keskiviikko 10. helmikuuta 2010

UD kuumetta


Urban Decay Deluxe shadow box
Gosh luomiväripuikko Love that Purple!
MSCHIC Surf
MSCHIC XRated mascara
Urban Decay 24/7 Glide-on eye pencil Bourbon


Luomen pohjustus Gosh Purple
Sisänurkassa Honey
Liikkuvalla luomella Ransom ( luonnossa paljon violetimpi )
Ulkonurkassa Zero ja Underground
Luomivaossa Peace
Kulmaluulla ja häivytyksessä MSCHIC Surf



Rajaus ylhäällä & alhaalla Bourbon kynä

Mä olen sairastunut kuumeeseen. Nimittäin Urban Decay kuumeeseen. Tätä sarjaa olen käyttänyt koko meikkifriikki urani mutta jossain vaiheessa pidin taukoa. Alussa mulla oli solonappeja mutta suurin osa oli huonon sorttisia, hileisiä ja kovia.
Minulla oli Ammo box mutta se majailee nykyään Jangsaralla ;) minulla ei tullut käyttöä paletille koska pidin sitä liian hileisenä.
Deluxe boxin ostin varmaan vuosi sitten mutta hiljaista on ollut tämänkin käytön suhteen. Nyt hieman ryhdistäydyin ja tein meikin kun niitä meikkikuvia paletilla on toivottu :) ( ajat sitten, tiedän! ).

Minusta näissä missään värissä ei ole vikaa. Kaikki on samettisen pehmeitä ja Ransomia ei tarvinnut kuin kerran painaa aplikaattorilla ja luomella oli hyvin väriä. Tämä on niin rakkautta!
Tahtoisin niin kovasti ostaa Book of shadows II paletin sekä Alice ihmemaassa paletin. Nyyh. Alice ei taida olla vielä myynnissä ja II palettia en löytänyt nettikaupoista. Lisäksi hurahdin 24/7 kyniin. Oletteko kokeilleet? Tilasin ACW:stä paketin niitä ja olen hankkinut muutamia yksittäisiä.

Onko UD meikkiholistin sarja? Mitä mieleistä olette sarjalta löytäneet? Tarkoitus ei sitten ole villitä minua enempää ;)

9 kommenttia:

  1. Bongasin Alicen kyllä jo ebaysta, mutta hinnat on sitten hillittömän kovat... En oikeestaan tiedä, mistä muualta sitä saisi Suomeen tilattuakaan, tiedätkö sinä? BoS kakkosen tilasin ebaysta joskus syksyllä, niitä näyttää olevan siellä nytkin. Tekisi kyllä itekin mieli hankkia toi Alice... Pankkitili ei vaan taida antaa periksi.

    VastaaPoista
  2. UD:n luomivärit on ihania ja 24/7 paras kynä, jota olen ikinä käyttänyt. :) Kerrankin musta kynä, joka on liian musta sisäluomen rajaamiseen.. Saati, että sitä rajausta tarvitsi korjata vain kerran työpäivän aikana!

    VastaaPoista
  3. Kynät ja luomivärit on parhautta! Yhdel gurul Tubessa olis Alice-boxi kilpailun palkintona, pitäs vaan tehdä video..olisko sitä niin hurja?
    Alicessa on kyl samoja kuin Book II:ssa, mutta se koko look on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaunis!

    VastaaPoista
  4. Tilasin erikoiskokoisen 16 ml UDPP:n, jonka mukana tuli muita UD tuotteita. Kyseisen sarjan matkakokoinen ripsiväri on ollut mulla ahkerassa käytössä. Olenkin miettinyt olisko se oikeasti niin hyvä, että tilaisin sen normikokoisena

    http://www.beautybay.com/cosmetics/urbandecay/multibenefitskyscrapermascara/

    Muita tuotteita en juurikaan ole kokeillut vaikka pakettiin kuului myös huulikiilto ja musta pehmeä kajal.

    VastaaPoista
  5. FF: En tiedä valitettavasti :( en ala ihan hillittömiä hintoja maksamaan. Toivotaan että sitä pian saisi nettikaupoista eli Beauty bay tai Look Fantastic.

    kiukkupussi: Mulle ei ole vielä se musta saapunut. Ärtyykö sulla silmät jos laitat sitä sisärajaukseen?

    milipili: Sinä varmaan voittaisit :) veikkaan että aika moni osallistuu kun on noin kiva palkinto.

    Eiko: Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo ripsari. Voisi joskus kokeilla :)

    VastaaPoista
  6. Ei ole ärtynyt silmät, vaikka sisärajauksessa käyttäisikin. :)

    VastaaPoista
  7. Pocket Rocket -huulikiilto! Mulla on James. :-) http://www.urbandecay.com/products/James.cfm#prodStart
    24/7 kynistä tykkään myös, ihania värejä!

    VastaaPoista
  8. Mulla on sama Deluxe box kuin sulla ja tilasin vasta lisäksi 6 sävyn Preen Shadow Boxin, mutta se ei ole vielä tullut. Sen mukana tulee myös minikokoinen 24/7 sävyssä Zero ja mini UDPP.

    Samaa mieltä olen sävyistä: pigmenttisiä ja samettisia ja on kuitenkin helppo häivyttää.

    En olisi ollenkaan varma, että Alice-palettia tulee saamaan Euroopasta. Sehän oli jo tammikuussa saatavilla UD:n sivuilla ja Sephorassa, mutta käsittääkseni vain Jenkeissä, sillä ainakin Temptaliassa joku portugalilainen sanoi ettei heidän Sephoraan ole tuota tulossa ollenkaan. Lisäksi se on jo loppuunmyyty molemmista kaupoista. LE-paletit on niin raivostuttavia, koska sitten olet Ebay-myyjien armoilla, vaikka toisaalta tuossa paletissahan on ihan vakiokokoelman sävyjä.

    VastaaPoista
  9. Onneksi UD on kuitenkin sellainen sarja etten Alice paletista ala taistelemaan. Ei kiinnosta ihan niin paljoa.

    James kiilto on hassu ;P

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥