluslakka kuulemma korjaa ton levittyvyysongelman. :) Toivotaan että on totta, rakentelen nimittäin itsekin juuri nufutilausta...

    VastaaPoista
  11. ^Näin olen kuullut mutta en ole testannut :) tuntuu tyhmältä tilata se pohjustaja kun aika harvoin ehtii Nufuja käyttää...mutta kerro oliko hyvä, ehkäpä innostun tilaamaan...

    VastaaPoista
  12. Mistä muualta noit nufun lakkoja saa tilattua kuin näytä kyntesi-salongista? kun sinne vaaditaan y-tunnus ja ei mulla tietenkään sellasta ole... pakko.... saada...... nufuja......

    VastaaPoista
  13. ^Tiedän tunteen :) täältä saa edullisesti, nopea toimitus ja hyvin pakattu:

    http://fabuloustreet.com/

    VastaaPoista
  14. KIITOS nopeasta vastauksesta! :) mitä luokkaa mahtaa olla posti-/toimituskulut, pitääkö toimitusvaihtoehtoihin laittaa jotain erikoista?

    aloin selailla kaverin houkuttelemana kynsiblogeja, nyt oon itsekin innostunut kynsien lakkailusta bloggaajien innostamana. ja ikäähän kuitenkin on jo 27. mahtavia vinkkejä teiltä saa, esim. alus- ja päällyslakat ja kynsiöljyt nyt käytössä, oon saanut kynnet kasvamaan ja pysymään hyvinä.

    konadejakin jo kuolasin cesarin kaupasta.

    avomieheni on kauhulla seurannut uutta innostustani. heh.

    VastaaPoista
  15. ^Mä olen vähän vanhempi kuin sinä :) postarit oli n.10 e mutta on aikaa kun olen tilannut, enempää en osaa neuvoa valitettavasti. Mutta helppo sieltä oli tilata :)
    Kynsiharrastus on mukavaa puuhaa :) miehet ei ymmärrä...

    VastaaPoista
  16. ok, kiitos tiedosta.

    ainahan mä oon ollu kiinnostunut kaikesta kosmetiikkaan liittyvästä, mut nyt näiden blogien myötä olen vallan hurahtanut. oon saanut näistä niin paljon vinkkejä hyvistä tuotteista ja tilaamisesta yms. :)

    avomieheni välillä naureskelee että "et kai sä taas lakkaile kynsiäs" tai on välillä epätoivoinen "taas on tainnut uusia purkkeja ilmaantua hyllyyn". ei ne tosiaan aina ymmärrä! :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥